Raporttia Luganskista

vierailija
En kerkiä kirjoittamaan pitkään niin laitan vidion. Tässä jotakin infoa ko natsilaisista.


Itse luin Guardianista tms. En ole merkinnyt muistiin kaikkia, olisi pitänyt.
Tämän sinä olet nyt laittanut moneen kertaan. Sun esittämäsi luvut ovat erittäin pielessä, mitä itse pikahaulla löysin juttuja.

Lisäksi en saa nyt tähän Iltalehden linkkiä millään, siinä valotetaan sitä, mistä nämä "natsipuheet" ovat peräisin.

 
vierailija
Tämän sinä olet nyt laittanut moneen kertaan. Sun esittämäsi luvut ovat erittäin pielessä, mitä itse pikahaulla löysin juttuja.

Lisäksi en saa nyt tähän Iltalehden linkkiä millään, siinä valotetaan sitä, mistä nämä "natsipuheet" ovat peräisin.

Ai no nyt tuli :D

"– Olennaisin asia on se, että Putin luo tässä, samoin kuin aiemmissa puheissaan, Ukrainasta viholliskuvaa, jossa hän käyttää hyväksi historiallista muistoa, kertoo apulaisprofessori Katri Pynnöniemi Helsingin yliopistosta.

Putin liimaa nykytilanteen toisen maailmansodan historiallisen muiston päälle.

– Tässä tavoitellaan ankaraa ja kärkevää tunnereaktiota, Pynnöniemi kertoo.

Todellisuuspohjaa Putinin natsiväitteillä ei ole.

– Ukrainassa on äärioikeistolaisia liikkeitä, mutta ne ovat hyvin marginaalisia
, Pynnöniemi toteaa."
 
vierailija
putlerihan on ruukannut veljeillä Yön Sudet nimisen "moottoripyöräkerhon" kanssa

kerhon liturgia muistuttaa hämmästyttävästi natsien liturgiaa sillä erotuksella heidän sankari on Hitlerin sijasta Stalin

eli onko Putleri siis piilonatsi?
 
vierailija
And..


 
Tämän sinä olet nyt laittanut moneen kertaan. Sun esittämäsi luvut ovat erittäin pielessä, mitä itse pikahaulla löysin juttuja.

Lisäksi en saa nyt tähän Iltalehden linkkiä millään, siinä valotetaan sitä, mistä nämä "natsipuheet" ovat peräisin.

Juu, tuossa Puopolon videossa luku oli 17 000.

Tämä on infoa siinä missä muutkin, Puopolokin korostaa, että ei mistään voi mennä takuuseen, mutta on varmasti hyvä tuoda esiin kolikon toinenkin puoli.
Puopolo on erittäin rohkea kun uskaltaa tämän tehdä! Sananvapautta perkele!💪
 
vierailija
Juu, tuossa Puopolon videossa luku oli 17 000.

Tämä on infoa siinä missä muutkin, Puopolokin korostaa, että ei mistään voi mennä takuuseen, mutta on varmasti hyvä tuoda esiin kolikon toinenkin puoli.
Puopolo on erittäin rohkea kun uskaltaa tämän tehdä! Sananvapautta perkele!
Toki toki mutta tosiaan pikahaulla löytyi monta linkkiä (laitoin vain osan), joiden mukaan luku on pieni. Mutta tuosta Ivanin (tai videon) luvusta on vielä matkaa sinun antamaasi "kymmeniin tuhansiin". Näissä kannattaa olla tarkkana.
 
vierailija
Juu, tuossa Puopolon videossa luku oli 17 000.

Tämä on infoa siinä missä muutkin, Puopolokin korostaa, että ei mistään voi mennä takuuseen, mutta on varmasti hyvä tuoda esiin kolikon toinenkin puoli.
Puopolo on erittäin rohkea kun uskaltaa tämän tehdä! Sananvapautta perkele!
No mitä mieltä kun venäläisissä joukoissa on wagner sotilaita jotka on kuuluisia sotarikoksistaan?
 
Toki toki mutta tosiaan pikahaulla löytyi monta linkkiä (laitoin vain osan), joiden mukaan luku on pieni. Mutta tuosta Ivanin (tai videon) luvusta on vielä matkaa sinun antamaasi "kymmeniin tuhansiin". Näissä kannattaa olla tarkkana.
Näin on, täytyy skarpata!👍
En tiedä mistä luku 26 tai 27 tuhatta minulle jäi mieleen. Kaikilla eri luvut noista, jos tulee eteen niin linkkaan tänne.
Mutta voi olla että muistin väärin.
 
vierailija
Pahus kun ei taas tuu linkkiä läpi!

No nyt tuli..

Tässä puhutaan kahdesta eri ryhmittymistä.

Toisesta sanotaan mm näin:

"It was formed by a “ragtag group of far-right thugs, football hooligans and international hangers-on, including dozens of Russian citizens,” said Michael Colborne, a journalist and expert on the Ukrainian far right. "
 
vierailija
Näin on, täytyy skarpata!
En tiedä mistä luku 26 tai 27 tuhatta minulle jäi mieleen. Kaikilla eri luvut noista, jos tulee eteen niin linkkaan tänne.
Mutta voi olla että muistin väärin.
No juu, taisit muistaa väärin, eikä liene ihme, kun informaatiotulva on valtava. Yleensä itse otan itselleni talteen kiinnostavimmat jutut, jos sitten myöhemmin on tarvis ottaa esiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
En kerkiä kirjoittamaan pitkään niin laitan vidion. Tässä jotakin infoa ko natsilaisista.


Itse luin Guardianista tms. En ole merkinnyt muistiin kaikkia, olisi pitänyt.
Joo, Putin laukaisee ydinaseen, koska 17000 tai vaikka 30000 natsia ukrainassa?

Eiköhän ne ukrainan natsit olis joka tapauksessa ukrainan ongelma hoitaa niin kauan, kuin ne on ukrainassa.
 
9MM
Hei pitäiskö eun järjestää oma puolustusbudjetti rahasto ja nettosaajina olisi venäjän rajanaapurit. Olisi ihan kohtuus että muut maksaisivat suomelle kun suomi on aina tukenut muita niin nyt on se että eu maksaisi tuon 2 prosentin puolustusbudjetin noston. Sit voisi miettiä armeijalle 20 miljardin kerta maksua tänä vuonna?.
 

Yhteistyössä