Hakutulokset

  1. keiju

    Lapsen synttäreille ohjelmaa?

    esikoisen 6v synttärit tuloillaan ja hän haluaisi pitää kaverisynttärit. minkälaisia leikkejä/pelejä olette järjestäneet synttäreille? vai ovatko lapset leikkineet vain ns.normileikkejä synttäreiden ajan. olemme ajatelleet että 1,5-2h olisi hyvä kesto syntymäpäiville. kaikki vinkit...
  2. keiju

    kokemuksia Omena hotelleista?

    Minkälaisia kokemuksia teillä kyseisestä hotelliketjusta? Ollaan mietitty kesälomareissua ja tuon ketjun hotelleja, mutta ensin haluttais kuulla muiden kokemuksia.
  3. keiju

    Hakusessa 70v korttiin tekstiä!

    Huomenna olis mummin 70v syntymäpäivät ja nyt olisi korttiin hakusessa värssy, runo tai aforismi. Värssypankkia selailin mutta ei vielä eteen mieleistä ole tullut. Mummi on nuorekas 70vuotias, pitää kaikesta kauniista. Ottaa toiset huomioon ja on muutenkin ihana mummi. Olisiko jollakin...
  4. keiju

    mikä joululaulu?

    Kertosäkeessä lauletaan piipappalumaa hyvää joulua... pienen matkan radiosta kuulin ja oli aika mukaansa tempaava laulu, osaisiko joku kertoa laulun nimeä?
  5. keiju

    onko Jyväskylässä minkäänlaista KylpyläHotellia?

    elikkäs miehen kanssa oltas kaksin lähdössä yön reissuun jonnekkin kylpylään. Jyväskylä houkuttaisi kun sinne ei kovin pitkä matka, mut onko siellä jotain ihanaa kylpylää?
  6. keiju

    Kantoliinan kanssa apua kaipaisin :)

    Elikkäs kaipaisin ohjetta kuinka sitoa liina niin että lapsi voi olla siinä kasvot menosuuntaan. Olen nähnyt jossain sellaisen sodonnan että lapsi on liinassa niinkuin rintarepussa, jos tälläiseen olisi ohjetta olisin todella tyytyväinen. Kiitokset jo etukäteen jos jollakin olisi...
  7. keiju

    minkä ikäiselle vauvalle voi antaa soija valmisteita?

    Lähinnä tarkoitan yosa jogurtteja ja vastaavia.
  8. keiju

    Sydämmeeni joulun teen laulun sanat kadoksissa, osaisko joku auttaa?

    oon yrittäny googlella ettiä mutta ei vaan löydy. Osaisko joku auttaa miten ne sanat menee?
  9. keiju

    miten sinne huutikseen saikaan liitettyä kuvia?

    tää on varmaan sadannen kerran täällä. mutta oon ihan onneton ton huutiksen kanssa, miten ne kuvat linkitetään sinne. Yritin jo aijaa.com:n kautta laittaa mut se kuva ei näy siinä kohteessa.
  10. keiju

    Kummiksi pyytämis runoja kaipailisin, olisiko kellään ehdotuksia?

    Ajattelin jos runon muodossa kauniin kortin kera kysyisi tulokkaalle kummeja, olisiko ihan pöhkö idea? Olisikos kellään ehdotuksia hyvistä runoista joita tähän tarkoitukseen voisi käyttää?
  11. keiju

    millä viikoilla kohdunsuusi on pehmennyt? *huolestuttaa*

    Eli mulla menossa rv 24+2 ja lääkärissä kävin rv24 supistelujen takia, ei oo kipeitä mutta aika usein niitä tulee. Nyt on ja pari päivää ilman supisteluja ollu ku ei oo töissä tarttennu olla. Mutta siis kanavaa oli jälkellä 4cm mutta kohdunsuu pehmeähkö, kuulema uudelleen synnyttäjillä...
  12. keiju

    onko kellään kokemusta näistä yhdistelmistä? (i'coo)

    http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=1188 yksi vaihtoehto meillä nämä, olisi kiva kuulla käyttö kokemuksista?(hyvistä ja huonoista)
  13. keiju

    nimistä kyselisin minäkin...(pojalle) ehdotelkaa

    minä olen jo nimeä alkanut miettiä tulokkaalle kun selvisi sukupuolikin ultrassa, elikkäs Juuson veljelle pitäs etunimi keksiä. Joku ihan tavallinen mutta kuitenkin sellainen että ei ihan jokaisella pojalla sitä olisi. Kolme nimeä on ajateltu koska näin meillä kaikille perheessämme, toinen...
  14. keiju

    Raparperi-mansikkapiirakan ohjetta kaipailen

    oisko kellään suussasulavan piirakan ohjetta joka takuu varmasti onnistuu =)
  15. keiju

    RV-pinotusta keskiviikon ratoksi!

    täällä tänään rv20+0
  16. keiju

    onko jotain rajoitteita lääkkeissä, mitä ei saa käsitellä/pistää raskauden aikana?

    tiedän että kuuluis tuonne odotus osioon mutta ajattelin josko täältä sais nopeemmin vastauksia. Työskentelen siis hoitajana ja aika paljon on lääkkeitä/injektioita joita pitäisi asiakkaille pistää. Onko jotain rajoituksi mitä saa ja mitä ei saa pistää? Osastonhoitajalta en oo asiaa vielä...
  17. keiju

    saako raskaana ollessa syödä mitään allergialääkkeitä?

    otsikossa kysymys tulikin. osaisko joku mua auttaa? oon ihan tukossa, nenä ja silmät vuotaa.
  18. keiju

    osaisko joku kertoo minkä merkkiset raattaat nämä on?

    http://www.saunalahti.fi/~partane3/vaunut.htm eli noi punaiset mitkä tossa reunassa on? rattaisen merkkiä en löydä mistään...googlea olen päivän kokeillut. kiitos avusta jo etukäteen!
  19. keiju

    onko olemassa hcg-taulukkoa mistä näkisi....

    mitkä arvot vastaa mitäkin viikkoja? tietääkö kukaan onko sellaista olemassa.
  20. keiju

    olisiko jollain linkkiä mistä näkis mitä raskaana ollessa ei saa syödä?

    Kiitos jo etukäteen

Yhteistyössä