Hakutulokset

  1. K

    Syyskuiset 2023

    Hei tässä mun, pc testillä tehty dpo 14 tai 13 😊 https://aijaa.com/L7gfqO
  2. K

    Syyskuiset 2023

    Minulla ei ole (ainakaan vielä) pahoinvointia, mutta jatkuvaa päänsärkyä ja huimausta 😩 toivottavasti ei olisi niin kuin esikoisen aikaan, että päänsäryt jatkuu koko raskauden 😬
  3. K

    Syyskuiset 2023

    Tätä olen itsekin miettinyt että miksi ei voida 😅 mutta ihanaa, että joissakin paikoissa kysytään 😃 olen kyllä varma tuntemuksista että ovis oli myöhemmin. Mulla ei ole tainnut koskaan olla kp 14 ovista 😅
  4. K

    Syyskuiset 2023

    Valitettavasti näin ei vielä ainakaan Suomessa ole 😔 Sektiota ei voi itse valita, se voidaan myöntää lääketieteellisistä syistä tai sitten synnytyspelkopoliklinikan kautta, johon sitten kuuluu ylimääräisiä käyntejä hoitajan ja lääkärin luona.
  5. K

    Syyskuiset 2023

    Valitettavasti on vaikeaa ymmärtääkseni, mutta sinulla on myös selviä syitä miksi pelko on todellinen, joten uskon, että voit saada sektion. Heti neuvolassa kannattaa ottaa puheeksi, että pääset pelkopolille. Tiukka täytyy olla, sillä varsinkin lääkärit puhuvat vain sektion haitoista ja...
  6. K

    Syyskuiset 2023

    Okei, kiitos vastauksesta, en tiennytkään tuota 😃 ehkä menen sillä, miten he laskevat sitten 😊
  7. K

    Syyskuiset 2023

    Niin minäkin luulin, mutta ei kaikkialla näköjään tarkenneta välttämättä 😃 kuten sanoin niin esikoisella ei laskettua muutettu vaikka oli aina sen 4 päivää pienempi ultrien perusteella 🤔 Juuri tuota mietin jos sektio olisikin jo esim 38+6 niin todellisuudessa olisi vasta 37+2 😬 jos siis eivät...
  8. K

    Syyskuiset 2023

    Joo mulla ainakin esikoisesta laskettiin laskettu 28pv kierron mukaan, että ovis olisi ollut kp14. Silleesti mietin kans, että koska synnytystrauman takia haluan suunnitellun sektion tämän toisen kohdalla, että jos laskettu on melkein viikon liian aikasin sillon sektio olisi tosi aikaisten 🤔 ja...
  9. K

    Syyskuiset 2023

    SYYSKUISET 2023 Nimimerkki/Laskettu aika/Monesko lapsi/Synnytyssairaala @Effis / 1.9. / 3. / @jempppis / 4.9. / 4. / HUS @helmikorvakoru / 5.9. / 2. / HUS @vaikutelma / 5.9. / 2. / KSSHP @J-Annika / 6.9. / 3. / HUS @Lintuliini95 / 8.9 / 2. / TAYS @Shibali / 18.9. / 2. / P-HKS @Rakaskolmas/...
  10. K

    Syyskuiset 2023

    Heippa kaikille! Täällä plussattu tuleva syyskuinen ❤️ Hieman on vielä varovaiset fiilikset, kun edellinen oli kemiallinen, mutta toiveikkaat kuitenkin. Minulla olisi heti teille kysymys, mitä mieltä olette 😅 En tässä kierrossa tikittanut ovista joten se ei ole varmaa, mutta olen melko varma...
  11. K

    Haaveena vauva 2023

    En ole aivan varma, kun en tikittanut ovista tästä kierrosta, mutta uskoisin että nyt on dpo 14 tai 13. Mietin itsekin, että onko tuo pc:n viiva vielä tarpeeksi vahva, mutta ainakin se on vahvistunut toissapäiväisestä 🤔
  12. K

    Haaveena vauva 2023

    @Selis minut voi nyt lisätä plussanneisiin, toivottavasti siellä pysytään ❤️ https://aijaa.com/9p1XGW Kiitos paljon kaikille onnitteluista ja tuesta, toivon paljon plussatuulia tänne ❤️❤️
  13. K

    Haaveena vauva 2023

    Olin ajatellut malttaa huomiseen testaamista, onko viiva vahvistunut, mutta en sitten tänä aamuna malttanutkaan olla testaamatta. 🤭 https://aijaa.com/BM7UUp joko tätä voi kutsua positiiviseksi? 😭
  14. K

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos ❤️Aikalailla samoja jomotuksia kuin negakierroissa, mutta vähemmän. Toivo itselläni nousi kun päänsärkyä on ollut vähän, minulla on luteaalivaiheessa melkein joka päivä päänsärkyä, nyt ei ole ollut juurikaan kuten ei viime syyskuussa kun oli kemiallinen. Normi pms ärtymystä ei ole tullut...
  15. K

    Haaveena vauva 2023

    Taisin yllättäen testata haamun tänä aamuna 😭 IMG 20230115 081714 Tänään voi olla dpo 10/11, en tikuttanut ovista tai muutenkaan seurannut, joten varmuutta ei ole. Toissapäivänä testasin puhtaan negan, jolloin ajattelin, että olisi voinut olla dpo10, mutta ovis on tosiaan voinut olla myöhemmin...
  16. K

    Haaveena vauva 2023

    VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  17. K

    Haaveena vauva 2023

    Täällä ilmeisesti dpo8. Ovis tulikin normaalia aikaisemmin. Ensi viikolla olisi myös miehen synttärit niin olisi kyllä niin ihanaa antaa plussa testi tuolloin hänelle ❤️😭 Tässä kierrossa ajattelin että testaan vasta jos on menkat myöhässä, mutta mitä pidemmälle piinapäivät menee, sitä varmempi...
  18. K

    Haaveena vauva 2023

    Paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille 🥰 Täällä olen hieman epävarma onko ovis jo mennyt vai vasta tulossa 🤔 oltiin siis viikonloppuna reissussa enkä tikuttanut ovista kun vasta kp 16, jolloin clearblue näytti heikkoa hedelmällisyyttä. Nyt hymynaama vilkkunut pari päivää. Ovis tuntemukset...
  19. K

    Haaveena vauva 2023

    Onpa ihanaa, että meitä on monta, jotka seurailevat laskettua aikaa 😃 Minulla ja esikoisella tosiaan sama syntymäpäivä niin olisipa ihana kyllä jos tästä kierrosta tärppäisi ja la olisi meidän syntymäpäivä, sekä plussa saattaisi jo näkyä miehen syntymäpäivänä ❤️🥰 Ihana haaveilla
  20. K

    Haaveena vauva 2023

    Paljon ikäviä uutisia täällä, pahoittelut 💔😞 toivoisi, että nyt joulun alla saataisiin paljon pysyviä plussia ❤️ Katsooko kukaan muu, milloin olisi laskettu aika jos sen hetken kierrosta tärppäisi? 🙈 mulla on tällainen tapa 😅 nyt katsoin, että jos tästä kierrosta tärppäisi nii laskettu olisi...

Yhteistyössä