Kenellä poistettu viisureita raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti
myymä
Eli nyt viisuri särkee niin helvetisti väliaikaisesta paikasta huolimatta että huomenna saan ajan särkypäivystykseen.

Kertokaas kokemuksia pystytäänkö lääkitsemään ihan normaalisti?
Mulla ilmeisesti joudutaan leikkelemään se pois, kun ei mahdu kokonaisena...

KÄÄÄÄKS!

Jos nyt edes ottavat pois...
(rv25 huomenna)
 
En usko että ottavat pois. Mulle ainakin sanottiin että multa katsotaan vasta raskauden jälkeen jos pitää poistaa. Tai itseasiassa mulla on kaikki neljä ja kahdessa niistä on reikä.. :whistle: Huomenna hammaslääkäriin.
 
Multa ei suosutunu leikkaan pois.
Sano että kukaan mein kunnan lääkäreistä ei leikkaa raskaanaolevalta viisuria pois :/
Ja voin kertoo että kärsin koko raskausajan niistä säryistä... ei ollu kivaa!
 
vieras
En usko että ottavat pois.Niitä särkylääkkeitä joutuu jotkut todellakin syömään tosi paljon.Itse olin toisen viisurileikkauksen jälkeen monta päivää niin kipeä että ihan maksimi Buranat söin ja lisää olisin tarvinnu.
 
myymä
No perkele. Kerran jo tän raskauden aikana sanoivat mulle, että "jos haluat, niin viisuri kyllä poistetaan , päätös on sinun"
Koska puudutus on turvallinen ja panacodia saa syödä raskaana...

Pakkohan se on repiä jos lääkintäkään ei auta!
Noh huomenna selviää :) kunhan kipu lähtis niin vaihtoehto on mulle ihan sama :D
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja MinttuÄiti:
Ei ottaneet.Määräsivät antibiottia ja särkylääkettä. Sit otettiin ku vauva oli 2kk
Mä en ymmärrä että mikseivät ota kun se puudutus on turvallinen.

Luulis että enemmän ois haittaa koko raskauden kun joutuu sit popsimaan noita antibiootteja ja särkylääkkeitä :O
 
vieras
Mutta poiston jälkeen kivut on niin kovat että millään Panadolilla ei pärjää. Antibioottejahan on sellaisia mitä voi syödä raskausaikanakin. Mulla oli hammasröntgen parin viikon päästä, ja mietin just et tarvii varmaan perua se nyt tältä erää. Piti kattoa just viisurin tilannetta, mutta on vasta puhjennut, joten varmaan (toivottavasti) voi odottaa siihen asti et vauva on syntyny. Mulla on tosin raskaus vasta ihan alussa.
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta poiston jälkeen kivut on niin kovat että millään Panadolilla ei pärjää. Antibioottejahan on sellaisia mitä voi syödä raskausaikanakin. Mulla oli hammasröntgen parin viikon päästä, ja mietin just et tarvii varmaan perua se nyt tältä erää. Piti kattoa just viisurin tilannetta, mutta on vasta puhjennut, joten varmaan (toivottavasti) voi odottaa siihen asti et vauva on syntyny. Mulla on tosin raskaus vasta ihan alussa.
Ei panadolilla, mutta panacodilla kyllä.. sen tujumpaa mäen voi edes ottaa!
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
multa on jouduttu repimään..
oli kasassa viikkoja 30 ja jotain..
sen jälkeen menin synnärille käyrään puoleksi tunniksi...
Okei, kiitos tiedosta! Miksi käyräsivät? eli siis mistä ois voinut tulla jotain? siitä puudutuksesta vai jostain muusta?

 
pimmi
minulta on poistettu vetämällä kun oli raskaana 36 viikolla. Normaalisti puudutettiin aineella jota voi käyttää raskaana ollessakin ja sit hammas pois. Mut en tiedä voidaanko sitten poistaa viisuria jos on leikattava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
multa on jouduttu repimään..
oli kasassa viikkoja 30 ja jotain..
sen jälkeen menin synnärille käyrään puoleksi tunniksi...
Okei, kiitos tiedosta! Miksi käyräsivät? eli siis mistä ois voinut tulla jotain? siitä puudutuksesta vai jostain muusta?
puudutuksesta ja supistusten takia ettei käynnistynyt synnytys..
menin katsos paniikkiin siinä ku köllöttelin ison mahan kanssa ja panoi tuonne palleaan ym..enkä saanut kunnolla happea
kaikki meni silti hyvin..
jos hammasta ei oltas revitty niin se mätä olisi levinnyt ties minne...
raskauden puolivälissä huomattiin että viisuri ei tule ulos ja on kipeä..
ja sit yhtäkkiä sieltä tuli mätää ja se turpos ja lohkes ja oli niin kipee että lääkäri sano suoraan että se nykäistään pois niin kärsin vähemmän..


 

Yhteistyössä