Hakutulokset

  1. E

    Joulukuiset 2024

    Kiitos vinkistä☺️
  2. E

    Joulukuiset 2024

    Mitäs alkuraskauden oireita olette jo bongailleet, vai onko elo vielä oireetonta?☺️ Olen kuluneen viikon aikana pistänyt merkille vatsan turvotuksen ja muutenkin painon tunteen vatsalla. Lisäksi lyhyitä, pistäviä/repiviä kipuja alavatsalla, erityisesti oikealla. Myös reisissä on ollut jomotusta...
  3. E

    Joulukuiset 2024

    Tänään ei vielä tasavahvat, mutta selkeästi lähellä ollaan🫶🏻
  4. E

    Joulukuiset 2024

    Tässä tosiaan testit 31.3.-4.4. https://aijaa.com/7zPbpH Viime su uskoin saaneeni viivanpaikan, joka tummui ma haamuksi. Kovin hitaasti viiva on kyllä tummunut, mut yritän olla ajattelematta🤞🏻🥲🤞🏻 Toivoa luo nämä kaksi muuta alinta https://aijaa.com/8zRJPu
  5. E

    Joulukuiset 2024

    Heippa kaikille 👋🏻☺ Täällä saatu hentoinen plussa aprillipäivänä (uskoin todella ensin, että pilaa!) Olen 32, mieheni 34 ja ensimmäinen lapsi 🩷 Toivon, että raskaus etenee normaalisti, sillä en yhtään tiedä millä päivillä liikutaan. Oma veikkaukseni 3+6-4+2. Olen kirjoittanut aiheesta enemmän...
  6. E

    Haaveena vauva 2024

    Vieläkään ei voi uskoa todeksi, vaikka testit sanovat muuta🥹 Kolme alinta tehty tänään, kun mies innostuksissaan kävi ostamassa pari ekstraa🫣😅 https://aijaa.com/8zRJPu (Yritän pidättäytyä liialta testaamiselta. Korkeintaan siihen saakka, että saisin pregcheckiin tasavahvat..) Ihmeitä todella...
  7. E

    Haaveena vauva 2024

    Huhhuh, kuulostaa kovalta koettelemukselta.😨 Loppu hyvin kaikki hyvin! Mulla ei ollut kipuja, muuta kuin perus menkkamaista jomottelua.
  8. E

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos☺️ ja hurjasti tsemppiä vuodelle 2025🤞🏻✨🤞🏻
  9. E

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos🥰 Hui, olipa iso kysta! Kuulostaa hurjalta😬 poistuiko neste vatsaontelosta ihan itsekseen? Onneksi mun kysta (jos kysta oli) ei voinut ihan noin iso olla, korkeintaan 2 cm. Luin että yleensä yli 2,5cm luetaan kystiksi, mutta pienempiäkin on. 🤔 Soitan gynelleni loppuviikosta kuullakseni...
  10. E

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos🥰🤞🏻 Niin minäkin tämän järkeilen. Vuotopäiviä oli silloin vain kaksi maltillista, kun yleensä vuodan kolme ja reippaasti. Vuotopäivät olivat la-su ja sitten ma-ti (kp30-31) oli sellaista hassua, aivan kirkasta vuotoa. Liekö ollut sitten tosi juoksevaa ovislimaa🫢🤔 Mä en kyllä muista että...
  11. E

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos! 🥰Olen pelkästä haamustakin onnellinen, vaikkei siitä lähtisi vahvistumaan, koska tämä todistaa sen, ettei meidän tapauksessa miehen alentunut siittiömäärä/ muoto ole este. Joku sitkeä simppa on löytänyt perille🩷 No niinpä! En ole keksinyt mikä muu voisi vuodon selittää. Ja se ei ollut...
  12. E

    Haaveena vauva 2024

    Kommentoin omaa kirjoitustani, kun puhelimella pysyn vielä kirjautuneena… Aamun testissä näkyy nyt selvästi punertavaa, vaikka onkin vielä hyvin hento viiva😳 Olen hämmästyksestä ymmyrkäisenä. Pari viikkoa sitten mulla oli menkkojen kaltaista vuotoa pari pvää (kp 28-29.) Sanon menkkojen...
  13. E

    Haaveena vauva 2024

    Juu täällä👋🏻 Viimeistä ennen kolme edellistä olleet omaan kiertoon nähden ylipitkiä: 38,42,44. Normaali kierto 31 pvää. Ainakin kahdessa noista epäilen vahvasti ovuloineeni vasta kp28-30 välillä. Oli limoja, haluja ja toisessa sain tikutettua ovisplussankin. Mikä sun normaalin kierron pituus...
  14. E

    Haaveena vauva 2024

    Kyllä ne menkat sieltä alkoivat👹 Hellou kp2👋🏻 Hassua, miten ensin toivoo pitkissä kierroissa niiden ilmestyvän asap, ja nyt kun ensin heräsi toivo lähestyvästä ovulaatiosta, päätti keho että 27 pvää on just hyvä.😅 En keksinyt selitykseksi muuta kuin että viime kierto oli ovuloimaton ja...
  15. E

    Haaveena vauva 2024

    Hämmentyneenä ihmettelen, että mitä tämä mun keho koittaa viestittää.😑 Tänään pitäisi olla kp28, kaksi päivää sitten näkyi ultrassa 2 x 18mm folli, mutta eilen alkoi rusehtava vuoto, joka yltyi aamu-aamupäivän aikana ihan kirkkaaksi ja hyytymiäkin sisältäväksi. Olen lukenut, että gynen jälkeen...
  16. E

    Haaveena vauva 2024

    Ihanaa, onnea!🥰
  17. E

    Haaveena vauva 2024

    Felicitaksen hedelmällisyysneuvolassa käyty. Oikein mukava kokemus, eikä laskuksikaan tullut kampanjan ansiosta kuin reilu 140€ sis ultran. Pcoslaisena halusin lähinnä lähetteen labroihin, ja päädyttiinkin siihen, että testataan proge ja prolaktiini, kun päivät kierron puolesta molemmille...
  18. E

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos tiedosta. Mielenkiintoista kuulla😊 Itsekin mietin noita letroja että jos ne sais testiin jo nyt. Millä annoksella syöt niitä nyt verrattuna aiempaan kiertoon? tosi kiva ettei sun PCOS ole insuliiniresistanssista johtuvaa! Mulla kanssa paastosokeri otettu hiljattain ja se oli normaali...
  19. E

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos tiedosta. Näin olen tosiaan ymmärtänyt🙂
  20. E

    Haaveena vauva 2024

    Mulla varattuna aika tänne torstaina. 😊Tarkoitus juuri ottaa labroja (ainakin FSH, LH, testot, prolaktiini, rauta-arvot kiinnostaa) ja muutenkin hakea neuvoa tilanteeseen jossa mulla PCOS ja miehellä simppanäytteen mukaan oligoteratozoospermia. Lisäksi haluan selvittää ovuloinko tässä kierrossa...

Yhteistyössä