Hakutulokset

  1. S

    Jos HCG nousee hitaasti, voiko raskaus silti päättyä onnellisesti?

    Tulin tänne vielä tämänhetkistä tilannetta päivittämään, kun muistin yhtäkkiä tämän aloituksen miettiessäni raskauden alku aikoja. Eli täällä on nyt menossa viikot 26+5, ja edelleen ollaan tukevasti raskaana, terhakkaasti potkiva tyttö on tulossa, NT-ultra ja samoin rakenneultra ovat...
  2. S

    Jos HCG nousee hitaasti, voiko raskaus silti päättyä onnellisesti?

    Perjantaina 7+1 ultrassa sikiöllä edelleen vahva syke ja oli kasvanutkin täysin aikataulussa. Kooltaan siis vastasi juurikin päiviä 7+1. Seuraava UÄ julkisella on RV12 niskaturvotus ultra, mutta kyllä varmasti oman mielenrauhan vuoksi käyn tuossa joskus 9-10 viikon kohdalla vielä yksityisellä.
  3. S

    Jos HCG nousee hitaasti, voiko raskaus silti päättyä onnellisesti?

    Ymmärrän, että tästä syntyi käsitys että johdin olisi jo poistettu. Ei ollut - mutta siitä oli jo vakavasti puhetta ja itse hädissäni pettyneenä näin pelin jo menetettynä eli suunnitelma sen poistamisesta oli omassa päässäni yhtäkuin poistettu jo. Kyllä, itselläni suuri huoli näistä HCG...
  4. S

    Jos HCG nousee hitaasti, voiko raskaus silti päättyä onnellisesti?

    Lisäyksenä siis vielä; Tämä raskaus tosiaan on heti ensimmäisestä positiivisesta testistä saakka ollut kaikkea muuta kuin helppo. Alavatsakivut olivat aluksi sietämättömän kovat, ihan osastolla olin niiden vuoksi lääkittävänä. Kivuista ja HCG tuloksista päätellen lääkärit sanoivat että...
  5. S

    Jos HCG nousee hitaasti, voiko raskaus silti päättyä onnellisesti?

    Ei ole todellakaan trolli. Juuri tuohon ihmettelijälle vastasin ja selitin, miksi kaksi erinlaista tietoa. Kyseessä on sama raskaus, joka jatkuu edelleen mutta tätä käännettä en vain ollut tänne käynyt oikaisemassa.
  6. S

    Jos HCG nousee hitaasti, voiko raskaus silti päättyä onnellisesti?

    7.2 kirjoittamani julkaisun "tieto" on virheellinen. Olin tosiaan ihan naistentautien vuodeosastolla, vahva epäily kohdunulkoisesta. Itse pidin sitä 100% varmana koska oireilu ja HCG:n käyttäytyminen oli samanlaista kuin kahdessa aiemmassa kohdun ulkoisessa. Varauduttiin poistamaan johdin...
  7. S

    Jos HCG nousee hitaasti, voiko raskaus silti päättyä onnellisesti?

    5+5 HCG 2800 6+0 HCG 3600 Näiden arvojen välissä oli 44 tuntia, ja arvo ei ollut lähellekkään tuplaantunut. Silti viimeisestä arvosta seuraavana päivänä 6+1, oli varhaisultrassa juuri oikeita päiviä vastaavan kokoinen alkio, jolla sydän sykki. Tänään menossa 6+4, ja seuraava ultra on...
  8. S

    Kuinka vahva on vahvin mahdollinen viiva pregcheckin liuskassa?

    Raskaustestistä siis puhun. Onko kenelläkään kuvaa myöhään ja jo korkealla hcg lukemalla tehdystä positiivisesta testistä? Mikä on se raja, että missä kohtaa testiviiva ei enää pregchekin liuskassa enempää vahvistu vaikka hcg veressä nouseekin?
  9. S

    Milloin digiin 2-3?

    Tulin heti perään kertomaan että jouduin tänään taas päivystykseen tosi kovien kipujen vuoksi, lopputulema sama kuin ennenkin, kohdunulkoinen löydöksenä nytkin.
  10. S

    Lokakuiset 2023

    Kymmenen vuoden lapsettomuus taipaleen jälkeen löytyi tänään kolmas kohdun ulkopuolinen raskaus ja siten menetettiin viimeinenkin mahdollisuus saada lapsia luonnollisesti, kun menetettiin viimeinen jäljellä oleva munajohdin. Minut voi siis poistaa listalta..
  11. S

    Lokakuiset 2023

    Ei ole. Sanoivat, että vaikea sanoa. Kenties jotain kohdun kasvuun tai kiinnittymiseen liittyvää tms. Voihan se olla taas kohdunulkoinenkin.. HCG kokeessa kävin tänään aamulla, huomenna saan siitä tulokset. Kovasti pelottaa..
  12. S

    Milloin digiin 2-3?

    Milloin (mikä DPO) sait viikkonäytölliseen digiin tuloksen 2-3, siten että vielä hetkeä ennen oli tulos 1-2? Mulla on taustalla useammat kohdunulkoiset, joissa oireina niukka verinen vuoto sekä todella hitaat hcg nousut että sietämättömät alavatsakivut jo heti ennen kuukautisten pois jäämistä...
  13. S

    Lokakuiset 2023

    ~Seawind/ la 12.10/ 1. Lapsi/ LSHP Varovasti mukaan listoille vaikkakin vielä pelko perseessä. Kymmenen vuoden aktiivinen yrittäminen ja lapsettomuus taustalla. Tähän asti ainoastaan kohdunulkoisia ja yksi tuulimuna IVF hoidosta. Nyt yllätyksenä luonnollinen raskautuminen. Testit hitaan...
  14. S

    Haaveena vauva 2023

    Hei! Onko täällä kukaan saanut apteekkarin r-testillä viivanpaikkoja? Mulla pitäis olla tänään DPO 15. Sen olen laskenut voimakkaista ovulaatiokivuista alkaen. Söin tähän kiertoon varuilta terolutit, ja vielä tupla annostuksella kun luulin etten ovuloi tässä kierrossa kun vielä kp 17 en...
  15. S

    Haaveena vauva 2023

    Hei, pitkästä aikaa. Heti alkuun pahoittelut, etten ole itsestäni ilmoitellut hetkeen. Perheettämme kohtasi yllättävä läheisen menehtyminen, jonka vuoksi ei ole ollut aikaa eikä jaksamistakaan keskittyä oikein muuhun.. Noh, mutta tosiaan. Edellisessä kierrossa menkat alkoivat täysin...
  16. S

    Haaveena vauva 2023

    Hei taas kaikille! DPO 10, nyt kun jo perjantain puolella ollaan. Vielä en ole testaillut, mutta viikonloppuna varmasti jo testaan. Mulla ei ole koskaan ollu rinnat kipeät, eikä edes yhtään arat. Ei siis ikinä, eikä missään tilanteessa. Ei kuukautiskierron missään vaiheessa, ei ovulaation...
  17. S

    Haaveena vauva 2023

    DPO 7 kuulumiset; Tosiaan aloitettiin tallettelu kaksi päivää ennen ovis plussaa, ja varmisteltiin vielä samana päivänä, sekä ovis plussan jälkeisenäkin päivänä. Nyt DPO 7, ja ihan normaalit tuntemukset ja olot. Ei mitään normaalista poikkeavaa, ainoastaan pieniä nippailuja munasarjoissa...
  18. S

    Haaveena vauva 2023

    Hei kaikki! Tahtoisin mieluusti mukaan, joten minut voisi lisätä listalle. Tässä tiedot: Yritys aloitettu 4/2015, ensimmäistä edelleen yritetään. Tänään 26.7 on menossa KP 16/29-31. Ovulaatiotesti positiivinen eilen, eli KP 15, joten nyt tänään KP 16 voi lisätä myös suoraan piinailijoihin...

Yhteistyössä