Oletteko käyneet raskaana ollessa baarissa?

Esikkoa odottaessa kävin harvakseltaan, kun en viitsinyt yksin kotonakaan kykkiä viikonloppuja, toki join vain limua ja kahvia ja juttelin kavereiden kanssa. Kakkosen aikaan sitten jäikin koko baarikäynnit kun ei viitsinyt esikkoa hoitoon laittaa sen takia ja maailma oli muutenkin mulle muuttunut :D

Monen monta kertaa.Täällä tulee siellä käytyä kahvilla,jos tuttuja haluaa treffata.
Esikkoa odottaessa aikaan olin useinkin kuskina je muutenkin mukana,kuopusta odottaessa ei ollut tarvetta kuskiksi baariin lähteä.
Mielummin istuskeltiin kavereilla tai meillä saunoen jne.

Silloin kun valmistuin, niin kävin katselemassa mitä siellä oli meininkinä. Mulla oli isossa tuopissa kokista ja kyllähän sitä ihmettelivät sitten, että kuinka voin ryypätä ku olen raskaana :headwall:

Muuten ei raskaana kyllä haluttais yhtään baariin, vielä kun niinä aikoina siellä sai tupakoida ja se savu alkoi oksettaan melkein välittömästi.

En käynyt. Tuntui, että mitä mä siellä mahani kanssa tekisin. Sitäpaitsi kova meteli ja savu eivät houkuttaneet. Eikä mitään kivaa päällepantavaakaan ollut. Musta baari on sellanen näyttäytymis- ja pyllynpyörityspaikka, ja kun pylly ei ollut kovin soma niin jätin menemättä :LOL: Sitäpaitsi yleensä vietän aikaani ystävien kanssa ihan muualla kuin baareissa, vaikka siellä on muutaman kerran vuodessa ihan kiva käväistä.

kyllähä baaris,terasseilla, kahviloissa yms tulleepi käytyä :)
Just eilenki oltii kattomas kavereitten ja poikakaverin kans yhtä hiphop-keikkaa baaris ja kivvaa oli, vaikka kieltämättä ehkä oisin ollu entistä enempi fiiliksis jos ois voinu vaikka pari siideriä ottaa ;) Mut onneksi hauskaa voi piettää selevinpäinki!

Elikkä siis kyllä mie näin raskaanaki käyn edelleenki baaris ja miusta on kiva laittautua ja näyttää ja tuntea olonsa NAISEKSI,eikä pelekästää raskaana olevaksi palleroksi (vaikka kyllä sellasiaki päiviä on et voi juma ku tuntuu et on vaa yhtä mahaa jne :LOL: hahaha nyt siis rv 30+6)

Ei tullu käytyä kertaakaan. Jaa, no kerran tos terassilla, jossa ei ollu savuhaittoja. Ja ihan limua vetelin. Ei hirveesti innostanu lähtee hönkimään tupakinsavuja keuhkoon ja katteleen sitä örveltämistä. Ja sitten kun olo oli vähän kun valaskalalla :LOL:

Yhteistyössä