Hakutulokset

  1. N

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Minulle kävi niin, että kävin varhaisultrassa hieman epäselvien viikkojen vuoksi noin rv7. Alkio vastasi viikkoja 6+0 eikä ultraaja antanut juurikaan toivoa. Sain kontrolliajan 10vrk:n päähän, jolloin todettiin alkion kasvun loppuneen 6+2 eikä sykettä löytynyt. Jälleen sain ajan reilun viikon...
  2. N

    Keskenmeno epäily mutta syke kuuluu?

    Minulla oli aikoinaan samanlainen tilanne, kun viikkoja oli 11 ja pönttöön hulahti kunnon veret. Dopplerilla äänet löytyi heti ja ultrassa epäiltiin alunperin kaksoisraskautta joista toinen oli mennyt kesken.
  3. N

    Raskaaksi heti kierukan poiston jälkeen

    Minulla poistettiin kierukka 14.10 ja tein positiivisen testin 14.11. Se raskaus tosin ei kestänyt, mutta en usko että kierukalla oli mitään tekemistä asian kanssa.
  4. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Näköjään oli jo tänään tullut omakantaan riskilaskennat. Down-ikäriski: 1:178 Down-riskisuhde (1. sikiö) 1:24486 (raja 1:250) T18-riskisuhde (1. sikiö) 1:100000 (raja 1:150) PAPPA korjattu MoM 1.67 hCG-B-V korjattu MoM 1.27 NT korjattu MoM (1. sikiö) 0.78 Kai se on siis uskottava että meille...
  5. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Eilen np-ultrassa kaikki hyvin. ❤️ Olin tosi ahdistunut pari päivää kun pelkäsin huonoja uutisia, ja itkua pidättelin ultran aikana kun odotin niskaturvotuksen mittaamista. Turvotusta oli kuitenkin vain 0,9mm ja kaikki rakenteet kunnossa. Laiska kamu siellä köllötti, ei tahtonut liikkeelle...
  6. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Korkealta kuulostaa tuo hcg. Voiko olla kaksoset? https://aijaa.com/gpU0Oi
  7. N

    Marraskuiset 2022❄️

    https://aijaa.com/4OddTs Minulla tällainen käytettynä hommattu, joten en osaa sen enempää sanoa merkistä. 🤷‍♀️ Minä ajattelin etten jaksa kärvistellä ultraan asti, meillä vielä melkein se kolme viikkoa nt-ultraan aikaa. Onpahan edes yksi epävarmuus vähemmän.
  8. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Eilen tuli doppler postissa ja illalla sain melko pitkällisen etsinnän jälkeen tosin sydänäänet kuulumaan. 😍 Kyllä se kieltämättä mieltä kovasti huojensi, vaikka olinkin valmistautunut siihen ettei vielä löydy. Nyt siis 9+5.
  9. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Mitenkähän lie lakko vaikuttaa neuvolapalveluihin ja sikiöseuloihin..
  10. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Rasitukseen joudun heti minäkin koska GDM mulla tyttöä odottaessa diagnosoitiin.
  11. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Monella tuntuu olevan epävarmuuksia vielä ilmoilla ja ikäviä uutisia tullut. 😕 Hirveästi voimia ja tsemppiä heille jotka vielä kuumeisesti odottelevat kontrolleja! 💛 Me käytiin tänään ekassa neuvolassa, nyt 8+5. Tuntui kyllä vähän höperöltä mennä, kun vielä jotenkin luotto niin nollassa että...
  12. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Jaa näin kauan kun mekin on pärjätty ilman koronaa niin nyt se sitten iski meillekin. Tietysti tähän saumaan. Tyttö eka positiivinen, mutta kyllähän tuo jo omaakin kurkkua kaihertaa. 😔
  13. N

    Keskenmenon kokeneet

    Minulla myös vasen puoli kipuili enemmän, kätilö kuitenkin arvioi varhaisultrassa kysyessäni munasolun irronneen oikealta.
  14. N

    Keskenmenon kokeneet

    Minulla myös takana kkm joka päätyi lopulta tammikuun alussa kaavintaan. Menkat alkoivat reilun kolmen viikon kuluttua ja tulin raskaaksi heti ensimmäisestä kierrosta, nyt 8+1. Isompi jomottelu alkoi arviolta kiinnittymisen aikoihin ja jatkui useamman viikon ajan niin että jouduin välillä...
  15. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Minä pääsin ultraan kans neuvolan kautta edeltävän kkm:n vuoksi. Olisin kyllä varannut omakustanteisesti jos en olis näin saanut. Oon pohtinut myös olisiko varaa käydä tässä välissä jos nt-ultra on kovin myöhään. Tai kokeilisko josko hommais dopplerin ja sais kotona sydänäänet kuuluville jos se...
  16. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Minulle on iskenyt nälkä. Tuntuu kuin sisuskalut alkaisivat jäytää toisiaan jo tunnin päästä syömisestä. Tein juuri kaksi yövuoroa ja tein nälkäkuolemaa molemmat yöt, vaikka tuntuu että söin ihan jatkuvasti. Todella rasittava vaiva.
  17. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Marraskuiset 2022 Tuttuvierailija, 6.11, 35v, 5.lapsi Esva, 15.11., 31v, 3. lapsi Nipaus, 4.11, 38v, 3.lapsi
  18. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Minullakin ikää 38, kotona 10-ja 12-vuotiaat, nyt tulossa miehelle eka ja alla kkm joka päätyi kaavintaan tammikuun alussa. Ollut siis melkoinen vuoristorata tämä uusi raskaus. Vielä saa jatkaa jännittämistä tovin jos toisenkin. Ikä tekee tehtävänsä ja lisäksi tieto lisää tuskaa, joten voi olla...
  19. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Oon tosi pahoillani. 🙁 Saanko kysyä mitä siellä sitten näkyi kun sait suoraan ajan keskeytystä varten?
  20. N

    Marraskuiset 2022❄️

    Pikkuruinen sydän siellä vimmatusti pompotteli. ❤ Vastasi pari päivää pienempää kuten ounastelinkin. Nyt yritetään hetki huokaista ennenkuin aletaan jännittää nt-ultraa.

Yhteistyössä