Hakutulokset

  1. K

    Tässä teille lisää mälvättävää.

    http://rayhablogi.blogspot.com/2022/02/patriootti.html
  2. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    Enään? Ihan kun olisit joskus ennen luottanut? Ei sentäs, nyt mää meen. Heisulivei!
  3. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    Jos olen ymmärtänyt oikein osaat kyseenalaistaa 911-iskujen virallisen selityksen ja et pidä globalisteista. Se on jo hieno alku. :-)
  4. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    Omapa on ketjuni.
  5. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    Sinussa, hyvä Echo, on ainesta ja silmät jo reilusti raollaan! Jatka vain samaan malliin! Kuulut myös niinhin, jotka osaavat keskustelun jalon taidon!
  6. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    SInähän varsinainen Suomen Rommel olet :-)
  7. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    Joo, pitäkää vain hauskaa keskenänne laatukommentteinenne, ettette vain saisi tartuntoja vierailta vaikutteilta. :-)
  8. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    Älä yllytä, tai jatkan kirjoittamista :-)
  9. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    Hyvä Elena777, kuulut ilman muuta siihen joukkoon, jonka kanssa on ilo ja kunnia keskustella. Ei minua ole kukaan loukannut, kuten sanoin en ota asioita henkilökohtaisesti ja tiedän pitkän elämänkokemuksen opettamana, että se, jolla on tarvetta mennä henkilökohtaisuuksiin, on itsessän pahoin...
  10. K

    Tulin tänne keskustelemaan asioista.

    Onneksi olkoon! Luulin, että suomalaiset vielä osaisivat keskustella asioista, mutta viime päivien herhiläislaumat täällä ovat osoittaneet sen, että tunneohjautuvat, keskustelijoiden henkilöön kaiken kääntävät maanikot ovat täällä ihan valloillaan. Nämä väet ovat innoissaan ristiinnaulitsemassa...
  11. K

    IS tarjoaa ihan hyvän analyysin Ukrainasta

    Onko tämä ihan oikeasti sinun mielestäsi asiallista keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa, kun kuolemaani rupeat julistamaan? Kuka sinä tai kukaan muukaan olet minun isänmaallisuuttani kyseenalaistamaan vain sen perusteella, että kirjoitan asiallisia havaintoja maailman menosta, joita teillä...
  12. K

    Raporttia Luganskista

    Oli kyllä ihan suunnitelmissa jo silloin: https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Unthinkable
  13. K

    IS tarjoaa ihan hyvän analyysin Ukrainasta

    No, tuskin kukaan minua uskoo, mutta Paanasen Arja on eräs näistä oudoista täti-ihmisistä (kuten Kerstin Kronvall ja Ulla Appelsin), jotka ovat omistaneet elämänsä mediassa tuottamalla jatkuvalla syötöllä mahdollisimman kielteistä tekstiä Venäjästä, ja tässä oivallinen esimerkki juuri siitä.
  14. K

    IS tarjoaa ihan hyvän analyysin Ukrainasta

    Missäs olit tekohurskautesi kanssa esimerkiksi silloin, kun nato pommitti Libyan kivikaudelle 2011 ja Nato pommitti Jugoslaviaa 1999 tappaen rutkasti siviilejä? Vaaditko silloinkin maailmaa sotaan? https://en.wikipedia.org/wiki/2011_military_intervention_in_Libya...
  15. K

    Raporttia Luganskista

    No sehän on hyvä. Selitä minulle siis, miksi jotkut niin kovasti tuntuvat kirjoituksistani ja minun henkilöstäni sitten suuttuvan? En minäkään usko kirjoitusteni olevan mitään "mullistavia" juttuja, ihan ovat vain havaintoja matkan varrelta.
  16. K

    IS tarjoaa ihan hyvän analyysin Ukrainasta

    Tuo on kamalaa katsottavaa, ja olen vilpittömästi pahoillani jokaisesta ihmisuhrista ja kärsimyksestä, jota mikä tahansa mieletön sotatilanne aiheuttaa, oli se sitten Libyassa, Syyriassa, Jugoslaviassa tai Ukrainassa. Mutta teidän on nähtävä vihastuksen tunteittenne ohi ja ymmärrettävä, että...
  17. K

    Kohdistuuko Suomeen välitön uhka mikäli Suomi hakee Natoon?

    Niin, no, eihän se vissiin sotia julista kun se vaan puolustelee...
  18. K

    Raporttia Luganskista

    Tosi noloa lähteä poistamaan ketjuja. Se on ilmiselvää mielipide- ja ilmaisunvapauden rajoittamista. Todella huolestuttavaa, jos Kakspluskin lähtee nyt sille linjalle. Varmaan tullut hybridiosaamiskeskuksesta ohjeistuksia.
  19. K

    IS tarjoaa ihan hyvän analyysin Ukrainasta

    Harvinaisen asiallisesti tarjoiltu analyysi IS:ltä Venäjän oletettuihin tavoitteisiin Ukrainassa liittyen: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008638579.html
  20. K

    Raporttia Luganskista

    Mikä ketju katosi?

Yhteistyössä