Hakutulokset

1. K

Mitä lasissa tai mitä syöt?

mehukeittoa mukissa (kaupan vähäkalorinen) ja 2 leipää, toinen syöty
  2. K

EI voi olla totta.... :'(

:hug:
  3. K

vointi punktion jälkeen?

Hei! Kuullosti aivan hirveälle määrälle toi 70 ja yli 100!!! Itselläni tuli ekalla kerralla reilu 40 ja lääkäri pienensi annostusta heti seuraavalle kerralle. Silloin tuli n.30 ja olin sairaalassa hyperin takia pari päivää. Nyt tuli 13 joista 10 hed. ja lopulta kaksi siirrettiin tänään ja loput...
  4. K

pv imetysohjelma

jep, tarkoitin että väheneekö maidontulo kun laihtuu.
  5. K

pv imetysohjelma

miten olette kokeneet, vaikuttaako painonvartijoiden imetyspisteillä syöminen oikeasti jotenkin maidontuloon?? onko vähentynyt?
  6. K

Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

:o :o mulla on jäänyt tästä mieleen se soramonttu-juttu kun kuului että jotakin raahattiin siellä mutta mitään ei näkynyt. En VARMASTI lue tästä ketjusta enää mitään, ainakaan tänään!! :D
  7. K

Keskiansiot?

Olen neuvonta-alalla ja peruspalkkani on 1450?/kk. Ikälisiä ei vielä ole kertynyt. Olen ihan tyytyväinen palkkaani vaikkakin tiedän, että voisin jostain saada paremmankin. Vaikka sitä enemmän tulisi, niin ei sitä tilille jäisi yhtään enempää seuraavaa palkkapäivää odottamaan.
  8. K

Universal Stone??

Stonella saa ainakin kaikki metallit kiiltäväksi, tiskialtaanikin hohtaa pitkästä aikaa. Uuninkin puhdistin sillä, hankausta kylläkin vaati kauan, mutta onnistui. Suihkukaapin lasiset seinät puhdistan Stonella, kalkki- ja saippuasaostumat häviävät. On käsille ystävällinen, mutta vaatii...

Yhteistyössä