Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  2. K

Haaveena vauva 2023

Täällä vielä ovista odotellaan kemiallisen jälkeen, oletin että olis tullu ajoissa mutta ei näköjään. CB näyttänyt vilkkuvaa hymynaama jo kuusi päivää, normaalisti mulle näyttänyt vain yhden ennen pysyvää 🤔Toivottavasti ovis ei kuitenkaan tule normaalia myöhemmin 😬
  3. K

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  4. K

Haaveena vauva 2023

Onko muilla, jotka kokeneet kemiallisen raskauden, vaikuttanut se seuraavaan kiertoon mitenkään? Onko ovis tullut kuitenkin normaalisti vai aikaisemmin? 🤔 Mietin kun mulla oli todella runsas ja kipeä vuoto kolme päivää, mutta nyt loppunut kuin seinään vaikka yleensä menkat 5 päivää. Mietin voiko...
  5. K

Haaveena vauva 2023

6. K

Haaveena vauva 2023

Täällä pc viiva ei ole vahvistunut toissapäiväisestä ja CB viikkonäytöllinen digi sanoo "ei raskaana" 😔😭 menkat päivän myöhässä, mutta eiköhän ne ala pian 😞
  7. K

Haaveena vauva 2023

Minä nään edelleenkin haamun! 🤩
  8. K

Haaveena vauva 2023

9. K

Haaveena vauva 2023

Mulla ainakin tuli aivan yllättäen "flunssa" just dpo7-8, nenä oli tukossa ja kurkku kipeä. Sitten ihmeellisesti hävisi yhdessä yössä myös 😅 Eka haamulainen tulikin sitten pari päivää myöhemmin 🤭
  10. K

Haaveena vauva 2023

Minä ainakin näen haamulaisen! Toivotaan että vahvistuu 😊

Yhteistyössä