Hakutulokset

  1. R

    Lokakuiset 2023

    Olen niin pahoillani ja toivon kovasti voimaa sinne asian käsittelyyn. ❤️
  2. R

    Lokakuiset 2023

    Täällä käyty eka neuvola ja siellä kaikki ihan ok. Vaikka enimmäkseenhän se on jutustelua ekalla käynnillä. Ei kuunneltu sydänääniä. Sain myös varattua ajan nt-ultraan ja se on 3.4. Tuntuu et ihan tuskaa odottaa sinne asti, kun niin jännittää et onko siellä kaikki hyvin. 🤦🏻‍♀️ Miten sitä vaan...
  3. R

    Lokakuiset 2023

    Mä niin samaistun. Oon kanssa ihan hysteerisesti välillä kytännyt oireita. Jos jonain päivänä on vähemmän paha olo, niin heti pelkään että jotain on pielessä. Oon myös ihan överi ahdistunut siitä np- ultrasta ja että ”narahdan” siinä, kun ikää jo 37. Toki tiedän että nelikymppisetkin saa...
  4. R

    Lokakuiset 2023

    Täälläkin hajut tekee tosi pahaa välillä. Jääkaapin avaaminen saa joskus yökkäämään. 😅 Myös ihan suihkusaippua, dödö jne aiheuttaa ällötystä, vaikka aiemmin ne tuoksuneet hyvältä. Kuten myös kahvin haju etoo. Ja normaalisti olen siis kova kahvin ryystäjä. Ihmeellisiä nämä hormonit. 😂
  5. R

    Lokakuiset 2023

    Täällä samoja fiiliksiä. Kovasti panikoin jo Np-ultraa ja mietin että mahtaako olla kaikki hyvin ja mitkä on riskiluvut. Huono olo ja veto pois myös. On tää odottelu tosiaan melko raskasta. Täällä vasta 8+3 tänään. 😅
  6. R

    Lokakuiset 2023

    @pienimatkassa laitoin sulle yv siitä FB-ryhmään liittymisestä. En tiedä huomasitko vai olenko itse sekoillut jotain. 😊
  7. R

    Lokakuiset 2023

    Täälläkin käyty varhaisultrassa ja siellä oli yksi tyyppi, jolla vahva syke ja vastasi täysin viikkoja. ❤️
  8. R

    Lokakuiset 2023

    Ihania uutisia teillä ultrasta. 🥰 Mulla olis se edessä lauantaina ja välillä iskee jännitys.
  9. R

    Lokakuiset 2023

    Mä olisin myös kiinnostunut tuollaisesta pienestä Fb-ryhmästä. Vertaistuki on tärkeää, mutta kovin isoilla foorumeilla homma menee vähän sekavaksi.
  10. R

    Lokakuiset 2023

    Täällä ei oksentelua, mutta välillä yökkimistä ja kakomista sekä huono ja heikko olo koko päivän. Mä sain myös tänään saikkua ensi viikon lopulle, kun en mitenkään suoriudu töistä tässä olossa.
  11. R

    Lokakuiset 2023

    Olen niin pahoillani. Kovasti voimia tilanteeseen. 😢
  12. R

    Lokakuiset 2023

    Te joilla on lapsia jo ennestään, niin milloin kerroitte/ aiotte kertoa heille raskaudesta? Mulla on 8v. poika joka ihmettelee mun huonovointisuutta ja kyselee et onko mahatauti. Oon vaan sanonut että muuta mahavaivaa, mutta ei vakavaa. Mut varmaan täytyy sen varhaisultran jälkeen kertoa. Hän on...
  13. R

    Lokakuiset 2023

    Mulla näytti ton muistaakseni 5+0. En tiiä oisko jo aiemminkin näyttänyt. Kai siihen just vaikuttaa se hormonin nousun yksilöllisyys. 🤔
  14. R

    Lokakuiset 2023

    Täällä 6+1 tänään. Mä viime raskaudessa silloin jo lähes 9 vuotta sitten ostin ne rannekkeet, mutta eipä niitä enää tallessa ole. En kyllä muista et ois kauheasti auttanutkaan. Mutta ehkäpä kokeilen uudellen. 😊
  15. R

    Lokakuiset 2023

    Mites teidän muiden olot? Täällä alkaa olemaan edellisestä raskaudesta tuttu ”etoo 24/7” -olo. Yölläkin alkaa heräilee siihen huonoon oloon ja koittaa vaan löytää sopivaa asentoa.
  16. R

    Lokakuiset 2023

    Voimia ja lämpimiä ajatuksia myös sinne. 😢❤️
  17. R

    Lokakuiset 2023

    Voi, olen todella pahoillani. 😢😢 Kun ei tarvitse elää epävarmuudessa, niin voi antaa surullekin tilaa. Mutta varmasti pahalta tuntuu.
  18. R

    Lokakuiset 2023

    Tervetuloa mukaan uudet ja voimia niille, joilla epävarma tilanne syystä tai toisesta. ❤️ Täällä tänään 5+6 ja pahoinvointi yltyy koko ajan Varhaisultra varattuna viikolle 7+5 ja jännitän sitä nyt jo. Samoin kuin sitä 12 vkon ultrata ja down-riskilukua. Kauhee oon aina etukäteen kaikkea...
  19. R

    Lokakuiset 2023

    Toivotaan et tämä pysyy mukana. 😊 Mulla ikää 37 ja 2. raskaus. Ennestään 8v lapsi. Mäkin mietin, et kuinka vaikuttaa tää oma ikä jo kaikkeen.
  20. R

    Lokakuiset 2023

    Mut voi kans laittaa listoille. 😊 LA 17.10/ 2. lapsi/ Tays

Yhteistyössä