Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2024

Täällä hermoillaan... Menossa nyt kp31/29, dpo14. Mitään ei näy eikä kuulu, ei myöskään positiivista testiä. Koko ajan sellainen olo, että no nyt menkat alkoi, mut hiljaista on vielä. Jos huomenna ei ala, niin haen paketin testejä.😅 Tänään en kehdannut, kun on kyläilijöitä. Mulla on yleensä...
  2. H

Haaveena vauva 2024

Ja nyt on rinnatkin kipeät. Joko mä vaan sekoan tai sitten oliskin plussa ootettavissa. 😅
  3. H

Haaveena vauva 2024

Dpo9 menossa. Vihloo, turvottaa, syke on tiheä ja hengästyttää. Ehkä tää menee ylitarkkailun puolelle, mutta en tosiaan muista, että aiemmissa kierroissa olis ollu ihan tälläistä. 🤔 Herkkä rt täysin nega, ovistesti haalea plussa.
  4. H

Haaveena vauva 2024

Voi ihanuutta! 😍 Paljon onnea ja tarrasukkia! 🧡
  5. H

Haaveena vauva 2024

Huomenta! Pöhpöhh, oon tehnyt nyt kahtena aamuna herkän rt:n ja niin selkeä nega molemmissa, että eiköhän ens viikolla kärsitä menkoista. Mä olin jotenkin niin varma, että ois tärpännyt kun pari päivää oli sellaista vihlontaa, mitä en muista tunteneeni. 🤔 Tsemppiä kaikille kuumeilijoille...
  6. H

Haaveena vauva 2024

Heippa! Liitynpä vauvahaaveilijoiden joukkoon! Piinapäivät menossa, koko ajan tekisi mieli testailla vähintään ovistikkuja, että näkyiskö niissä mitään. 😄 Dpo8 vasta menossa. Nyt kun ylitarkkailee itseään, niin kaks päivää on ollut kummallisia, olo on tosi väsynyt, alavatsalla on jatkuvasti...

Yhteistyössä