Hakutulokset

  1. T

    Haaveena vauva 2023

    @KKatariina selvästi haamua pukkaa! 🥰 Toivotaan vahvistumista 🤞
  2. T

    Haaveena vauva 2023

    @pikkukirppu15 mulla oli nyt tässä kierrossa limat jo ennen ovisplussaa, myös halut oli paria päivää ennen 😅 Nyt oli munkii testi lähteny vahvistumaa, ylempänä toissapäiväinen aamutikku ja alempana tänään iltapäivällä 4h pidätyksen jälkeen.. Mut vois joku piinailijoista poistaa ja siirtää...
  3. T

    Haaveena vauva 2023

    @hemuliina90 just laitoit viestiä kun kirjotin edellistä! 😅 Testailen kyllä sunnuntaina ja varmasti vielä niin kauan että testiviiva on vahvempi ku kontrolliviiva 😄 mulla ihan aavistuksen on rinnat arat, mutta ei sen enempää ku ennen menkkojakaa - muuta oiretta ei oo.. Toki mulla vasta rv 4+0...
  4. T

    Haaveena vauva 2023

    Tervetuloa uusille! 👋 @Selis kyseli aiemmin onko testailtu lisää.. On testailtu, ja vähän huolettaa 😥 rfsu herkkä testi oli kivasti vahvistunut kun eilen tein viimeks. Mutta perus pc olikin tänään aamuvirtsasta samanvahvuinen kuin toissapäivänä päiväpissasta 3h pidätyksen jälkeen tullut.. Nyt...
  5. T

    Haaveena vauva 2023

    @hemuliina90 Ihanaa, onnea!! 🥰🤩 Nyt toivotaan, että molemmilla pienet takertuu tiukasti kiinni 🧲☺️
  6. T

    Haaveena vauva 2023

    @hemuliina90 mun mielestä toi sun näyttää haamulta enemmän! Toivotaan että olis ihana yllätysplussa 🥰 Mun digi näytti tänään " raskaana 1-2" 💖 seuraavaksi vaan odotellaan viivojen vahvistumista ja viikkojen etenemistä. Esikoisen aikanen keskeytynyt keskenmeno ja kemialliset kyllä jyskyttää...
  7. T

    Haaveena vauva 2023

    Yritin olla tänään testaamatta ja testata vasta aamulla, mutta en sitte pystyny vastustaa 🙊 3h pidätyksellä, jo selvästi vahvistunu vaikkakin haamu vielä - saa kuitenkii jo kuvaan ilman muokkausta 🥰 😄 aamulla vielä päräytän digin, ja jos sekii on samaa mieltä, niin uskallan miehellekii jo kertoa...
  8. T

    Haaveena vauva 2023

    Mulle tulee aina ihan tyhjiä ku alotan tikuttaa, ja ennen plussaa näkyy haamua ehkä 3-4 päivää.. Käytän niitä raskauskeijun halpisliuskoja.. Vitsi kuinka nyt jännittää, että olisko jo tärpänny 😬😶 miks pitääki olla niin tyhmä että testailee ennen aikojaa 🤦‍♀️
  9. T

    Haaveena vauva 2023

    Hiljaista on ruudun tällä puolella ollut, oon kyllä seuraillut keskustelua.. Lapsi aloitti päiväkodin tuossa vähän aikaa sitten, ja oltiinkin heti kolme viikkoa kipeenä o_O Mulla on tänään dpo9 tai dpo10, ja hätähousuna testailin jo.. Ja mun silmät näkee testissä haaleen viivan! Oon koko...
  10. T

    Haaveena vauva 2023

    Mulle vois huomiselle päivittää dpo 2. Nyt ovulaatio-oireet oli tässä kierrossa selvästi vahvemmat kuin viime kierrossa, toivottavasti ois hyvä enne 🤞 Tallettelutkii saatiin mun mielestä hyvin dpo - 5, - 3, - 1 ja 0.. Nyt alkaa taas se hankalin vaihe yrittää olla stressaamatta ja...
  11. T

    Haaveena vauva 2023

    Mut vois poistaa piinailijoista ja merkitä kp 3.. Onnea @sarater ja vahvistumista sinne myös @haaveillen 🤞
  12. T

    Haaveena vauva 2023

    Ja sieltähän ne sitten alko 😔 on kyllä inhottavaa, kun kroppa ei heti toimi normaalisti.. Ja kierto oli siis 22 päivää, vahinkonäppäily aiemmassa.
  13. T

    Haaveena vauva 2023

    @Selis vahvistumista toivotaan! 🤞 Täällä näyttäis uusi kierto jo alkavan näin dpo 10 (taitaa olla yks päivä listassa liian vähän mulla), kierto 24 jos tänään alkaa vuoto kunnolla, paperiin tuossa aiemmin hentoa vaaleanpunertavaa🤦‍♀️ Testinkin tänään tein, mutta negaa näytti (viivalasit päässä...
  14. T

    Haaveena vauva 2023

    @Torspo8 Ihan selvä viiva! Onnea! 🤗 @Selis ja @Tiukuna huomisia kuvia odotellessa! 🙊
  15. T

    Haaveena vauva 2023

    Huomiselle vois mulle merkata dpo0 (testiin tänään tasavahvat viivat, eilen ja tänäänkin limoja ja pari päivää ollu aika kovia kohdun alueen jomotuksia) .. Ja tosiaan toista yhteistä lasta yritetään, yritys alotettu 11/2022..Kierron pituudesta ei vielä mitään hajua, koska minipillerit vei...
  16. T

    Haaveena vauva 2023

    Ja näköjään sivu kirjasi mut ulos täältä ennen ku sain viestin julkastua!

Yhteistyössä