Milloin digiin 2-3?

Milloin (mikä DPO) sait viikkonäytölliseen digiin tuloksen 2-3, siten että vielä hetkeä ennen oli tulos 1-2?

Mulla on taustalla useammat kohdunulkoiset, joissa oireina niukka verinen vuoto sekä todella hitaat hcg nousut että sietämättömät alavatsakivut jo heti ennen kuukautisten pois jäämistä.

Nyt on menossa 4+4 (DPO 18) ja tänään sain ensimmäistä kertaa digiin tuloksen 2-3, eilen näytti vielä 1-2. Samat kohdunulkoisista entuudestaan tutut invalidisoivat vatsakivut vaivanneet jo melkein viikon, mutta tässä kierrossa vuotoja ei kuitenkaan ole.

Näytillä olen jo käynyt, ultrattiin 4+2 kohdalla mutta mitään ei vielä näkynyt mikä kuulemma noilla päivillä täysin normaalia. Pelkän kivun perusteella eivät kuulemma usko olevan KU kun vielä ainakaan ei vuotoja ole kuten aiemmin on ollut.

Nyt hirvittää että nouseeko tuo HCG kuitenkaan nytkään normaaliin tahtiin.. Ihan kamala pelko että taas olisi KU. Yhtään normaalia raskauttahan meillä ei tosiaan koko tämän kymmenen vuoden yrittämisen aikana ole vielä ollut..
 
Tulin heti perään kertomaan että jouduin tänään taas päivystykseen tosi kovien kipujen vuoksi, lopputulema sama kuin ennenkin, kohdunulkoinen löydöksenä nytkin.
Kovasti tsemppiä ♥ itselläkin oli kohdunulkoinen syksyllä ja tais olla sama päivä ku Digi vaihtui 2-3. Mulla mitattiin hcg samana päivänä ja ei siis ollu olevinaan päiville liian matala joten se meni munatorven repeämiseen asti.
 

Yhteistyössä