löytyykö äitejä kauhavalta?

Moi!
Tässä jossakin vaiheessa muuttamassa naapurikuntaan parinkymmenen kilometrin päähän :) Nytkään ei mahrottoman kaukana asuta, mutta vähän etäämmällä kumminkin. Joka viikko hypätään siellä suunnalla, hoidellaan maatilaa jonne pitäisi sitten asettua.
Olisi kiva saada enemmän tuttuja sieltä päin! Jos yhtään sait kipinää, laitapa viestiä:
mami78@luukku.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 15:12 WithLove kirjoitti:
Moi!
Tässä jossakin vaiheessa muuttamassa naapurikuntaan parinkymmenen kilometrin päähän :) Nytkään ei mahrottoman kaukana asuta, mutta vähän etäämmällä kumminkin. Joka viikko hypätään siellä suunnalla, hoidellaan maatilaa jonne pitäisi sitten asettua.
Olisi kiva saada enemmän tuttuja sieltä päin! Jos yhtään sait kipinää, laitapa viestiä:
mami78@luukku.com
heips! Saakos udella, että minkäikäisiä lapsia sulla??
Itellä 06 ja 02. Seuraa kaipaisin ja kauhavalla asustelen. Tähän naapuripitäjään siis muutatte, mihinkäs suuntaan ,jos saa udella ? :D
 
syysmamma
hei!

täällä yksi äiti kauhavalta. meillä on poika -05. löytyykö sinulta messengeriä? jos löytyy niin pistä osoite tänne, niin voin lisätä sinut listalleni =)
 
Onpas meitä!!

Ootta muut ihan ihka-aitoja kauhavalaisia vai tänne muuttaneita?
Ite oon aito kauhavalainen =)
Perheestä löytyy 3 lasta, 2 koululaista ja `06 syntynyt vauva.

Olisi kiva viestitellä, mutta kun mun sähkäri ja mese-osoite on mun omalla nimellä, niin en viittis laittaa... kuinkas muilla on?

 
Helmin äiskä
Oisko tuo Leijonapuisto kiva? Sais ainakin olla omassa porukassa! Me voitas ainakin tulla, ja voisin ottaa yhden kaverinkin mukaan jolla myös pieni poika! Ketkäs muut ois innostuneita? Ja milloin ois hyvä päivä? :D
 
Helmin äiskä
Pitäiskö laittaa päivä jonnekin parin-kolmen viikon päähän? Niin kaikki halukkaat ehtisivät nähdä tämän ja saisi jo ajoissa merkittyä kalenteriin että saisi sitä mukaa sitten suunnitella muita menoja? Vai mitäs tuumaatte?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 20:21 Helmin äiskä kirjoitti:
Pitäiskö laittaa päivä jonnekin parin-kolmen viikon päähän? Niin kaikki halukkaat ehtisivät nähdä tämän ja saisi jo ajoissa merkittyä kalenteriin että saisi sitä mukaa sitten suunnitella muita menoja? Vai mitäs tuumaatte?
Kyllähän tuossa on ideaa. Olisko joskus syyskuun puolivälissä??

 

Yhteistyössä