Raporttia Luganskista

echo mä uskovana oon sun kanssa samoilla linjoilla. mitä mieltä pitäisikö kaikkien eu maiden ja natomaiden julistaa sota venäjälle?
Nato ei tavallaan voi tehdä mitään, koska Ukraina ei kuulu Natoon.

Mutta Putin puhuu ja toimii kuten Hitler. Ja on sanottu, että Hitler olisi pitänyt estää alkuvaiheessa jo täydellä voimalla, mutta ulkovallat vielä hyssyttelivät.

Mä kirjoitan saman, minkä toisessa ketjussa: olen pasifisti ja jos kaikki uskovat alkaisivat tiiviiseen rukoukseen maailmassa, olisi sota pian ohi ja vauriot jäisi pieniksi.

Mutta kun uskovat nukkuvat ja ovat keskittyneet omiin elämiinsä (ja nää asiat ois pitäny rukoilla jo aikoja sitten etukäteen varmistaen) niin maallinen tie on valitettavasti pakollinen.
Eli täysi sota päälle Venäjää vastaan. Jokainen kynnelle kykenevä länsimaa mukaan.
 
9MM
Nato ei tavallaan voi tehdä mitään, koska Ukraina ei kuulu Natoon.

Mutta Putin puhuu ja toimii kuten Hitler. Ja on sanottu, että Hitler olisi pitänyt estää alkuvaiheessa jo täydellä voimalla, mutta ulkovallat vielä hyssyttelivät.

Mä kirjoitan saman, minkä toisessa ketjussa: olen pasifisti ja jos kaikki uskovat alkaisivat tiiviiseen rukoukseen maailmassa, olisi sota pian ohi ja vauriot jäisi pieniksi.

Mutta kun uskovat nukkuvat, niin maallinen tie on valitettavasti se toinen.
Eli täysi sota päälle Venäjää vastaan. Jokainen kynnelle kykenevä länsimaa mukaan.
mä yhdyn puheeseen sota on julistettava venäjää vastaan ja kaikki venäjän propagandaa jakavat suomessa on tuomittava maanpakoon koska ne heikentävät läntistä moraalia ja reppeuttavat sitä ja eiheuttaa epävarmuutta maamme johtajissa ehkä? vai miten sä hoitelisti venäjän propagandaa jakavat?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
mä yhdyn puheeseen sota on julistettava venäjää vastaan ja kaikki venäjän propagandaa jakavat suomessa on tuomittava maanpakoon koska ne heikentävät läntistä moraalia ja reppeuttavat sitä ja eiheuttaa epävarmuutta maamme johtajissa ehkä? vai miten sä hoitelisti venäjän propagandaa jakavat?
Länsi on sulkenut ilmeisesti jonkin Pietarin trollitehtaan väylät tms.

Ja kyllä Putin ihan kunniakkaasti itse sössii maineensa nyt tässä. Totuus alkaa pian valjeta suomalaisille putinisteille ja janusputkosille.
Putin on paljastunut tänä aamuna raukkamaiseksi valehtelijaksi ja diktaattoriksi.
 
mua ei oo pitkään niin paljon ärsyttänyt mut kowee on päässyt ihon alle ja kuvittelee näkevänsä kokonaiskuvan
En tiedä onko Koowee salaliittoteoreetikko vai ei, mutta mä olen salaliittoja kolunnut, ja oon sitä mieltä, että

Maailma on sionistisen globaalieliitin ja juutalaisten pankkiirien hallussa, joo. Globalisaatio on erittäin vaarallista ja kaventaa sananvapautta.

Mutta Venäjä ei ole yhtään sen viattomampi. Putin on vanhanaikainen diktaattori, kiduttaja, varas ja murhaaja.
Länsimedia puhuu myös totta usein.


On kuin valitsisi ruton ja koleran väliltä, mutta lännessä on sentään hyvinvointi, joten valitsen lännen.

Kyllä maailma tarvitsee kriittisen opposition lännen ja globalistien vastapainoksi, mutta ei sotahullua kansan kurjistajaa, joka itkee vanhojen NL-maiden perään ja saattaa hyökätä Suomeenkin.
 
vierailija
Tosi noloa lähteä poistamaan ketjuja. Se on ilmiselvää mielipide- ja ilmaisunvapauden rajoittamista. Todella huolestuttavaa, jos Kakspluskin lähtee nyt sille linjalle. Varmaan tullut hybridiosaamiskeskuksesta ohjeistuksia.
Turha itkeä jotain öyhötyksellä pilattua ketjua. Kyllä se kuule löytyy sieltä päästä, miksi täällä ketjuja poistetaan. Turha alkaa vainoharhaiseksi ja kuvitella, että täällä pyörisi valtion agentteja sensuuripuuhissa!
Ihan oikeesti, ei nää sun jutut ole mitenkään mullistavia mihinkään suuntaan.
 
9MM
En tiedä onko Koowee salaliittoteoreetikko vai ei, mutta mä olen salaliittoja kolunnut, ja oon sitä mieltä, että

Maailma on sionistisen globaalieliitin ja juutalaisten pankkiirien hallussa, joo. Globalisaatio on erittäin vaarallista ja kaventaa sananvapautta.

Mutta Venäjä ei ole yhtään sen viattomampi. Putin on vanhanaikainen diktaattori, kiduttaja, varas ja murhaaja.
Länsimedia puhuu myös totta usein.


On kuin valitsisi ruton ja koleran väliltä, mutta lännessä on sentään hyvinvointi, joten valitsen lännen.

Kyllä maailma tarvitsee kriittisen opposition lännen ja globalistien vastapainoksi, mutta ei sotahullua kansan kurjistajaa, joka itkee vanhojen NL-maiden perään ja saattaa hyökätä Suomeenkin.
Hitto mä tunnen jotenkin suurta rakkautta jerusalemia kohtaan ihankuin sillä olisi sydämessä erityinen paikka. ja hei putin astui rajan ylitte niin ihan varmasti hyökkää myös suomeen . toivottavasti jumala tuomitsee ikuiseen helvettiin sodan aloittajan tai ainakin pitkäksi aikaa. Mäkin oon tässä yhtenäinen lännen kaa ei piiruakaan enään periksi putinille se aloitti sodan ja mun mielestä kaikkien natomaiden ja eu maiden on julistettava sota venäjälle
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
vittu nää vajaat uskoo mitä putoknen sanoo ja uskoo et nyt ne näkee kokonaiskuvan mitä vittua oikeen liikkuu näiden päässä harva näkee kokonaiskuvan jos kukaan
Jaa mitä liikkuu. Sitä mäkin olen 7 vuotta täs ihmetelly! :D
Epäilen, että se on soppa sitä, et on ollu tylsää, ja tuolta löytyy jotain säväreitä elämään, kun joku kertoo, et haistakaa p. Koko valtiovalta.. Arkielämä on kuitenkin aika tylsää, ja noista jutuista löytyy jännitystä. Lähdetään mukaan.

Osa on Venäjän vaikuttamista mielipiteisiin ja osa on yksinkertaisesti sitä, et kuvitellaan olevan toisten yläpuolella, koska tietää jotain, mitä muut ei. Ja oikeassa oloa.
 
vierailija
Tunnen syvää vastenmielisyyttä ihmisiä kohtaan, jotka avoimesti ja peittelemättä haluavat valkopestä Venäjän sotarikoksia ja ihmisoikeusloukkauksia. Sinä Lispetti et ole sen parempi kuin taistolaiset aikanaan jakaessasi Venäjältä palkkansa saavan ammattipropagandistin materiaalia. Ja uskon, että et ole pitänyt stallareita kovin suuressa huudossa aikaisemmin. Miten ihminen voikaan hurahtaa noin pahoin?
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vittu nää vajaat uskoo mitä putoknen sanoo ja uskoo et nyt ne näkee kokonaiskuvan mitä vittua oikeen liikkuu näiden päässä harva näkee kokonaiskuvan jos kukaan
Kuka uskoo mihin?
Äläpä nyt mene takuuseen asioista sen perusteella, että asioita esitetään monesta eri vinkkelistä.

Tämänkin voi katsoa jos haluaa:
(lähetyksen alkuun kaksi tuntia)
 
vierailija
Suomalaiset pakenee Venäjältä. Samoin venäläiset!!

Asemalla oli hirveä ryysis, mutta ilmeisesti kaikki halukkaat onnistuivat kuitenkin nousemaan junaan. Minkäänlaista paniikkia ei esiintynyt, mutta toki huoli näkyi ihmisten kasvoilla”, Anttila kertoo.

Hänen mukaansa valtaosa matkustajista oli venäläistaustaisia Suomeen palaavia.

Anttila kertoo itsekin aikaistaneensa Suomeen tuloaan Ukraina-uutisten takia. Mahdollista nimittäin on, että valtakunnanraja suljetaan henkilöliikenteeltä Venäjän, Suomen tai Euroopan unionin toimesta.
 
9MM
Kuka uskoo mihin?
Äläpä nyt mene takuuseen asioista sen perusteella, että asioita esitetään monesta eri vinkkelistä.

Tämänkin voi katsoa jos haluaa:
(lähetyksen alkuun kaksi tuntia)
lispetti nyt on niin että älä jaa vihollisen propagandaa enään koween kohtalo on julma ja mä välitän susta paljon ni elä enään jaaa propagandaa meidän koko suomen on nyt yhdistäydyttävä
 
vierailija
No sehän on hyvä. Selitä minulle siis, miksi jotkut niin kovasti tuntuvat kirjoituksistani ja minun henkilöstäni sitten suuttuvan? En minäkään usko kirjoitusteni olevan mitään "mullistavia" juttuja, ihan ovat vain havaintoja matkan varrelta.
Varmaan ne suuttuu tuollaista hirmuvallan, ihmisoikeusloukkauksien ja itsenäisyyden romuttamisrn kannattamista vastaan. Mut ei puhuttu siitä, suuttuuko joku sulle, vai onko täällä valtion kätyreitä jakamassa julkaisuohjeita.
Ja jokatapauksessa vain kuvittelet niiden suuttuvan. Se on sun rinkirunkkausta se, et laittelet juttuja tänne, kuvittelet, et ihmiset suuttuu ja luulet, että vaikutat.
 
lispetti nyt on niin että älä jaa vihollisen propagandaa enään koween kohtalo on julma ja mä välitän susta paljon ni elä enään jaaa propagandaa meidän koko suomen on nyt yhdistäydyttävä
Ei olla lainkaan samoilla linjoilla jos et näe, että tämä on isossa kuvassa suurvaltojen sotaa.

Palataan asiaan, käyn lenkillä.
 
vierailija
Meinaspa tulla oksennus kun avasin äsken alfan ja katoin...tielle jäänyt pienen lapsen jalka jäljelle tästä rauhanomaisesta pelastuksesta mitä hra presidentti siellä nyt touhuaa...en edes kerennyt kattomaan oliko tuo video etelä, keski, pohkois, länsi vai itä Ukrainasta....ahdistavaa.

Muissa videoissa kuului kuinka ihmiset huusivat peloissaan kun pommit putos maahan.

Visegrád 24 tämä antaa aika paljon tietoja tuolta, ei niinkään videoita, mutta kirjoittelee.
The Rage X - WAR tuolla on paljon videoita
NEXTA jakoi myös joitain videoita tänään

laittelen lisää sitten kun tulee vastaan jotain...


 

Yhteistyössä