Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2024

Huikeeta! Onnea ja paljon tarrasukkia matkaan🥰🥰🥰 Minä päivinä sä muuten testasit? Aloitko testata vasta dpo14 vai jo aiemmin?
  2. E

Haaveena vauva 2024

Tänään oli lopulta pakko testata🙃 Väitän että jotain tikussa näkyy, mut vasta roimasti testiajan jälkeen.. Voi olla et testaan liian aikaisin pregcheckillä, tämä ei liene kovin herkkä testi..
  3. E

Haaveena vauva 2024

Nojaa, minusta viimeaikaisissa plussapäivityksissä ei ole mitään leveilyn makua. Tottakai plussanneet ovat onnensa kukkuloilla, ja osa haluaa jakaa päivityksiä posin jälkeenkin. Me ollaan erilaisia. Tuntuu siltä, että heti ollaan nyrpeänä kommentoimassa, jos joku vähänkin liikaa hehkuttaa...
  4. E

Haaveena vauva 2024

Huhhuh, dpo11 ja tänään ekaa kertaa himoitsi testata. Mutta pysyin lujana😄 Haluan testata vasta la, kun työviikko taputeltu. Jotakin hyvin lievää jomotusta alavatsa/alaselkä/reisi-akselilla, lisäksi illalla vähän sellainen metallin maku suussa. Mut edelleenkään en koe, että olis merkittäviä...
  5. E

Haaveena vauva 2024

Onnea!🤞🏻☺️🤞🏻
  6. E

Haaveena vauva 2024

Mä kävin vuoden vaihteessa Mehiläisessä. Sisätutkimus + ultra ~260€
  7. E

Haaveena vauva 2024

Olen tosi pahoillani🥺🫶🏻
  8. E

Haaveena vauva 2024

Vau niin huikeeta! Mikä dpo sulla nyt menossa, tiedätkö?☺️
  9. E

Haaveena vauva 2024

Mulla myös näin 👍🏻
  10. E

Haaveena vauva 2024

Vähän möh-fiilikset tänään. Nielu ei ole vielä toipunut, risat yhä turvonneet ja tuntuu että vointi taas huonompaan. Kuumetta ei onneksi ole, muttei silti juuri energiaa oikein tehdä mitään. Harmittaa jos tanssitunti jää tälläkin viikolla väliin.. Olen melko tekevää tyyppiä muutenkin, ja...

Yhteistyössä