millä viikoilla kohdunsuusi on pehmennyt? *huolestuttaa*

Eli mulla menossa rv 24+2 ja lääkärissä kävin rv24 supistelujen takia, ei oo kipeitä mutta aika usein niitä tulee. Nyt on ja pari päivää ilman supisteluja ollu ku ei oo töissä tarttennu olla.
Mutta siis kanavaa oli jälkellä 4cm mutta kohdunsuu pehmeähkö, kuulema uudelleen synnyttäjillä normaalia mutta mua huolestuttaa. Onko muilla samanlaista tilannetta?
 
Piti oikein mennä tarkistaa neuvolakortista. joo siis mä olin ensisynnyttäjä tossa 5 kk sitten, ja mulla alkoi supistelut viikolla 17, jonka jälkeen se olikin sitten yhtä sairaalassa ravaamista ja lepäämistä. oli siis suhteellisen raskas odotusaika. paikat pehmenneet viikolla 28, auki sormelle viikolla 30 ja 3 cm auki viikolla 34 ja lapsi syntyi 39+3. että en nyt ihan kamalasti lähtis huolestuu, jollei lääkärit kert oo mitään sanonut. ja sulla on tota kanavaa jäljellä vielä noinkin paljon, mulla oli viikolla 30 jäljellä 2 cm ja viikolla 34 ei yhtään.
 
Mä kävin samoilla päivillä (supistelujen takia ) ja oli kanavaa sentti hävinny (tosin oli hyvä lähtötilanne, nyt muistaakseni 3cm ) , pehmennyt ja kohdunsuu sormelle auki. Ei ollu silti lääkäri huolissaan.
Tosin tuo alakerta tuntuu sillai kurjalle, ettei hirveesti viitti pystyasennossa olla.
 
Olen ensisynnyttäjä ja mulla kohdunsuu pehmennyt rv 33+, kanavaa jäljellä sentti, alkuraskauden mitassa 3 cm. Ei lääkäri silti huolissaan ollut, auhallisesti käski vaan ottaa, mutta normaalia elämää voi elää. Nyt vaan oottelen synnytystapa-arviota, joka on kahden vkon päästä, jotta sitten tietää, onko tilanne pysynyt samana vai edennyt. Paha kun itse ei voi tuntea etenemistä. Mutta tosiaan, ei kannata hirveen huolissaan olla, kunhan rauhallisesti otat, tuskin vauva tulee ulos ennen aikojaan.
 
mä olen raskaana kolmannen kerran ja kohdunsuu oli pehmennyt viikolla 25+ ja kanavaa jäljellä 2cm ja tänään lääkärissä kävin ja kohdunsuu ihan pehmeä ja kanavaa jäljellä noin 1cm..supistukset alkoivat jo viikolla 13.rauhallisesti käski lääkäri ottaa, ei kovin huolissaan ollut kuitenkaan, ellei ala supistella "normaalia" enempi.
 

Yhteistyössä