Kaksi kemiallista raskautta peräkkäin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa! Kaipaisin kokemuksia mahdollisesti kaksi tai useamman kemiallisen raskauden peräkkäin kokeneilta. Ensimmäinen kemiallinen raskaus viimekierrossa, jonka jälkeen tulin heti uudelleen raskaaksi tässä kierrossa. Raskaustestin viivat on olleet tosi paljon tummemmat kuin viimeksi, mutta eivät tummuneet kontrolliviivan vahvuisiksi. Nyt pitäisi olla menossa 5+0, raskaustesti edelleen selvä positiivinen, mutta kuitenkin melko haalea, ja alkaa mielestäni haalistumaan muutaman päivän takaiseen verrattuna. Luulen, että siis taas kemiallinen kyseessä. Mieli on aika maassa, ja kaipaisinkin nyt kokemuksia, jos joku on kokenut saman ja saanut kuitenkin onnistuneen raskauden kemiallisten jälkeen.
 
En nyt halua valaa mitään väärää toiveikkuutta, mutta jos teet niitä testejä kovin usein niin yksi vähän haaleampi välissä voi olla ihan vaan testistä ja/tai pissan laimeudesta kiinni (vaikka olisi sama merkki) eli kyseessä ei välttämättä ole kemiallinen. Itsellä oli myös näin kun tein joka aamu testin- yksi oli verrattavissa toissapäiväiseen ja välissä oli tummempi viiva. Jossei vuoto ala pian ja viivat selvästi haalene niin kannattaa käydä teetättämässä verikoe.
 
Hei, me yritettiin esikoista 8 kuukautta, jonka aikana taisin saada neljä kemiallista raskautta. Menivät just noin että sain kyllä plussan, mutta viiva vahvistui tosi hitaasti kunnes lakkasi haalistumasta ja sitten alkoi vuoto. Kuitenkin, yk8 tuotti tulosta ja raskauduin normaalisti ja siitä raskaudesta mulla on terve tytär. :) Nyt yritetään toista ja sama kaava näyttää jatkuvan, mutta olen luottavainen että ennen pitkää tärppää taas onnistuneesti.

Voimia, tiedän että tuo ei ole helppoa kun toiveet ehtii aina herätä ja sitten tullaan ryminällä alas. Uskon kuitenkin, että kemialliset raskaudet kertoo siitä että moni asia on hyvin raskautta ajatellen, ja se pysyvä plussa sieltä vielä tulee. :)
 

Yhteistyössä