Hakutulokset

  1. L

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos tsempeistä @pikkuhaave ❤ Mulla alkoikin jo eilen menkat, eli voi vaihtaa kp 2 ja ottaa pois piinalistalta. Uutta yritystä kohti mennään taas.
  2. L

    Haaveena vauva 2024

    En oo nyt tehnyt testiä, ja tosiaan ylihuomenna olisi kuukautisten alkamispäivä! Kaikki aiemmin huomaaman raskauteen sopivat oireet on kadonnut ja jotenkin usko siihen että jotain ois meneillään on karissut pois. Samaan aikaan on vähän muita terveyshuolia jotka vie ajatuksia myös toisaalle. :/...
  3. L

    Haaveena vauva 2024

    Mä testasin tänään kärsimättömyyttäni, mutta selkeä nega oli. Katsotaan lähteekö se muuttumaan vielä🤞
  4. L

    Haaveena vauva 2024

    Mulla on DPO10 meneillään ja oon bongaillut kaikenlaista erikoista oiretta itseltäni tässä viime päivinä, mutta en vielä ole lähtenyt testaamaan. Valkovuotoa tulee poikkeuksellisen paljon tässä kohtaa kiertoa ja alavatsaa on pistellyt oikealta puolelta. Rinnat on kipeät ja tänään myös huimasi...
  5. L

    Haaveena vauva 2024

    Myös minä! :) Yritetään ensimmäistä (molempien) ja mulla ikää 31 vuotta, mun miehellä 33.
  6. L

    Haaveena vauva 2024

    Mulla on dpo 7 käynnissä ja tänään mullakin on ollut hiukan alavatsalla jotain pisteleviä tuntemuksia, mutta ne voi aivan hyvin olla kuviteltujakin :D tätä ennen ei oo ollut juurikaan mitään, eli saa nyt nähdä kuinka käy. Mut vois lisätä noihin seurantalistoille, eli piinailen dpo 7, kp 19...
  7. L

    Haaveena vauva 2024

    Jänniä paikkoja täällä monilla! mulla on ovulaatiosta 6 päivää ja tänään vessassa tuli pyyhkiessä taas ovismaista limaa. Sepäs vasta spekulaatiot aloittikin, että mistä tässä voi olla kyse! En haluaisi liikaa kytätä oireiden perään, mutta kyllä tässä kaikkea mielessään keksii. :-D vielä reilu...
  8. L

    Haaveena vauva 2024

    Hei, yksi uusi 31-vuotias vauvakuumeilija täällä ilmoittautuu! Oon seurannut tätä teidän keskustelua jo jonkun aikaa ja nyt sain aikaiseksi tehdä käyttäjätunnuksetkin tänne :) Meillä puolison kanssa yrittäminen alkoi 12/2022 ja nämä kuukaudet ovatkin olleet jännitystä täynnä. Yleensä mun niin...

Yhteistyössä