Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2025

mulla otetiin papa ja siinä vaiheessa oli viikkoa 33+ 😅 kirjeen mukaan se voidaan ottaa viikolle 35 saakka.
  2. R

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

kyllä todellakin on positiivinen, koska hormoonia on jo niin paljon, että testiviiva on varastanut sitä tuolta kontrolliviivalta. Itse tein tuollaisen testin ja viikot taisi olla jo 5+ siinä vaiheessa. Nyt rv36.
  3. R

Toukokuiset 2025

Tässä huikkaan väliin, että jos niptissä on jompi kumpi sukupuoli todettu niin se ei siitä enää muutu jos nyt siis kyseessä yksöisraskaus. Se tutkitaan kromosomeista niin ei sieltä sinänsä virheellistä tulosta voi tulla. Oliko arvon varmuus luokkaa 99,7 %. :) tää vain siksi, että jos joku muukin...
  4. R

Haaveena vauva 2025

voi ei!! 😭😭😭 ihan kauheaa!! tämä on minun pahin pelko!! mullakin kaikki edelliset raskaudet (ja ehkä myös tämä meneillään oleva) on mennyt yliajalle ja käynnistetty 41+6 niin mietin nyt kun ikääkin enemmän että voinko vaatia käynnistyksen jo esim kun viikkoja max 40+0 😓 mutta toki vauva voi...
  5. R

Maaliskuiset 2025

Täällä rakenneultra takana ja kaikki näytti olevan oikein mallikkaasti 🙏❤️
  6. R

Maaliskuiset 2025

Niin paljon onnea plussasta! 😍 mulla nyt kolmas raskaus menossa ja vasta nyt oli hieman pahoinvointia; kahdessa ensimmäisessä ei ollut mitään oloja ja kaikki meni kuin oppikirjassa 🥰 nyt pahoinvointi oli semmoista etovaa oloa mutta en esim oksentanut kertaakaan. Että ehkä siis pointtini oli...
  7. R

Maaliskuiset 2025

Täällä seulaulokset tuli ja tulos oli normaali 🙏❤️ silti mietin sitä niptiä että pitäiskö käydä. 🤔
  8. R

Maaliskuiset 2025

No voi että kuinka ihanaa!! ❤️
  9. R

Maaliskuiset 2025

Mikäs siellä tilanne? 🙏❤️
  10. R

Maaliskuiset 2025

Tulokset tästä seulasta tulee loppuviikkoon mennessä ja jos joku arvo hälyttää niin sitten sieltä soitetaan. Seuraava tutkimus on sitten se nipt-testi jos joku arvo hälyttää. 🙏 toivotaan että teillä sieltä pieni löytyy ❤️ että oispa ollu vaan joku hematooma tms. 🙏 tsemppiä!
  11. R

Maaliskuiset 2025

Täällä nt-ultrassa käyty ja siellä näytti kaikki olevan normaalisti 💖 niskaturvoke oli jotain 1,9-2,3 että tiedä sitten, että onko se liikaa 🙄 ultraajan mukaan kaikki alle 3mm on normaalia. Vähän nyt kyllä tuo alkoi mietityttämään.. Viikkoja oviksen mukaan tänään 12+0 mutta ultran mittojen...
  12. R

Maaliskuiset 2025

Okei!! Mie oisin varmaan marssinu suoraan päivystykseen jos kuiten kipuja ja reilusti vuotoa 🤯 kun kuiten viikkoja se 12 eikä 5-6 🤔 on kyllä tosi pitkä aika odottaa maanantaihin 🥺
  13. R

Maaliskuiset 2025

Voi oispa jotain muuta kuin keskenmeno!! 🙏😭 etkö olisi jonnekki päivystykseen päässyt tarkastamaan tilanteen?
  14. R

Maaliskuiset 2025

Mietin että ettei olisi tyyliin joku hematooma? 🤔🤔
  15. R

Maaliskuiset 2025

Voi ei!! 😭😭 onpa kyllä ikävää!! Tässä vaiheessa kuiten jo sitä tavaraakin alkaa olla jo että toivottavasti kuiten tyhjenee nopeasti ja itsekseen ja ehkäpä pääsee uuteen yritykseen nopeasti 🙏❤️
  16. R

Maaliskuiset 2025

Voi eii! Mitä ihmettä tapahtui? Hui ihan hirveää!! 😭😭😭 tuliko siis niinku salama kirkkaalta taivaalta vai oliko jotain oireita aiemmin? 💔 Niin paljon tsemppiä ja lämmin halaus!!! ❤️❤️
  17. R

Maaliskuiset 2025

mulla kans verikokeet ens viikolla ja sitä seuravalla viikolla nt-ultra! 🥰
  18. R

Maaliskuiset 2025

Täälä ikää kans 39v (marraskuussa 40v) ja olen pään puhki miettinyt, että otetaanko nipt-testi yksityisellä koska sitä ei täällä saa julkisella alle 40v (sitten saa jos hälytys tulee nt-ultrassa+verikokeessa). Yksityisellä se nipt-testi maksaisi noin 600 euroa. 😮 välillä mietin, että...
  19. R

Haaveena vauva 2025

Toisaalta ajattelen, että ehkä pitäisi olla jo selkeämpää vahvistumista, mutta toisaalta tuo viivojen vahvistuminenkin on niin yksilöllistä ettei suoria johtopäätöksiä voi tehdä. HCG-hormonin pitäisi tuplaantua 1,5 vuorokaudessa; se pätee kaikilla. Pitäisikö sinun käydä hcg-mittauksessa niin...
  20. R

Maaliskuiset 2025

Täällä varhaisultrassa käyty ja syke näkyi ❤️ laskujen mukaan 7+2 mutta mittojen mukaan 8+0 🙏❤️

Yhteistyössä