Hakutulokset

1. Y

Aikamoinen puutarha

Kiitos ! Ja ah niinpä tietty, olinhan mä tuon kuvan nähnyt mutten mitään tajunnut. Ja jep, aivan selvästi taktisesti peitetty tuo J*re. 😍 Täytyy myöntää että eka reaktio lontoonkielen biisiin oli aika nega mutta nyt sulateltuani jo hetken sieltä löytyy vaikka mitä sävyjä. Siis tämähän on ARE...
  2. Y

Aikamoinen puutarha

Mä olen niin sekaisin vissiin kaikista käänteistä enkä tiedä mitä mistäkin olen mieltä, enkä edes tiedä mistä sinkun kannesta puhutte. Mikä kuva se siis on?! Help. Jos nämä lanseeraukset ja ennakkoklipit saa tähän jamaan niin miten ens viikosta on tarkoitus selvitä??? 😬🥶🤩😱😭🥵🥰
  3. Y

Aikamoinen puutarha

Ihanaa että hyteistä mönkii tuttuja esiin keikkojen lähestyessä 💜🤩 kiva kun kirjoitit Mango! Ja odotan ficcejä, niillä on hyvä virittäytyä tunnelmaan! Harmi ettei tapailumiehen kanssa ihan lähde lentoon mutta pikkuhiljaa... tunnistan tuon musahomman. Mun mielestä JO:lla on joka mielentilaan...
  4. Y

Aikamoinen puutarha

Todnäk joku fani sen tallentaa mutta en tiedä säilyykö JO tilillä.
  5. Y

Aikamoinen puutarha

Ymmärsin itse että tää live on se yllätys 💜 ja tosi ihanaa onkin että on live! 😍💖
  6. Y

Aikamoinen puutarha

Mikäs tällainen on? Ei löydy enää helposti vauvalta.
  7. Y

Aikamoinen puutarha

Hahaa tämä on helmi 😅🤣😅🤣
  8. Y

Aikamoinen puutarha

Olen risteillyt tällä hullulla aluksella keväästä asti ja kesällä oli oma risteilymatkani niin hirveän tornadon pyörteissä että aivan kaikki tunnetilat tuli käytyä läpi. Jos siis jotain olen oppinut shipistä omalta osaltani on se, että pääosassa ei olekaan meidän ihana kaksikko, vaan tämä on...
  9. Y

Aikamoinen puutarha

No niin pumppaa. Aivan käsittämätön keissi - kenen idea?? 😅😆 Toivottavasti mukava tilisiirto lähtenyt myös Slovenian suuntaan...
  10. Y

Aikamoinen puutarha

Siis what?? Nyt on hämärää. Eihän siinä voi B olla eikä ole edes mainittu?
  11. Y

Aikamoinen puutarha

Aivan ihanasti muotoiltu, kiitos ❤️🤩 olisin sen pitkänkin siirapin mielelläni lukenut. Otin tömän viestisi talteen, näitä asioita haluan vaalia tästä shipistä ja niin paljon kaikkea hyvää ja yllättävääkin on tämän myötä tapahtunut. Ja tosissani uskon että heidän käsittämättömän yhteytensä ja...
  12. Y

Aikamoinen puutarha

Saman bongasin ja sydämessä liikahti jälleen tutusti. Ja sitten kuvituksena Bojanin possujuna Tavastialla 😅❤️🔥
  13. Y

Aikamoinen puutarha

Mulla mennyt tällainen ohi. Mitä tapahtui?
  14. Y

Aikamoinen puutarha

Ihanasti muotoiltu Katrina, ja ajattelen tismalleen samoin. On totta että ainutlaatuisen viisukevään jälkeen tunneresptorit olivat valmiiksi aivan auki ja suorastaan pursuivat, ja siihen päälle B:n ja K:n lähes reaaliaikaisen itkettävän ihanan yhteyden seuraaminen oli jotain aivan huumaavaa...
  15. Y

Aikamoinen puutarha

Niin on, tosi liikuttavakin. On tämä ollut aivan mieletön kesä Jerellä 😭🤩
  16. Y

Aikamoinen puutarha

En kestä tuota K:n uutta storya ja mukana pätkä B:stä, varmaan denssi-iltana kuvattu 😭🥰😭🥰 niin ihanat yhdessä.
  17. Y

Aikamoinen puutarha

En ole ainakaan nähnyt mut kiinnostaisi! Selvästi on harkittu tyyli ja sitä ovat jossain avanneet että shoppailevat usein kirppiksillä.
  18. Y

Aikamoinen puutarha

Rekkautuneita myös edelleen 😁 I will go down with this ship!
  19. Y

Aikamoinen puutarha

Kiitos kun puit tämän sanoiksi. En lähde arvuuttelemaan tässä kenenkään identiteettiä mutta yleisesti ottaen just näin. Hirveän lokeroivaa ajattelua, uh ärsy.
  20. Y

Aikamoinen puutarha

Mä tulkitsen niin että piehtaroi tuossa kyllä Tommyn kanssa, mutta sitten Batmobile alle ja oman Jokerin kainaloon! 🤩

Yhteistyössä