Hakutulokset

  1. E

    talviset flunssat

    Meillä on tänä talvena oltu tosi paljon kipeitä. Sekä lapset että aikuiset on olleet vuoron perään flunssassa ja vatsataudissa, nyt jo kolmatta kuukautta peräjälkeen. Oireet vaan on olleet tosi kummia, usein ei ole ollut tavallisia oireita, vaan esim. mieletön päänsärky ja väsymys. Tuntuu että...
  2. E

    Hoitoa pakkasihottumaan?

    Hei, Meillä lapsilla 7- ja 2-vuotiaat atooppinen ihottuma, joka on aivan mahdottomiassa kunnossa näin talvisin. Erityisesti pikkuisen posket ovat kuin (punaista) hiekkapaperia. Olen vaan rasvannut Aqualanilla. Onko mitään muuta tehtävissä? Oletteko käyttäneet esim. Bebanthenia tai jotain muuta...
  3. E

    siitepölyallergisia?

    Hei, Olen parina viime vuonna alkanut tässä kesän korvilla saada allergisia tuntemuksia, ja nyt parina päivänä erityisesti. Mikäs allergian aiheuttaja mahtaa nyt täällä Varsinais-Suomessa kukkia tällä hetkellä? Osaakos muut allergiset sanoa?
  4. E

    mirena ja kuukautiset

    hei, mulla on ollut mirena-kierukka yli puoli vuotta,ja se toimii ihma ok, mutta kuukautiset kestää melkein viikon, ja joskus tiputtelua vielä senkinjälkeen. ärsyttävää! onko muilla kuukutiset olleet kohtuulliset kuukautiset?
  5. E

    Pikaneuvoja maidontulon hillitsemiseksi

    Hei, Onko kellään toimivaan vinkkiä: Meidän vauva vieroitettiin noin kolme viikkoa sitten, eikä hän reagoinut asiaan juuri millään lailla, mutta itse en taida olla oikein vieroittunut, sillä maitoa tulee vaan. Pelkään jo rintatulehdusta, sillä rinnat ovat todella pakkautuneet ja kipeät. Onko...
  6. E

    Erilaisia kiusauksia

    Mitä erilaisia kiusauksia olette tehneet?
  7. E

    Ihanat lelut

    Ajattelin näin syksyn piristämiseksi hankkia hieman piristystä makuukammariin.. Löysin sitten yllättävän paljon tavaraa juuri parisuhteessa kohdistetuille.. Ostin parisuhde elokuvan, ja kaikke muuta pientä tavaraa. Olemme mieheni kanssa taas toistemme kimpussa kuin alku aikoina. Suosittelen! Se...

Yhteistyössä