voihan... :(

meninpiiiitkästä aikaa oikein kampaajalle leikkauttamaan hiukseni. No.... katsoin netistä nätin hiusmallin ja tulostin kuvan ja näytin kampaajalle..

Hän tarkasteli kuvaa ja totesi. ettei me sulle tällaisia leikata!! luulin sen olevan aika tavalla vitsi ku naureskeli samalla... No, nyt mulla on sellaiset hiukset ku kampaaja halusi, ei sellaiset ku itse halusin. Ja sanoin monesti, et mitä haluan.. Leikatessa ei vain "huomannu" et mitä tekee, ku leikkaus on aika rikottu.. mut kauhistuin ku näin tuloksen. Kampaaja sai kuulla kyllä kunniansa.. mut mitä nyt enää voi tehdä , muutakuin kasvattaa taas, et voi leikkauttaa MUUALLA kuten haluaa..
 
Ethän vaan maksanut täyttä hintaa? Aika outoa käytöstä kampaajalta, jos ei suostu leikkaamaan asiakkaan haluamalla tavalla ja varsinkin kun asiakkaalla kuva mukana. Eiks asiakas kuitenkin ole aina oikeassa..eri asia, jos suoraan sanoo että "leikkaa sellaset kun miule käy" tms.
 
Sanoit siis jo kampaajalle että väärin meni? :/ Jos ei halua asialle mitään tehdä (jos sille nyt mitään voikaan) niin pyydä edes osa rahoista takaisin ja jos ei onnistu niin yhteys kuluttaja-asiamieheen!!! :hug:
 
No... täytyy myöntää, et tääyden hinnan maksoin :( ei vaan tullut mieleen tuo rahajuttu siinä tilanteessa. Niinpä... leikkaus oli aika hurja vielä siinä mielessä, et pituutta lähti monta kymmentä senttiä ja nyt oikeasti on vaikea keksiä edes, et miten tätä voi laittaa... oon vain niin pettynyt...

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 07:45 Emppuliira kirjoitti:
Menet takaisin sinne ja vaadit että osa rahoista palautetaan. Olet vain tiukkana ja sanot että tulet muussa tapauksessa haukkumaan ko. yrityksen paikallislehtiä myöten ja uhkailet vaikka kuluttajasuojaviranomaisilla :D Todella ammattitaidotonta käytöstä kampaajalta.
Ikävää, että noin kävi... mutta mulle tuli vaan mieleen, ja jäin miettimään, että milläs tuota kukaan "todistaa", että leikkuu ei ollut pyydetynmukainen.
Ja kaikillehan ei kaikenlaisia kampauksia edes saa :whistle: , ainakaan ihan tismalleen tietynmukaista... tai ne ei näytä omassapäässä "samalta kun kuvassa".

Juu, ja painuu häpeämään :ashamed:
 
Tuo mullaki tuli mieleen, mut kuitenki on ammattitaitoinen (ainaki luulin) mut eikös kuvasta näe aika paljon, mitä asiakas haluaa... Jotenki ehkä tätä tunnetta pahentaa, et se kampaajareissu oli kauan ja hartaasti odotettu... ns.omaa aikaa .. vauvan jälkeen.

Mieskin pystyi jäämään kotia lasten kans pitkästä aikaa..
 
joo viimeksi ku mä kävin kampaajalla halusin väri+leikkaus, sit ku juttelin kampaajan kaa millasen värin haluaisin sanoi et oon miettiny jotain punaista tai jotain punaista sävyä nii sit se kampaaja nauroi ja kysyi jos oon lyönyt vetoa jonkun kaa :eek:
sit sanoin et en oo, haluan punaiset hiukset ja sit se vasta haki ne värimallit tai ne kansiot.

en mee ikinä enää takas sinne, miten se voi kysyä jotain tollaista ku mä oon kuitenki maksava asiakas...

ja kyse ei ole siitä ettei se väri sopisi mulle, mulla on ollut usein punaiset/oranssit hiukset ja se sopii tosi hyvin mulle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 07:53 mami kirjoitti:
Tämä leikkaus siis on ihan eri ku se mitä kuvassa oli... esim. siinä oli päällä tosi lyhyttä (n. 4-5cm) mulla nyt pn lähempänä 13-14 cm..
mene takas ja sano ettet ole tyytyväinen, joskus kampaajat suostuu leikkaa uudestaan ilmaiseksi tai sit ne voi palauttaa osan rahoista.
 
Todella epäammattitaitoista käytöstä kampaajalta kuuluhan asiakasta opastaa oikeaan suuntaan tyylissä mutta senkin voi tehdä asiallisesti ja hienovaraisesti.Aina täytyy kuunnella asiakkaan toiveita ja mielipiteitä sen jälkeen kenties ohjata oma mielipide ja malli- idea työhön.Kannattaa käydä sanomassa mielipide kampaajalle.Täysin väärä asenne työssänsä näillä ihmisillä :ashamed:
 
mulla on onneksi niin mahtava kampaaja että annan aina vapaat kädet, helmikuussa tulee joku monivärijuttu...mutta monta vuotta kans kävin sellasilla että melkein tulin itku kurkussa parturista. Ap:lle kyllä se siitä kunhan totut tuohon malliin ja jos ny ihan kauhee leikkauta jossain muualla uudelleen.
 
The titityy
Minä kävin pari vuotta sitten sellaisella kotikampaajalla, oli vanhempi nainen.
Luultavasti osasi tehdä vain permanentin mummoille.
Näytin kuvan että haluan leikkauksen rikotusti.
Kampaaja totesi että jopas annoit haasteen! Siinä vaiheessa alkoi minua kylmätä, jokaisen kampaajan tulisi osata edes sen verran että leikkaa rikotusti.
Minun tukka oli alaselkään asti pitkä ja tämä rapsaisi suorilla puolet pois.
Itkussa oli pitelemistä, harmitti ihan kauheasti ja rikottu leikkaus oli tosi kaukana lopputuloksesta.
:'(
 

Yhteistyössä