Hakutulokset

  1. K

    millaset on kampaaja koulun pääsykokeet?

    Hmm.. kaivelen muistin kätköjä... No eli siis useampi tunti tehdään kirjallisia testejä, joilla mitataan mm. matemaattisia taitoja ja hahmotuskykyä. Sieltä löytyy "mustetestejä", sarjakuvaruutuja jotka pitää laittaa oikeaan järjestykseen, piirtämistehtäviä ym. Opettajan haastattelussa...
  2. K

    millaset on kampaaja koulun pääsykokeet?

    Ihan normaalit pääsykokeet, niinkuin muillekin linjoille. Psykologiset testit, opettajien haastattelut jne. jne.
  3. K

    äitiyspakkaus

    Kyllä on ihanaa kun voi olla tässä pakkaus asiassa näin turhamainen tämän raskauden aikana jippii :p neljäs siis tulossa tuli mieleen onko milloinkaan ennen ollut näin sininen sisältö kun nyt on, en muista että olisi,tai miksi siitä on päätetty tehdä sen värinen onko joku viisas päättänyt että...
  4. K

    äitiyspakkaus

    Kummankohan saan 06 vai 07 pakkauksen villejä arvauksia! tällä viikolla pitäs tulla.jos on vanhempi aijon kansssa myydä pitkälti sisällön pois on niin poikamainen ja tyttö tulossa.Nyt kun mietin ois kai tarvinnu ottaa rahana ja käyttää vaiks vaunuihin ne,sain niin paljon ystäviltä kaikkea ja...
  5. K

    permanentti

    Balikille: Ammattitaitoinen kampaaja nimenomaan näkee asiakkaan hiuksista hormonitoiminnan muutokset, ravintoainepuutokset ja mahdolliset sairastelut ja voimakkaat lääkekuurit. Tämä tietysti edellyttää, että asiakassuhde on kestänyt jo pidemmän aikaa, ja asiakkaan hiuslaatu ja sen käyttäytyminen...
  6. K

    permanentti

    Voit ihan hyvin ottaa sen raskausaikanakin! Ammattitaitoinen kampaaja kyllä osaa sen tehdä kun kattoo sun hiuslaadun. Mä oon ottanu ainaki toisessa raskaudessani, en muista otinko ekassakin. Ja olen itse kampaajana tehnyt useille odottaville. Joillakin tullut jopa elämänsä parhaat kiharat!
  7. K

    Kysyin äsken kampaajalta

    \ Korvessa...ei lähelläkään Jyväskylää.
  8. K

    Kysyin äsken kampaajalta

    Minulla maksaisi n.75? :whistle:
  9. K

    Tyttö&siilitukka

    laita kuva
  10. K

    voihan... :(

    Todella epäammattitaitoista käytöstä kampaajalta kuuluhan asiakasta opastaa oikeaan suuntaan tyylissä mutta senkin voi tehdä asiallisesti ja hienovaraisesti.Aina täytyy kuunnella asiakkaan toiveita ja mielipiteitä sen jälkeen kenties ohjata oma mielipide ja malli- idea työhön.Kannattaa käydä...
  11. K

    kellään kokemusta kotipermiksestä?

    Itse olen joskus äidille tehnyt ja hiukset oli kamalat sen jälkeen. Itse pilasin hiukseni permiksellä kun kouluaikana tehtiin :/ Mut ehottomasti kampaajalle teettämään ne kiharat :)
  12. K

    Hiukset lähtee+ luulotaudista

    Elä huoli sisko rakas, hiuksia kuuluukin lähteä runsaasti juuri tuohon aikaan synnytyksestä. Olen kampaaja ja 2 lapsen äiti, molempien jälkeen hiuksia lähti runsaasti. Raskausaikana hormonit vaikuttavat siihen, että hiuksia ei lähde sitä 50-100 kpl päivässä,mikä on normaalitahti. Kun imetys...
  13. K

    kiharat hiuksiin?

    se on yksilöllistä... toisilla lähtee hiuksia, toisilla hiukset paksuuntuu. sama pätee kiharaan... voi olla että hiukset palautuu ennalleen tai sitten jää. itse olen raskaana ja hieman luontuvaks hiukset tuli. aikaisemmin suorat ja hankalat...
  14. K

    Miten raidat hiuksiin kotona??

    avarataloista löytyy... ja sitten toki hairstorelta... ja voi toku foliollakin tehä.. ja sit aika helppo vaihtoehto... kun ostat kaupasta sen raitavärin niissä on mukana ( joissakin ) kertakäyttöhuppuja yai sitten sellasia sutikampoja jolla saa.. =)
  15. K

    hiustenlähdöstä?

    \ Mutta eihän kukaan sanonutkaan että imetys vaikuttais siihen PALJONKO sitä tukkaa lähtee. Itse tarkoitin sitä, että aloituksen tekijän ei tarvi olla huolissaan ylipäätään tukan irtoamisesta, koska se hänen tilanteessaan on normaalia. Imetyshän kuitenkin vaikuttaa siihen, että se tukka lähtee...
  16. K

    hiustenlähdöstä?

    Silloin kun imettää, niin hiuksia lähtee. En usko että kaljuunnut kumminkaan. Muista syödä vitamiineja...ja etenkin kalkkia. Ja oikeat hiustenhoitotuotteet on hyvä olla. Kokeileppa esim. System Professionalin sarjasta sellaista pipettipullossa olevaa hiusvettä tai sitten Bio+ sarjan tuotteita...

Yhteistyössä