Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2024

Kuulumisia omasta kierrosta. Tänään kp20/dpo1, ehkä. Olen tikutellut kuin hullu nyt ja sain lh-huipun kiinni kp18 illalla, uskon. Olen tikuttanut kahdesti päivässä, mutta lh-huipun päivänä tikutin kolmesti, muuten olisi mennyt ohitse multa! Varmaan PCOS aiheuttaa sen, että mulla on lh-tasot suht...
  2. E

Haaveena vauva 2024

Kiitos😊 mulla myös pcos, joten senkin takia kysyin.
  3. E

Haaveena vauva 2024

Kiitos Tamuli!Testien mukaan vaikuttaa tosiaan, että sulla olis kaksi LH piikkiä ollut, ja ovis sitten kp18 tienoilla. Harmi, ettette päässeet hyödyntämään. Huomasitko muuten kropassa eroja halukkuuden, vv yms suhteen tuon ensimmäisen ja toisen LH nousun tienoilla? Täällä meinaan fiilikset...
  4. E

Haaveena vauva 2024

Myöhäisillan mietteitä. Mun mies oli ihana ja omasta aloitteestaan kävi yksityisellä testauttaa simpat. Puhui jo aiemmin, että käy varmuudeksi itsekin testeissä, kun mua kaihersi alkuvuoden PCOS diagnoosi ja sekoilevat kiertoni. Yllätykseksi miehellä todettiinkin sit oligoteratozoospermia eli...
  5. E

Haaveena vauva 2024

Millaisilla mittareilla seuraatte aamulämpöä? Mulla on vaan joku Omronin perus digimittari, joka ihan susi ja näyttää mitä sattuu. Ja vanha kunnon viivamittari on ihan liian hidas tähän tarkoitukseen kun vaatii 10 min. Millaisia eroja teillä on normaalin ja oviksen nostattaman aamulämmön...
  6. E

Haaveena vauva 2024

Komppaan sua täysin👍🏻 Omasta mielestä kertomassasi ei ollut mitään ihmeellistä. Etenkään kun ryhmän aiheeseen nyt aika olennaisesti kuuluu se seksi (kaikkine muotoineen esileikeistä sinne ejaan) ja kumppanin perus fyysinen huomioiminen. Mutta tästä opin mahdollisesti itsekin kirjoitella...
  7. E

Haaveena vauva 2024

Mulla oli täsmälleen samanlainen ilmiö joulukuun kierrossa. Lh-piikki kp16 ja sit uudelleen kp29-30. Menkat alkoi lopulta kp42.
  8. E

Haaveena vauva 2024

Mä voisin tulla toistaiseksi pois listoilta. Huomaan stressaavani tätä kiertoa taas enemmän…
  9. E

Haaveena vauva 2024

Aloitin kanssa geleet tänään sillä toiveella, et oma kierto tasaantuis myös. Samalla aloitin inositolin pcosia hoitamaan. Molempia otan 1 tabu/pvä😊 Kyllä ilo irtoaa sit, kun hanat aukeaa😅
  10. E

Haaveena vauva 2024

Tämä on mielenkiintoista. Mulla on vähän samoja kokemuksia nyt kahdessa viime kierrossa. Edellinen 42 pvän kierto ja tämä nykyinen kovasti menossa samoille päivälukemille (nyt kp39.) Ensimmäisessä tikutin lh-huipun kahdesti ja tässä nykyisessä limoja tullut kp 14-15 ja toisaalta kp 29-32.. En...
  11. E

Haaveena vauva 2024

Hyvä huomio! En ole vielä mutta aion sen tehdä myös seur kierrosta alkaen. 😊
  12. E

Haaveena vauva 2024

En valitettavasti osaa auttaa, mutta olen törmännyt samaan mantraan ”kyllä ovuloit kerran menkat tulee säännöllisesti.” Ja tämä yksityisellä (ei kyllä ollut oma gyne.) Mulla on nyt ihan sama pelko, että jostakin syystä en enää ovuloi. Pcos diagnoosi vuoden vaihteessa tukee tätä. Epäilen etten...
  13. E

Haaveena vauva 2024

Täällä odottelen yhä menkkoja, nyt kp34… näyttää tämäkin kierto venyvän pitkäksi😞
  14. E

Haaveena vauva 2024

Kiitos vastauksesta😊 tämä rauhoittaa itseänikin, vaikka yritys vasta aloitettu ja tauti vähän jinxasi kuhertelun tammikuussa.. mut tietty pessimistinä jo suunnittelen mitä sit kun vaikka just 6kk yritetty 😁 yritän ensin taltuttaa pcosia muutaman kilon painonpudotuksella. Oon kyl ihan...
  15. E

Haaveena vauva 2024

Kiitos tiedosta :) kosteat olot tosiaan täälläkin, mut nuo limat oli uusi juttu. mulla myös pcos.. Toivottavasti letrot auttaa☺️ saanko kysyä mitä kautta sait ne? Oliko perus gynekäynti vai tarvitseeko odottaa lapsettomuushoitoihin tms? ja anteeksi jos asiasta ollut puhetta aiemmin täällä, en...
  16. E

Haaveena vauva 2024

Kellään kokemusta ”ovislimoista” menkkojen alla? Mulla pitäis tänään alkaa menkat, ainakin toivon niin. Kuitenkin lauantaiset jomotukset ovat tipotiessään. Sen sijaan vv on taas sellaista kirkasta ja venyvää, mitä ovulaation alla. Otin kuvankin kun niin epäuskoinen fiilis (en silti tänne sitä...
  17. E

Haaveena vauva 2024

Tosi tumma kuva, mutta olen näkevinäni toisen viivan :)
  18. E

Haaveena vauva 2024

Hmm mun silmään ei olis vielä huipussaan. Jos sulla lisäksi kiertojen pituus vaihtelee niin sekin viittaisi siihen, että ovulaatio tulossa vasta myöhemmin🙂
  19. E

Haaveena vauva 2024

Mä en myöskään ole koskaan saanut kontrollia tummempaa testiviivaa. Lisäksi se viiva on voimakas vain vasemmasta reunasta, ei ole edes sellainen tasapaksu. 🤔
  20. E

Haaveena vauva 2024

Kyllä se eilinen tais olla viivanpaikka. Tänään testattu tyylipuhdas nega parilla liuskalla. Myös fiilis, että menkat alkaa ihan päivän, parin päästä (kuten niiden nyt toivonkin🤞🏻) Mut saa ottaa piinalistalta pois, eikun uutta kiertoa kohti☺

Yhteistyössä