Hakutulokset

1. ilonasi

G: milloin laitatte/hommaatte vauvalle valmiiksi pinnikset sun muut?

Meiläki alakaa elokuus syntyvää esikoista varte olla aika valamista (tai no siis mistä sitä tietää koska pienokainen haluaa syntyä mut laskettu aika on elokuus :laugh: ) Vaatteita ollaa saatu paljon käytettynä ilmaseksi, samoin hoitopöytä ja yhistelmävaunut ja löytyy jopa vielä vanhemmat...
  2. ilonasi

Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

Heippa vaa kaikille, mie päätin nyt vihdoin ja viimein kirjotella jotaki itekki ku kovastikki oon seuraillu tejän juttuja koko kevvään ajan =) Elikkäs mie oon Jyväskylän yliopistosa opiskeleva Ilona (tosin mie oon Lapin tyväriä alunperin,minkä murteestaki saattaapi huomata ;) ) ja...
  3. ilonasi

-86 syntyneitä odottajia

Heips taas, käytii tosijaa poikkiksen kans keskiviikkona sielä ultras ja vitsit soli jännää :) Mie en ees aluks tajunnu et herrajumala tuola se mejän vauva on, ihmettelin vaa et mitä se neuvolatäti ja poikakaveri oikee hössöttää :D Kaikki oli hyvin ja nyt sit sain mieki varmuuen et KYLLÄ...
  4. ilonasi

Odottavia äitejä Jyväskylästä??

Moikka, mieki oon suhkot hiljattain (tai no viime syyskuussa) muuttanu Jyväskyllää, tänne Kortepohjaa. Miula raskaus tosin on vielä aika alussa 11rv+4 ja LA vasta 13.8 mutta mutta,emmiekhän täältä muita tulevia tai nykysiä äitejä tunne ja muutenki ois aina kiva tutustua uusiin ihmisii :) Ois...

Yhteistyössä