Hakutulokset

  1. K

    Paljonko nettosit erossa

    Otahan se lääkkeesi ääliö =) Mutta pakko vastata: Minä nettosin elämäni.
  2. K

    Vaaliteemana yh ?

    kiitos sinulle. Joo, mietin kanssa voiko tätä edes kysyä ettei mene vaalimainokseksi, mutta asia on ainakin minulle tärkeä. Haluan valita ehdokkaan joka ajattelee myös yhuoltajien elämää ( tai ainakin mainostaa niin :/ )
  3. K

    Vaaliteemana yh ?

    Oletteko huomanneet että joku puolue / henkilö ajaisi meidän yksinhuoltajien asemaa. Minä en... Joka mediassa möyhkätään miten yhden vanhemman perheissä lapset elää köyhyysrajalla tai ainakin ovat eriarvoisessa asemassa taloudellisesti mitattuna. Sydäntäni on lähellä mm. hoitomaksun...
  4. K

    miten asutte

    Minä ja poikani asumme rivarikolmiossa jossa 75 neliötä. Molemmilla on oma makuuhuone, mutta käytännössä 3-vuotiaani nukkuu viekussa ja niin saa ollakin =) Koti on 7 vuoden kuluttua ikioma. Tämä on minulle maksimiluksus mihin on varaa, toki asuisimme hulppeammin jos olisi toinenkin maksaja...
  5. K

    Rahat loppu

    Ei mulla ole oikein sanoja Sinulle, mutta olen ajatuksin kanssasi ja toivon perheellenne jotain pientä ihmettä vaikka edes jouluksi. Silloin kun mulla oli oikein vaikeaa, odotin aina jotain "ihmettä" ja laitoin kyllä joskus kädet ristiin ja pyysin apua. Sitä sainkin.. Kirjoituksesi oli...
  6. K

    Hei, pinoudutaan!

    Kolmekymppinen kolmevuotiaan iloisen pojun äiti. Iskän heivasin pois kun maistui niin tuo viina hänelle... Näin on hyvä elää: rauhassa ja turvassa. Suuria en elämältä enää toivo. Kaikki hyvä löytyy läheltä :heart: Paras pääoma on oma pää =)
  7. K

    lasten ulkoilusta

    Olen 3-vuotiaan pojan työssä käyvä äiti. Lapsi on pphoidossa, jossa toki ulkoilevat 2 kertaa säiden salliessa/ päivä. Olemme kotona klo 16. Ulkoilemme yleensä klo 18-19. Tekee hyvää molemmille. Poikani on kova liikkumaan ja touhuilemaan. Minäkin kaipaan happea toimistotyöpäivän jälkeen.
  8. K

    How are you sisters

    Why do we have to HUNT \|O \|O ???
  9. K

    Kaksi vai yksi kotia?

    \ ehdottomasti näin meilläki. Lapsi 3. Isä asuu lähellä ja tapaa lasta monta kertaa viikossa. Lapsi on harvoin edes isillä yötä. En "mistään hinnasta" suostuisi vuoroviikkojärjestelyyn. Tosin meillä on kyllä nuo välimatka-asiat niin kätevästi...
  10. K

    Tyytyväinen yksin

    Moi taas! Tää on kiva ketju :heart: Oletteko joutuneet kovasti perustelemaan sitä että teillä ei nyt ole sitä miestä ettekä ymmärtääkseni sellaista pää punaisena jahtaakaan? Minä joudun AINA tutun tavatessani vastailemaan että "ei ole" ja sit kun sanon että "enpä ole etsinytkään" niin johan...
  11. K

    asunto?

    Otin lisää velkaa ja ostin oman rivarinpätkän. Kyllä ne rahat riittää kun miettii menoja =) Saathan elatusmaksut, ym. Yhden naisen tavallisella palkalla ( plus minimielareilla) lyhennän asuntovelkaa 500 ja vastike, vesi yhteensä noin 200. Pärjäämme ookoo.
  12. K

    Tyytyväinen yksin

    :wave: Minä kanssa elän KAKSIN lapsen kanssa. En siis koe olevani yksin. Viinan ja väkivallan värittämän suhteen päättymisestä on yli vuosi. En kaipaa miestä seuraksi, en seksiin. Näin on hyvä elää. Haluan myös tasapainottaa elämäämme, elää tätä rauhallista arkea. Äidin uusi mies olisi...
  13. K

    Kuinka monta lasta?

    lapsia on vain yksi, mutta rankkaa on välillä. En saa hoitoapua enkä raaski mitään MLL-typykkää kustantaa. Isä osallistuu arkeemme aika vähän ja lapsi on ollut yökylässä hänellä vain kahdesti ! Erosin omasta halusta. Syy yleinen: viina ja väkivallalla uhkailu. Mulla on vaativa työ, paljon...
  14. K

    Kaksin ( muksun kanssa ) kylpylään

    Onkohan tuhoon tuomittu idea lähteä kylpylään 3-vuotiaan vilpertin kanssa? Ikaalisiin tekis mieli kun siellä on Titi-nallekin =) Mietin vaan, saanko hetken rauhaa vai meneekö loma naperon jahtaamiseen pitkin kylpylää. Onko niissä lapsenvahteja että voisi edes tunnin uida ja nauttia itsekin...
  15. K

    mielenkiinnosta kyselen...

    Minä halusin erota. Mies joi ja oli kännissä pelottava. en halunnut sellaista elämää lapselle ja tunteetkin kuoli. Erosta vuosi, mulla ei ole uutta enkä olisi valmis vielä pitkään aikaan parisuhteeseen. Ukolla on toki uusi kulta kainalossa....naisparka.
  16. K

    löytyykö äitejä kauhavalta?

    kiva kun porukkaa löytyi, mekin tultais =) Saako udella, mispäin te asutta jos löytyis lenkkiseuraa? Me asutaan rengossa.
  17. K

    löytyykö äitejä kauhavalta?

    eikö ketään :ashamed: no, ees lähikunnista :wave:
  18. K

    Paikkakuta- ja lapsipino

    kauhava ja 2 lasta
  19. K

    löytyykö äitejä kauhavalta?

    ollaan tänne juuri muutettu ja kaivattais seuraa. Poika 02 ja tyttö 06 löytyy. Laittakaapa viestiä jos kiinnostais jossain nähdä :wave:
  20. K

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    kauhava ilmoittautuu :wave:

Yhteistyössä