Lokakuiset 2023


Täällä vielä jatkan, onko teillä apteekin testeistä kokemusta? Itse en ole testannut näillä ennemmin. Hitto, kuvassa ylempi eilinen aamu, alempi tämä aamu. Dpo ei ihan selvillä, aavistus et ylempi dpo 11-12 ja alempi sit 12-13. Ei näytä vahvistuneen tai jopa päinvastoin näyttää vähän heikommalta. Noinkohan jää lähtöviivoille koko raskaus, tänään on kaikenlisäksi tuntunut normaalimmalta kuin eilen. Onko kokemuksia, pitäisikö se viiva nyt joka päivä vahvistua?
 
Listoille lisätty uudet, jos puutut niin huikkase. 🤗

Oli jotenkin tosi rankka työviikko ja tää jäätävä väsymys pahoinvointeineen päälle, niin huhhahhei.
Nyt viikkoja 7+4. Viime yönä heräsin ekaa kertaa ihan hirveeseen pissahätään, nytkö tää alkaa. 😑
 

Täällä vielä jatkan, onko teillä apteekin testeistä kokemusta? Itse en ole testannut näillä ennemmin. Hitto, kuvassa ylempi eilinen aamu, alempi tämä aamu. Dpo ei ihan selvillä, aavistus et ylempi dpo 11-12 ja alempi sit 12-13. Ei näytä vahvistuneen tai jopa päinvastoin näyttää vähän heikommalta. Noinkohan jää lähtöviivoille koko raskaus, tänään on kaikenlisäksi tuntunut normaalimmalta kuin eilen. Onko kokemuksia, pitäisikö se viiva nyt joka päivä vahvistua?
Minusta näyttää noille päiville ihan hyvältä viivalta. Kokemusta ei oo noista testeistä. Eikä kannata huolestua, vaikka viiva ei vahvistu päivä päivältä, kun hormoni lisääntyy n. jokatoinen päivä. Ja tosi paljon vaikuttaa tietty erimerkkiset testitkin. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
vierailija

Täällä vielä jatkan, onko teillä apteekin testeistä kokemusta? Itse en ole testannut näillä ennemmin. Hitto, kuvassa ylempi eilinen aamu, alempi tämä aamu. Dpo ei ihan selvillä, aavistus et ylempi dpo 11-12 ja alempi sit 12-13. Ei näytä vahvistuneen tai jopa päinvastoin näyttää vähän heikommalta. Noinkohan jää lähtöviivoille koko raskaus, tänään on kaikenlisäksi tuntunut normaalimmalta kuin eilen. Onko kokemuksia, pitäisikö se viiva nyt joka päivä vahvistua?
Kokeile jotain toista merkkiä esim tuo rfsu testi jota löytyy ihan marketista ja on aika edullinenkin. Uskon että murehdit turhaan ja ymmärsinkö oikein että testasit enenkuin menkat oli myöhässä? Itselläni alkoi viiva vahvistumaan selkeästi vasta kun menkat oli myöhässä sen pari päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Kokeile jotain toista merkkiä esim tuo rfsu testi jota löytyy ihan marketista ja on aika edullinenkin. Uskon että murehdit turhaan ja ymmärsinkö oikein että testasit enenkuin menkat oli myöhässä? Itselläni alkoi viiva vahvistumaan selkeästi vasta kun menkat oli myöhässä sen pari päivää.
Eilen olisi ihan viimeistään pitänyt alkaa,vähän kierrot eri pituisia ja ovis ei täysin tiedossa, mut sen mukaa mitä tyypillisesti on ollut nii veikkailen näitä dpo:ta. Oma tunne on harmi vaan et kemialliseksi taitaa jäädä, pitää toki jatkaa testailua, olen kyllä tehnyt myös pc:n aamulla ja näytti aikalai samaa sekin mitä eilen pc. Pitkä odotus huomisaamuun :/ Olo on vaan (valitettavasti) normaalimpi kuin eilen.
 
Hei, kirjoittelenpa vertaistuen vuoksi minäkin tänne. Plussasin reilut kaks viikkoa sitten ja tänään ois 6+0. Väsymystä, menkkamaisia kipuja, vatsan turvotusta ja etovaa oloa on ollut. Kaikki on mennyt normaalisti tähän saakka, mutta tänään alkoi niukka verinen vuoto, jota tulee pyyhittäessä. Välillä ollut vaaleanpunaista, välillä rusehtavaa, välillä vähän selkeämmin punaista vuotoa. Eilen illalla oli nivusjomottelua molemmissa nivusissa ja tulkitsin sen kohdunkiinnikkeiden venymiseksi tmv. Tuttua esikoisen raskaudesta... Yksi keskenmeno mulla on taustalla 1,5 vuotta sitten ja nyt vasta alkanut uusi raskaus sen jälkeen. En tietenkään pysty ajatella mitään muuta kuin että tämäkin raskaus on tuhoontuomittu. Ahdistaa ja tuntuu vaikealta odottaa useita päiviä ultraa johon ehkä pääsis neuvolan kautta. Vinkkejä miten keskittyä muuhun? 😐
Listoille lisätty uudet, jos puutut niin huikkase.

Oli jotenkin tosi rankka työviikko ja tää jäätävä väsymys pahoinvointeineen päälle, niin huhhahhei.
Nyt viikkoja 7+4. Viime yönä heräsin ekaa kertaa ihan hirveeseen pissahätään, nytkö tää alkaa.
Tervetuloa mukaan uudet ja voimia niille, joilla epävarma tilanne syystä tai toisesta. ❤

Täällä tänään 5+6 ja pahoinvointi yltyy koko ajan Varhaisultra varattuna viikolle 7+5 ja jännitän sitä nyt jo. Samoin kuin sitä 12 vkon ultrata ja down-riskilukua. Kauhee oon aina etukäteen kaikkea murehtimaan ja tää raskausaika ei tod ole poikkeus sen osalta.😅
 
Kiitos @riinuliini !
Mulla on jo muutama päivä ollut limaisempaa vuotoa ja verihyytymiä joukossa. Tänään sitten alkoi kunnon putous. Tais tämä olla tässä. Vaikka nyt osasin odottaakin niin silti pettymys on suuri, mutta tavallaan helpottikin. Tuo epävarmuudessa eläminen pitemmän päälle ottaa henkisesti koville.
Voimia @RLiisukka ❤ ymmärrän sun tunteet ja samaistun. Pettymys on valtava, mutta löysässä hirressä roikkuminen on myös tosi kuluttavaa. Mullakin tänään yltyi vuoto ja varmasti kesken menee. 💔
 
Kiitos @riinuliini !
Mulla on jo muutama päivä ollut limaisempaa vuotoa ja verihyytymiä joukossa. Tänään sitten alkoi kunnon putous. Tais tämä olla tässä. Vaikka nyt osasin odottaakin niin silti pettymys on suuri, mutta tavallaan helpottikin. Tuo epävarmuudessa eläminen pitemmän päälle ottaa henkisesti koville.
Voi, olen todella pahoillani. 😢😢 Kun ei tarvitse elää epävarmuudessa, niin voi antaa surullekin tilaa. Mutta varmasti pahalta tuntuu.
 
Täällä eilen (7+2) aamulla rusehtavaa vuotoa hyvin vähän, mutta kuitenkin. Tismalleen samaan aikaan kuin edellisessä raskaudessa jolloin paljon enemmän vuotoa ja raskaus jatkui normaalisti. Ei siis aina hyytymätkään ole takuu että menisi kesken, vaikka ymmärrän huolen teillä ketkä kerrroitte nyt vuodoista❤ ite mietin että on kyllä ikävä odotella 12+ saakka että varmistuu onko kaikki ok vai esim. keskeytynyt keskenmeno.. tuskin päivystykseen ottavat kun ei kipua tai kunnon vuotoa ole.
 
Kiitos tsempeistä! ❤
Kyllä sieltä eilen tuli varmaan kaikki pois. Nyt vain odottelen kauanko tää vuoto vielä kestää. Mulla on se ultra-aika keskiviikkona niin varmaan meen sinne ja katotaan näkeekö se jäikö sinne jotain, mutta luulen, että tyhjentyi kokonaan. Ei onneksi aivan hirveitä kipuja ollut.
Sitten vain katse kohti uutta yritystä.

Toivon teille kaikille parempaa onnea matkaan!
 
Moikka! Uskaltanen liittyä porukkaan 🙂 Plussailin viime viikon lopulla ja nyt, kun vuorokausi juuri vaihtunut, olisi päiviä 4+2.
Suht varovaisin mielin vielä olen, kun elo aika oireetonta ollut (hengästyttää, leposyke koholla ja rintojen sivut hieman arat, välillä erilaisia alavatsatuntemuksia) vs. esikoisen kohdalla oli alusta asti selkeät raskausoireet etomisineen päällä 😅 Meillä siis kotona esikoinen 05/21 ja loppu vuodesta alettiin tjottailemaan ja yllättäen jo nyt raskauduin (esikoisen yritys vei pitempään). Viimeksikin palstailin täällä ja koin vertaistuen äärettömän hyväksi 😊

Listalle voi lisätä:
Mäyh/27.10./2./KSKS
 
Mites teidän muiden olot? Täällä alkaa olemaan edellisestä raskaudesta tuttu ”etoo 24/7” -olo. Yölläkin alkaa heräilee siihen huonoon oloon ja koittaa vaan löytää sopivaa asentoa.
Minä jännitin sitä vaaleanpunaista lievää vuotoa viimeviikolla, joka sitten onneksi loppui kolmessa päivässä😍 raskausoireitakin on alkanut ilmestyyn, joten mieli on kyllä helpottunut. Rinnat on tosi arat ja turvotustakin löytyy. Myös naama on alkanut kukkimaan🙃. Tuota etovaa oloa en kyllä mielellään ottais kaveriksi vielä😅 Hyvällä mielellä nyt eteenpäin kun ne leffaviivatkin saatu testiin. Mulla on nyt siis 4+6 eli alussa ollaan. Varhaisultran varasin 7+4 niin pääsee näkemään onko siellä pikkunen oikeassa paikassa ja kaikki hyvin.
 
Mites teidän muiden olot? Täällä alkaa olemaan edellisestä raskaudesta tuttu ”etoo 24/7” -olo. Yölläkin alkaa heräilee siihen huonoon oloon ja koittaa vaan löytää sopivaa asentoa.
Täällä pahoinvointi päällä kanssa lähes koko ajan, aamut pahimpia. Pakko heti saada mehua ja syödä jotain suolaista.
Ostin eilen pahoinvointi rannekkeet apteekista. Hiukan auttaa pahoinvointiin 🙂 tänään 6+2
 
Täällä pahoinvointi päällä kanssa lähes koko ajan, aamut pahimpia. Pakko heti saada mehua ja syödä jotain suolaista.
Ostin eilen pahoinvointi rannekkeet apteekista. Hiukan auttaa pahoinvointiin tänään 6+2
Täällä 6+1 tänään. Mä viime raskaudessa silloin jo lähes 9 vuotta sitten ostin ne rannekkeet, mutta eipä niitä enää tallessa ole. En kyllä muista et ois kauheasti auttanutkaan. Mutta ehkäpä kokeilen uudellen. 😊
 

Yhteistyössä