Hakutulokset

1. N

Marraskuiset 2022❄️

Huhhuh. Kylläpä ahdistaa. Puolelta ultra. Tissitkään ei oo enää kovin kipeät, pelottaa että se on vihje huonoista uutisista taas. 😕
  2. N

Marraskuiset 2022❄️

Minulla myös 6+2 ja nyt vasta rinnat kunnolla kipeytyneet. Pari päivää ollu nyt hieman etova olo, mutta en nyt vielä kovin pahoinvoivaksi itseäni luokittelisi. Torstainapa sen sitten näkee, onko mitään tai missä on. Jollain muullakin taisi olla torstaina vu, vai oliko jollakin vieläkin aiemmin...
  3. N

Marraskuiset 2022❄️

Minä oon kertonut kolmelle ystävälle. He tietävät myös edeltävästä kkm:sta ja kaksi heistä odottaa itsekin. Muille ei ole tarkoitus kertoa kuin vasta sitten nt-ultran jälkeen jos sinne saakka päästään. Tai lapsille kerrottais sitten heti, muulle lähipiirille mietin että äitienpäivänä ois hyvä...
  4. N

Marraskuiset 2022❄️

Kovin on kaikilla epävarmuudet pinnassa nyt. Itselläkin niin olemattomat oireet että vaikea uskoa että olisi kaikki kunnossa. Tasan viikko pitäisi vielä kärvistellä ennenkuin pääsee sinne ultraan. Huomennaa tulisi 6 viikkoa täyteen, viimeksi oli siinä vaiheessa kehitys loppunut. Saahan nähdä.
  5. N

Marraskuiset 2022❄️

Ja toivottavasti kukaan ei tästä loukkaannu, en tarkoita että olisi liian vanha saamaan lapsia. Nämä on vaan näitä omia nuoruuden ajatuksia. Ja kun ei sitä tosiaan ajatellut enää tässä vaiheessa lisää alkaa tekemään mutta niin se elämä vaan näköjään tekee omat suunnitelmat. 😊
  6. N

Marraskuiset 2022❄️

Minä täytin juuri 38 ja se kuulostaa ääneen sanottuna aivan kamalalta. Ajattelin aina tekeväni lapset nuorena. Sain ensimmäiset 25- ja 27-vuotiaana ja ajattelin silloinkin jo olevani "liian vanha". Entäs nyt sitten. 🤣
  7. N

Marraskuiset 2022❄️

Minä tein tänään viimeisen testin kaapista pois polttelemasta. CB:n viikkotesti näytti 3+, kun viikot 5+2 (todellisuudessa voi olla päivän pari vähemmän). Rinnat alkaa olla vähän arat ja jomottelut on vähentyneet selvästi. Aamuisin yhä herään mulle aikaisin ja iltaisin väsyttää mutta siinäpä...
  8. N

Kierukan jälkeen yrittäminen

Kierukka poistettiin 14.10. Sen jälkeen meni kaksi päivää että alkoi vuoto joka kesti ensin kuusi päivää. Sen jälkeen neljä päivää taukoa ja taas neljä päivää vuotoa. 14.11 tein positiivisen raskaustestin. Se raskaus tosin ei kestänyt lopulta, vaikkakin asia tuskin kierukkaan liittyi.
  9. N

Marraskuiset 2022❄️

Mulla myös aika paljon ollut vatsan ja alaselän kipuilua ja polttelua ja voitte uskoa että oon selannut Googlea välillä mielipuolisena ja pohtinut vaikka sun mitä ikäviä vaihtoehtoja. 🙄
  10. N

Marraskuiset 2022❄️

Olen ollut pari viikkoa saikulla ja nyt on unirytmi keikahtanut ihan nurin. Normaalisti en nukahda ennen puolta yötä ja nukun mielellään kymmeneen. Teen vuorotyötä joten varsinaista rytmiä ei ole koskaan, mutta aamuvuorot on ihan kamalaa tuskaa. Nyt oon tovin ollu sängyssä tosi aikaisin...
  11. N

Marraskuiset 2022❄️

Tiutau13: Eikä. 😔 Niin kovasti toivoin että saisit tänään hyviä uutisia. En oikein tiedä mitä sanoisin. Voimia. Pikkunenmyy: Mikä siellä tilanne? ON. Kahvinilo on viety. Toisaalta iloinen että jotain oireita edes. Tein tänään viimeisen liuskatestin tuolta pois pyörimästä. Nyt yritän jatkaa...
  12. N

Haaveena vauva 2022

Kauanko sen tuloksen saamisessa menee? Toivottavasti olisi kuitenkin hyviä uutisia tulossa!
  13. N

Marraskuiset 2022❄️

Tuttuvierailija: onhan näiden testien kyttääminen kyllä aikamoista hullutusta. Pitäisi varmaan tehdä vain yksi ja olla onnellinen. 😅 Mulla tosiaan viime kerralla plussa tuli jotenkin liian aikaisin, niin ettei se käynyt järkeen ollenkaan. 14.10 poistettiin kierukka, vuosin pari viikkoa pientä...
  14. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Onhan tuossa selkeästi jotain. Oon huono sanomaan mitään testeistä tai niiden ominaisuuksista mutta en minä ainakaan oo saanu ikinä mitään näkymään ilman raskautta. 🤷‍♀️
  15. N

Marraskuiset 2022❄️

Mukavasti alkaa porukkaa kertyä. 🤗 Mulla myös jotenkin iltaisin väsyttää enemmän ja kun normaalisti valvon aina vähintään puolilleöin niin eilenkin nukahdin jo kymmeneltä, ja ylös oon noussut joka aamu seiskan jälkeen vaikka olenkin ollut pari viikkoa saikulla ja voisin nukkua pitempään. Olispa...
  16. N

Marraskuiset 2022❄️

Huh. Ette usko miten paljon helpotti mieltä äskeinen puhelu neuvolaan ja tämä: https://aijaa.com/Vvr6HM Sain ajan 17.3 varhaisultraan niin nähdään mikä tilanne. Viimeksi sain plussan todella ajoissa ja kun minusta silloin olis pitänyt olla viikkoja vasta 3-4 niin viikkodigi näytti 3+. Ja...
  17. N

Marraskuiset 2022❄️

Hyppään tähän kelkkaan, vaikka epävarmuudet pinnalla kkm:n jäljiltä ja kun tätä ikääkin alkaa jo olla. Ja muutenkin stressaava elämäntilanne nyt kuormittaa. Mutta toiveissa että tämä menisi nyt hyvin ja tulossa ois siis ensimmäinen yhteinen, miehelle eka, mulla 10- ja 12-vuotiaat ennestään. Eli...
  18. N

Harmi kun et sinäkään vieläkään pysty luottamaan testin tulokseen. Pidetään vielä kuitenki toivoa yllä! 🙏
  19. N

https://aijaa.com/9NI5Nt Dpo15 ja viiva eiliseen nähden huomattavasti haaleampi. Jaa-a.
  20. N

Haaveena vauva 2022

Mulla ei myöskään rinnat kipeytyneet lainkaan tässä kierrossa. Epäilin kovasti koko ovulaatiota ja vielä enemmän ihmettelen positiivista raskaustestiä, kun rinnoissa ei niin yhtään mitään muutosta. 🤷‍♀️ Tsemppiä piinailuun!

Yhteistyössä