Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

Minut voi poistaa piinailijoista ja päivittää kp 1/29 😊
  2. K

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa @Ninjaa mukaan ja tsemppiä piinapäiviin! 😊 Sulla on onneksi vielä @jempppis aikaiset dpo päivät, toivotaan että muuttuu posiksi ❤️
  3. K

Haaveena vauva 2023

Täällä myös testailtu vielä tänään dpo 12 negaa 😏 huomenna pitäisi menkat alkaa. Minulla tosin todettiin alhainen ferritiini, en tiedä vaikuttaako se vielä negatiivisesti raskautumiseen. Nyt kyllä toivoisi paljon plussia tänne ryhmään! ❤️
  4. K

Haaveena vauva 2023

Täällä testattu eilen ja tänään negat, harmitus on kyllä suuri 😭😩
  5. K

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  6. K

Haaveena vauva 2023

Minäkin bongasin useampana päivänä kiinnittymisvuotoa, kun oli kemiallinen. Sen jälkeen huomannut, että on tullut pari tippaa vuotoa muinakin kuukausina, jolloin ei ole plussaa tullut.🤔 Tänään iski kyllä taas epäuskoinen fiilis, että olisi tässä kierrossa tärpännyt. Kävin vielä gynellä sinä...
  7. K

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  8. K

Haaveena vauva 2023

Minulle voi päivittää huomiseksi dpo4. Olen lueskellut välillä kuulumisia, mutta koittanut pysyä poissa palstalta tarkoituksella, josko se vähentäisi stressiä. Tsemppiä kaikille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ❤️
  9. K

Haaveena vauva 2023

Mulle voi päivittää huomiseksi kp1 😪
  10. K

Haaveena vauva 2023

Mulla pitäs olla dpo12, mut jos päivität vielä listaa nii mut vois oikeastaan ottaa pois piinailijoista 😊 Odotan menkkoja alkavaksi 🙄
  11. K

Haaveena vauva 2023

Mäki nään 🤭 toivottavasti vahvistuu! 😍 Itse testasin tyylipuhtaan negan tänään 😆
  12. K

Haaveena vauva 2023

Kiitos huomiosta! Ei sitä voi mitenkään kaikkea aina muistaa 😅
  13. K

Haaveena vauva 2023

14. K

Haaveena vauva 2023

Täällä alkoi kunnon menkkajuilinnat ja vähän tuhrua. Saa nähdä ehdinkö edes testaamaan jos menkat nyt alkaakin 😬😢
  15. K

Haaveena vauva 2023

Täälläkään ei mitään erityisiä oireita havaittavissa. Itsellä sama homma, että kierron alussa odotukset olleet jotenki korkealla tästä kierrosta, mut nyt tullut enemmänkin epäusko 😬 Pari päivää ollut kyllä tosi vetämätön olo ja tänään piti ottaa ihan päikkärit kun meinasin nukahtaa pystyyn 😴...
  16. K

Haaveena vauva 2023

Ajattelin lauantaina testata, jolloin Dpo10, silloin sain haamun kemiallisessa 😬 Elättelen toivoa, että olis nyt se ovis kuitenkin tapahtunut vaikka lämmöt edelleen normaalissa 😢
  17. K

Haaveena vauva 2023

Korjattu 😊 mullaki oli tippunut yksi päivä pois
  18. K

Haaveena vauva 2023

19. K

Haaveena vauva 2023

Toiveet kyllä laskenut nyt tän kierron suhteen 😔 Ovulaatio tuli myöhässä ja nyt ei ole lämmöt nousseet ollenkaan, voikohan olla ovuloimaton kierto? 😢 Toivottavasti ei kierto venyis kovin pitkälle...
  20. K

Haaveena vauva 2023

Täällä vihdoin eilen saatu plussa ovistestiin, tulikin todella myöhässä kemiallisen jälkeen. Vähän huolettaa, onko kuinka huono juttu noin myöhäinen ovis (kp20) 😬

Yhteistyössä