Hakutulokset

1. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

mie se vaan yhä oon yhtenä kappaleena. Tännää oli tosiaa sielä äitipolilla yliaikakontrollis-käynti ja alako iha naurattaa ku otettii vauvan sydänäänistä ja supistuksista käyrää ja supistulukemat oli parhaillaa joku 26 ja alimmillaa 0 :laugh: :laugh: et ei kovi pahasti mua supistele,hahaha...
  2. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Blääh,miusta alakaa tuntua et tää vauva ei synny ku korkeintaa jouluna. Uskomatonta et nyt on jo 41+3 kasas! No okei,kyllähä son kuulema yleistä et ensisynnyttäjillä mennee yli ja toi LA on vaa arvioitu, mut silti LA:sta on jo öö 10pvää! Tännäänki on sekstailtu ja lenkkeilty ja vaiks...
  3. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Heips, nyt on sit miullaki ihan vihoviiminen nla-käynti takana,seuraavaks siirrytään la 25.8 äippäpolille yliaikakontrollii jos ei sitä enne ala syntyä tää vauveli :) Paino sahailee vähä ees taas ku viime vkola oli tippunu puol kiloa ja nyt tullu sit takas 700g. Alapaine (verenpaineesta)...
  4. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena. (ylläri ylläri :laugh: :kieh: ) vitsit,jännää jos Soippaki pääsee kohta tosi toimiin. Meilä näytti olevan päivälleen saman verran raskausvkojaki+ ylimenopäiviäki kasas :) yritän täs houkutella avokkia et lähettäs käymää syömässä josaki et ois ees...
  5. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Juu sama on sairaala :) Mie käyn keskustan neuvolas,tuolla Tapionkadulla. entä sie? Ja kontrolliaikaa ei oo vielä annettu, ku mulla on vielä ens ti sovittu neuvola-aika mut on sanottu et jos 41+5 mennes ei oo syntyny nii sit mennää äippäpolille. Mulla tuo 41+5 ois sit vkon päästä la 25.8 mut...
  6. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Tuli käytyä taas neuvolas, no nyt se alapaine oliki laskenu (just ku mie olin miettiny et voisinkoha vaatia käynnistettäväks kohonneen verenpaineen takia ;) hahaha) Painoki oli tippunu tiistaista (eli 3pväs) -400g, aika kummaa. Verenpaineet siis: 123/85 pissa puhas sf-mitta 36cm lapsiveden...
  7. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Just tuli Tinnipinniltä viesti et sektiossa oli tänään syntyny tyttö, 2885g ja 49cm. :flower: ihana kuulla et kaikki on ilmeisesti menny hyvin mut pakko myöntää et kieltämättä vähä kateellisuuski nosti päätään ku tahtois nii kovasti sen omanki nyytin jo syliin ;) hih mut on kyllä...
  8. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

Tää ei synny ikinä,tai ainaki siltä nyt tuntuu!!! ARGH mie oon nii kärsimätön ja sitä pahentaa vaa se et koko ajan saa kuulla ilouutisia muiden nyyteistä :p :kieh: :laugh: mieki tahon pienokaiseni ulos nyt HETI! ei supistele ei sitte ollenkaa tai muutenkaa oo sellane olo et ois...
  9. ilonasi

ELOMASSUJEN Elokuu 2007

pääsimpäs vihdoinki tänne taas pitkästä aikaa :) saatiin netti uuteen kottiin VIHDOINKI,jee jee ensinnäki onnittelut kaikille hirmusesti vauvoista,ihanaa <3 Itelä oli laskettu aika maanantaina ja ei kyllä vaikuta siltä et ois ihan heti tulosa.alakaa vaa täs vaihees kärsivällisyys itelä...
  10. ilonasi

Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

Moi, tulimpas mieki tänne taas kirjottelemaa :) Mie oon jaksellu tosi hyvin,ei oo oikiastaa koko raskauden aikana ollu ihmeemmi mittää vaivoja (esim.pahoinvointia,turvotusta tms) *koputtaa puuta* hirmu helepolla tässä on päässy,oikijastaa raskaus on menny siinä "kaiken sivussa" vähä niinku...
  11. ilonasi

Vitsit,mie oon ollu melekee vkon reissussa ja siis poissa netistäki ja tännehä on ehtiny siinä välis syntyä vauveleita :laugh: Onneks olkoo vaa kaikille nyytin saaneille oikein kovasti :heart: Ite mie oon jaksellu hyvin, mitä nyt täs vaihees alakaa jo olla aika kärsimätön ja oottaa vaa...
  12. ilonasi

Oli pakko tulla kertomaa ku mie näin iha tosi hassua unta viime yönä: vauva oli syntyny ja oli tosi ihana & sulonen mut TOSI pieni,siis ihan minivauva joku vähä peukaloista isompi. Mie siinä unesa yritin kovasti imettää sitä vauvaa et se syömällä kasvais ku se oli NIIN pieni. hih :laugh...
  13. ilonasi

Mie en myöskää tajua yhtää tuota helteistä ja kesäkeleistä "valittamista" ;) miusta on aivan IHANAA ku on lämmintä: saa olla biitsillä ja ottaa aurinkoa, käyä välillä viilentämäs ittiänsä veesä uimas & kahlailemas jne. mut mie oon kyllä aina ollu kauhia auringonpalvoja B) (pitäs varmaa...
  14. ilonasi

hui,tuntuupas monella olevan jo tosi paikat eesä ja supistuksia yms vaivoja ja kipuja. Koittakaahan kaikki jaksella ja saapa nähä millo ensimmäine elomasuista päättää poksahtaa :hug: Miula oli tännää taas neuvola, jote laittelempa kuulumisia sieltä. rv 34+0 painonmuutos 700g/vko (vois...
  15. ilonasi

-

Elikkäs me asutaa 46m2 kaksios vuokralla, tarkotuksena on kyllä muuttaa kolmioo toiv meleko piakkoinki mut toisaalta eipä tuo vauva aluks nii paljoa tilaa vie et hyvi mahutaa kaksioonki:) Koulutuksesta: Ylppäreitten jäläkee mie alotin viime syksynä 2006 valtio-opin opiskelut Jyväskylän...
  16. ilonasi

Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Heips taas elomasut :) Pauzi & Tinnipinni täälähä riittää jyväskyläläisiä, mie nimittäin kans asustelen Jkyläs! Ois tosiaa kiva vaihtaa yksärillä vaikka sähköpostiosotteet ku eihä sitä tiijjä, vaika satuttas sairaalaa yhtä aikaa tms :laugh: Kummeista: Me ollaa pyyetty nyt 3 kaveria...
  17. ilonasi

Katellaanko taas masukuvia?

Heips, tyrkkäämpä mieki tänne masukuvani, vaikka huonolaatusia onki ku otettu webkameralla ku digikamera on hajonnu. mut eiköhä näistä kuitenki selevän saa ;) RV 31+6
  18. ilonasi

Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Heips kaikille, ja lämmin kiitos ku ootta niin lämpimästi ottanu vastaa, toivotellu tervetulleeks jutusteleen jne :heart: Kassu ei kai ne voi siun miehen töissä olla noin p-reikiä et oikiasti pakottaa lähtee työkomennukselle just sillo?! Eikö sitä voi mitenkää siirtää tai perua tms? Tosi...
  19. ilonasi

-

mieki voisin tänne "ilmottautua" :) ite mie oon 21 (eli -86),avokki samoin ja esikoisen laskettu aika on 13.8.2007 eli rv 31+2 menos. Just tännää käytii taas neuvolassa ja hyvin oli kaikki masussa,mitä nyt vauveli tarjos perätilaa mut onneks on vielä paljonki aikaa kääntyä toisinpäin :) Ja...
  20. ilonasi

Oletteko käyneet raskaana ollessa baarissa?

kyllähä baaris,terasseilla, kahviloissa yms tulleepi käytyä :) Just eilenki oltii kattomas kavereitten ja poikakaverin kans yhtä hiphop-keikkaa baaris ja kivvaa oli, vaikka kieltämättä ehkä oisin ollu entistä enempi fiiliksis jos ois voinu vaikka pari siideriä ottaa ;) Mut onneksi hauskaa...

Yhteistyössä