Täällä eka neuvola vasta 9+1, eikä siinä tietääkseni ultrata. Mä kanssa varasin ajan varhaisultraan viikolle 7+5. En kyl mitenkään kestä odottaa sinne ekaan viralliseen ultraan epätietoisuudessa. Myös viime raskaudessa kävin varhaisultrassa.
Täällä testattu selkeä plussa eilen. ❤️ Yöhikoilu ei siis ollutkaan pms:ää. Pahoinvointikin on jo alkanut. Yöllä heräsin tosi pahaan kuvotukseen. Viime raskaudessa myös pahoinvointi vaivasi yölläkin.
Täällä kanssa viime yö meni aivan hikisenä kieriskellessä. Menkkojen pitäis alkaa huomenna ja lievää menkkakipuilua ollut tänään aamusta asti. Testailen vasta, kun menkat myöhässä selvästi. Oon aika varma, et ei olo tärpännyt ja odotan vaan et vuoto alkais jo.
Mulla kanssa tätä yöhikoilua. Ollut kyllä myös nuorena jo ennen menkkoja. Mä oon pessimisti ja ajattelen et en voi olla raskaana, kun yöhikoilu (muine tuntemuksineen) taas kehissä. 😒 Mutta toivottavasti sun intuitio osuu oikeaan. 😊
Täällä vähän sama tunnelma. Menkkojen pitäisi alkaa ens tai viimeistään ke. Nyt täälläkin kp 26. Menkkatuntemuksia on, kuten myös tissit kipeät ja yöhikoilua. Koko setti tuttuja mennkaoireita, mutta silti pieni toivon kipinä elää. 😅
Mä just tilasin näitä ja ihan samaa mietin. Aika arvokkaita kun ovat. Tilasin kyllä myös rinnalle halvempia. En oo aiemmin juurikaan ovista testaillut. Varmaan yhdessä kuussa kun edellinen lapsi oli toiveissa. En kyllö saanut testillä ovista kiinni silloin.
Täällä alkoi kunnon vuoto kramppeineen heti aamusta. 🩸🩸 Mulle saa siis päivittää kp1.
Meillä on siis miehen kanssa 1. yhteinen toiveissa. Hänellä ei ennestään lapsia ja mulla yksi. Mies on 39 v. ja oli tavallaan jo ehtinyt luopuakin lapsihaaveista ennen kuin tavattiin. Eilen hänkin oli vähän...
Nonni. Täällä alkoi tulla pientä veristä vuotoa. Näköjään siis kuvittelin taas kaiken. 😅 Että eiköhän tää ollut tän kierron osalta tässä. Näköjään ihan sama kuin viimeksikin raskautta yrittäessä, että mieli vaan tuökitsee kaiken raskausoireeksi.
No sehän tässä onkin, kun sovittiin miehen kanssa, että testaillaan vasta 13.1, jolloin menkat ois selvästi myöhässä. Yritin eilen saada sopimusta muutettua, mutta ei herunut lupaa. 🤣 Pointtina siis, ettei tulis turhaa stressiä.
Toivottavasti tulisi meille piinailijoille tässä kuussa paljon plussia. 🥰
Täällä on kunnon vauhdissa kaiken maailman oireiden tarkkailu. Eilisen koko päivän sattui alamahaan ja selän puolelle. Nyt aamusta ei mitään. Mulla usein jo muutamaa päivää ennen menkkoja voi alkaa kivut, mutta eilinen...
Tosi hyväö pohdintaa täällä ja mukavassa hengessä. 😊 Ajattelen itsekin niin, että jokainen saa tuntea ja turhautua ihan yhtä lailla. Ei sen pitäisi olla muilta pois.
Täällä dpo 11 ja menkkamaista jomotusta ollut pitkin viikkoa. Tänään melkein koko päivän. Mulla ei ehtinyt pillereiden jälkeen...
Täältäkin pahoittelut negan saaneille ja kovasti voimia haasteisiin niin lapsihaaveiden kuin muidenkin asioiden suhteen. ❤
Mulla siis tänään dpo 9 ja just eilen miehen kanssa sovittiin, et testaillaan vasta, kun menkat myöhässä. Mulla on aiemmin ennen ehkäisyä alkanu menkat joskus vasta dpo...
Mä lopetin minipillerit 11.12 ja sen jälkeen oli ovis tod.näk 27.12. Ei siis ehtinyt luomumenkkoja tulla välissä. Varmaan nyt oma hormonitoiminta taas hakee paikkaansa ja "menkkakramppeja" ollut jo useamman viikon välillä. Nyt perus pms -oireita alkaa pukata. Rinnat kipeet, turvottaa ja kauheita...
Ahdistus tai masennus ei missään tapauksessa ole este vanhemmuudelle, jos muuten aika ja olosuhteet ovat otollisia. Ahdistuneet tai masentuneet ihmiset eivät ole mieleltään sairaita tai kykenemättömiä vanhemmiksi. Ihan eri asia olisi, jos kyseessä olisi esim. vaikea psykoosisairaus tai...