Hakutulokset

1. P

Huhtikuiset 2025

Täällä voidaan ihan hyvin. Kuten viime raskaudessakin niin oireet loistaa poissaolollaan kuolemanväsymystä ja ruokahaluttomuutta+himoja lukuunottamatta. Usein mietin eteneekö raskaus, mutta oon alkanut löytämään sykkeen dopplerilla, mikä on vähän auttanut 😅 1.5 viikkoa ultraan 🤪
  2. P

Huhtikuiset 2025

Pahoittelut tuplapostaamisesta, mutta katsoisitko sun asetuksista että muut käyttäjät saavat lähettää sulle yv ja katsoa sun profiilia. Nuo voi nimittäin estää sinulle viestin lähettelyn ja miä saan edelleen virhevistin jos yritän? Tälläiset ohjeet löysin esikoisen ketjusta kun meillä oli samaa...
  3. P

Huhtikuiset 2025

Jeij! Jokin palvelinvirhe tosin menossa joten palaan asiaan myöhemmin/huomenna. 😑
  4. P

Huhtikuiset 2025

Miä vietin pienen' aamuisen verenvuodon takia toissapäivän ensiavussa ja päivä päättyi parhaalla tavalla, kun ultrassa löytyi pienen pieni toukka, jonka sydän sykkii. Vastasi viikkoja täysin (5+6) ja pituutta hänellä huimat 0.23cm 🥹❤️
  5. P

Huhtikuiset 2025

Täällä myös aikas oireeton meno, tuhruja ja repäisykipuja lukuunottamatta.. Tänään näytti digi 3+, joten ainakin hormonitasot vastaa todellisuutta, mikä ei tosin tuo kauheasti mielenrauhaa niin kauan kun tuhruttlu jatkuu. Päivä kerrallaan eteenpäin. 🤪
  6. P

Huhtikuiset 2025

Mitä oireita teillä on ja oletteko miettineet varhaisultraa? Miä oon lähes oireeton, kuten edellisessäkin raskaudessa ja tämä on hermoja raastavaa, kun ei yhtään tiedä tapahtuuko mitään kasvua ja kehitystä. Ei sillä että tahtoisin hypermeesin tms, mutta vähän jotain oireita auttaisi. 😅 Tällä...
  7. P

Haaveena vauva 2025

Paljon onnea @burkei ja paljon tarrasukkia matkaan! ❤❤ Täällä olisi normaalisti pitänyt tulla täti kylään tänään, ja digi näyttää 2-3 viikkoa, joten kaipa tässä pitää alkaa vähän itsekin luottamaan että raskaana ollaan, vaikka mitään oireita ei olekaan (sama viime raskaudessa). Tämä meni...
  8. P

Huhtikuiset 2025

☘️Huhtikuiset 2025☘️ Laskettu aika/ Nimimerkki/Ikä/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 23.4./ @possu. / 33 / 2 / Ulkomaat
  9. P

Huhtikuiset 2025

Ihanaa että meitä on enemmänkin! Mulla on ainakin tähän mennessä oireet aika saman kuin esikoisen raskaudessa - hengästyn helposti ja alavatsaa muilii..jos tämä menee samalla kaavalla niin oireita tulee aika vähän ja sitten mietin ja panikoin olenko raskaana ollenkaan 🙃 nyt jännään lähinnä...
  10. P

Huhtikuiset 2025

Heippa! Onko täällä muita huhtikuisia 2025? 👋 Harmikseni en löytänyt keskustelua, joten täällä huutelen. Esikoisen raskaudessa saatiin kasaan kiva ryhmä jonka kanssa ollaan vieläkin ajoittain yhteyksissä. ☺ Itsellä vasta rv 3+4 ja la 23.4. mutta kaipailisin jo vertaistukea. 😅
  11. P

Haaveena vauva 2025

Saatoin olla liian hätäinen! Nimittäin tuli joku impulssi tehdä uusi testi sen jälkeen kun tiputtelu (dpo6-8) loppui ja pysyi 24h poissa jajajaja https://aijaa.com/w4pRKL Saa nähdä lähteekö tämä tästä tummumaan, mutta SE ON PLUSSA. 😱😍😍
  12. P

Haaveena vauva 2025

Onnea ja tarrasukkia matkaan @hiimikki ❤ Mun eilinen testi taisi olla räikeä viivanpaikka. Tämänpäiväinen oli kyllä niin nega kun voi vaan olla 🙄 Noh, kohti uutta kiertoa varmaankin.. vielä menee muutama päivä ennen kuin sinne päästään. Ainakin alkukierto menee nopeasti lomaillessa ja sitten...
  13. P

Haaveena vauva 2025

Pfff...mun osalta tää kierto taisi olla tässä.. testin perusteella dpo3 ja paperiin jäi vaaleanpunainen tuhru. Elättelen vielä toiveita että olisi kiinnittymiseen liittyvää, koska tiedän että oikeesti on dpo4 (tunsin oviksen testipäivän iltana) mutta olisi kyllä siltikin todella aikaista...
  14. P

Haaveena vauva 2025

Voisin tulla piinailemaan. Huomenna dpo 0. Tallettelut meni ihan hyvin dpo-2 ja -1 (huomenna ei ehdi), eli sormet ja varpaat ristiin että tärppää. 🤞
  15. P

Koska lähtisitte vauvan kanssa ulkomaille?

Itse oon vienyt 3kk vanhana sukuloimaan ja se oli matkustamisen puolesta paljon helpompaa kuin isomman lapsen kanssa jotä tarvitsee viihdyttää..varsinkin taapero on hankala matkaseuralainen lentokoneessa kun ei pysy paikoillaan yhtään muttei vielä oikein ymmärrä miksi pitäisi.
  16. P

Haaveena vauva 2025

Oon ihan päinvastainen! 😆 Mulle se nega testi on jotenkin helpompi käsitellä/petyn siihen vähemmän kuin menkkojen alkuun. Ehkä tärkeintä onkin löytää se itselle parempi vaihtoehto...itse huomasin tämän esikoista odottaessa. Tuntuu jotenkin että aktiivisesti tekee jotain aika vaan kärvistele kun...
  17. P

Haaveena vauva 2025

Täällä kp1 viimein. Ei venynyt kiitos ollenkaan mutta olipahan ärsyttävää ja jotenkin pitkä aika odotella kun jäi ovuloimattomaksi. Hyvillä mielin kuitenkin kohti seuraavaa yritystä. Tämä kieto alkaa sopivasti lomalla joten ainakin ehdin rentoutua ennen ovista mikä toimi esikoista yrittäessä.
  18. P

Haaveena vauva 2025

Huomenta, pakko vähän purkaa jonnekin, kun piinailen oviksen kanssa...🙄 Tuntuu että tämä piinailu on paljon vaikeampaa kuin piinaviikko itse, koska en ymmärrä mitä on meneillään. Äppi kai yritti sovittaa mun ovista edellisen nysäkierron mukaan, joten se sotki ajatuksia myös, mutta normaalisti...
  19. P

Haaveena vauva 2025

Ihana kuulla onnistumisia! Kovasti tarrasukkia matkaan ihan kaikille plussanneille. ❤️ Omaa napaa, mulla on nyt ollut greippimehu vaihtelevasti tän alkukierron käytössä. Oli osa komboa kierrossa kun plussasin esikoisen, joten aion jatkaa tätä joka kierrossa...ensi kerralla koitan muistaa litkiä...
  20. P

Haaveena vauva 2025

Ei juurikaan, eikä sellaiselle taaperon kanssa touhutessa tunnu kauheasti olevan aikaakaan. Oon isohko (bmi 35), joten aihetta varmaan olisi osin muutenkin, mutta elämäntavat ja ruokatottumukset yms on mulla kuitenkin aika samat kuin sillon kun esikoista aloin odottamaan. Ainoa asia mikä on...

Yhteistyössä