Hakutulokset

  1. A

    Love-lääkelasku tentti

    Oikeissa töissä joutuu harvemmin mitään laskemaan ja toinen ihminen vielä varmistaa ---- Meilläkin vaaditaan love suoritettavaksi, vaikka työnkuvassa lääkkeet ei näy juuri lainkaan. Kuka vaan osaa antaa melatoniinin tai muun peruspillerin nuorelle.
  2. A

    Kesäkuiset 2022

    Ekoja kesäkuisia onkin jo syntynyt. On kyllä ollut kiva nähdä kuvia näistä niin saa osviittaa miltä se oma muksu jo näyttää, vaikka surullista että eivät malttaneet odotella mahassa, mutta onneksi hoitotaso on hyvää. Facebookissa on tuo kesäkuisten ryhmä missä jotain yli 1000 jäsentä niin...
  3. A

    Kesäkuiset 2022

    Täällä vointi ihan hyvä, painoa tullu ehkä 5 kiloa. Maha kuitenkin erottunut huomattavasti kuukauden ajan ja tissit kasvanut useemman kuppikoon. Itellä onneksi löyty vanhoja liivejä, jotka jäi isoiksi vuosia sitten. Koittanu niitä joskus myydä pois, mutta pari jäänyt onneksi itelle. Yllätyin...
  4. A

    Kesäkuiset 2022

    Mulla taas huomaa raskauden kaikki ekaa kertaa tapaamani ihmisetkin. :'D Arkivaatteissa töissä ja olen muutoin pitkä ja ''hoikka'' niin kai siinä ihmiset aika rohkeasti uskaltaa tehdä tulkinnan ettei oo lihavuutta mahan kohdalla vaan vauva tosiaan tulossa. :D
  5. A

    Kesäkuiset 2022

    KK86, mulla vuotaa rinnat välillä öisin, aamulla usein huomaa kuivunutta nokaretta nänneillä.
  6. A

    Kesäkuiset 2022

    Joo, terveydenhoitaja tulee käymään kotona viikkojen 30-32 aikana. Tulee myös synnytyksen jälkeen tervehtimään jossain kohtaa. Ihan kiva toimintatapa, tiedä sitten mikä tässä on pohjimmiltaan idea jos muualla ei tule. (onko täällä ollut ongelmia perheillä niin paljon tms) Minusta ihan kiva, sitä...
  7. A

    Kesäkuiset 2022

    Nopeasti menee aika, kesäkuu on jo niin lähellä. Täällä 26+2 ja vointi ihan hyvä. Välillä selkää särkee liika istuminen. Aika mitään tapahtumattomat viikot nyt, kun ei oikein ole mitään mitä odottaa. Neuvola toki ensiviikolla, mutta sielläkään ei mitään kummempaa. Sen jälkeen seuraava...
  8. A

    Kesäkuiset 2022

    Koin myös neuvolalääkäri käynnin turhaksi. Oli vielä samalla viikolla kuin terkkaneuvola niin samat jutut tehtiin vaan ripeämmin ja jäi vähän huono fiilis tuosta käynnistä. Liikkeitä tuntuu jo ja maha on tullut esille selvästi, näin hoikkana ihmisenä vähän totuttelua uuteen tilanteeseen, että...
  9. A

    Kesäkuiset 2022

    Korona saa miettimään jo kesän nimiäisiä. Aika riski kutsua eri puolilta Suomea porukkaa kahvittelemaan samaan tilaan. Eli ei meilläkään mitään etkojuhlia ole, ehkä nimiäiset voisi pitää. Onhan tämä mälsää aikaa, ehkä vielä joskus paluu normaaliin :/ Ei tunnu vielä vauvan liikkeitä mahan läpi...
  10. A

    Kesäkuiset 2022

    Pandi, meillä myös isovanhemmat odottaa innolla kumpi tulee, varmaan mielellään olisivat maksaneet yksityisellä käymisestä, mutta hillitsevät sentään vähän. :D Meitäkin kyllä kiinnostaa ja pian saadaan selvyys. 19. päivä rakenneultra.
  11. A

    Kesäkuiset 2022

    Mua huolettaa vähän, että erkaumaa varmaan tulee hoikkuudesta huolimatta, koska ei ole oikein lihastasapaino kunnossa. Ainoa paikka missä mulla on kunnolla lihaksia on perse ja jalat :D Ja motivaatio treenata kehoa on aika huono, tulihan noita vaihtoehtoisia vatsalihasvinkkejä jo ekalta...
  12. A

    Kummallista tämä nykymeininki

    Ainoa ongelma tässä voi tulla sitten, kun se lapsi pitää pistää sinne päiväkotiin. Siellä itkee ikäväänsä niin ettei saa tutustuttua muihin lapsiin eikä oikein mikään suju. Ja voisiko ilmaista niin, että lapsesta tulee vähän nössö ruikuttaja eli se persoona jää päälle, vaikka äidin hokeminen...
  13. A

    Kesäkuiset 2022

    Oon miettinyt kanssa, että täytyy nyt tammikuussa lähteä ostamaan mammahousuja. Moni niitä kehuu ja omakin oleminen varmasti helpottuu. Kiva ettei tarvi verkkareissa/mekoissa vaan kulkea kuten tähän asti.
  14. A

    Kesäkuiset 2022

    Eka raskaus ja viime viikolla alkoi tuntua vihlasuja kävellessä. Tavaroita ei vielä olla hankittu yhtään, huoneita vähän järjestelty ja mietitty mitä hankintoja voisi olla hyvä tehdä. Ei tässä vielä mitään kiirettä pidetä. Kirpputoreja aletaan kiertää kevättalvella ja sieltä pyritään lähes...
  15. A

    Kesäkuiset 2022

    Kyllä nyt hyvillä mielin voi olla jo, itsellä vointi on hyvä ja ei oikeastaan väsymyskään enää vaivaa. Joulu menee tosiaan hujauksessa ja tammikuussa taas pääsee ihmettelemään rakenneultraan. Itseäni vähän ihmetyttää miksei verikokeista näy tuloksia kannassa, jäänyt johonkin roikkumaan. Kaksi...
  16. A

    Kesäkuiset 2022

    Itse mainitsin myös työnantajalle tällä viikolla, koska suunnitteli toukokuulle matkaa. Kavereille joita nähdään säännöllisesti ollaan kerrottu, muttei vielä kummankaan vanhemmille tai sisaruksille. Jouluna meinattiin heille tieto jakaa. Verikokeet oli tänään ja eka ultra sitten kuun lopussa...
  17. A

    Kesäkuiset 2022

    Luottavaisin mielin ollaan, että kaikki menee hyvin. Aikoja on nyt saatu ja ihan aikataulussa vielä ollaan. Ihan suunnitellusti toisaalta viivyttelin, turhaanko sitä ''niinä'' huonoina viikkoina liikkuu enempää mitä tarvii. Olen ehkä turhan huoleton persoona. Tsemppiä Uusioperheen äidille, itku...
  18. A

    Kesäkuiset 2022

    Joo olen lukenut, että verikokeet pitäisi käydä ottamassa ja sen jälkeen aika pian jo ultraan olisi aika. Viim. 13+6. Jotenkin turhan rennosti otan tämän, meinasin jo tänään soittaa, mutta en saanut aikaiseksi. On vaan ollut niin väsynyt, mutta tänään ihan pirteä, että ehkä alkupahoinvointi ja...
  19. A

    Kesäkuiset 2022

    Hei, täällä ensimmäistä raskautta kokeva. Viikolla 10 + 0 menossa, vielä ei ole tullut otettua yhteyttä neuvolaan. Pahoinvointia lievästi kokenut, muttei mitään pahempaa. Pari aamu oksua vaan. Väsymys on kova, onneksi olen lähes kaikki päivät muutenkin kotona niin voi nukkua päikkäreitä. Eilinen...

Yhteistyössä