Hakutulokset

  1. S

    Helmikuiset 2022

    Täällä on liikkeet voimistunut ihan muutaman päivän aikana hurjasti. Ei oo enää tuntemukset pieniä hipaisuja vaan ihan kunnon muljaisuja tulee pitkin päivää. Yleensä riehuminen alkaa, kun on istuskellut ollut makuulla tovin. Yleisvointi on tosi hyvä. Vireystaso päivisin on pääasiassa hyvä ja...
  2. S

    Haaveena vauva 2022

    Mulla on kierto ~ 25 päivää, ja tulin raskaaksi tokasta kierrosta kierukan poiston jälkeen. Ennen kierukkaa oli kierto 21-25 päivää. Tämä siis itsellä mitä ilmeisemmin äidiltä peritty ominaisuus, myös hänellä ollut nuorena tuollainen reilun kolmen viikon kierto. Tuo 23 päivää menee vielä...
  3. S

    Helmikuiset 2022

    Mennään @minttuni n kanssa aika lailla samoilla viikoilla. Mullakaan ei liikkeet kauheasti tunnu, tai en vaan osaa erottaa niitä kaikesta vatsan möyrimisestä. :D Mutta dopplerilla löytyy sykkeet tosi helposti ja kuuluu liikeääniä, ilmeisesti osuu jalka/pää/pylly dopplerin kohdalle tai lähelle...
  4. S

    Helmikuiset 2022

    @Irtokehys kiva, kun käyt vakoilemassa täällä! Toivottavasti lepo tekee tehtävänsä! ❤️ Täällä rekisteröity ekat liikkeet. Alavatsalla muutamaan otteeseen tuntunut sellaisia jänniä napsuja/pieniä elohiiriä. Puolisokin tunsi eilen, kun laittoi käden alavatsalle. Raskauspötsikin kovasti tunkee...
  5. S

    Helmikuiset 2022

    Siten, että otin tänäänkin iltapäivästä kesken työpäivän vartin päikkärit. :D Teen työkseni kotitoimistolta väikkäriä, ja siinä kohtaa kun on lukenut artikkelin yhtä riviä viisi kertaa ja silmät pilkkii, työnteko on aika tyhjän kanssa. Mulla noin pienet torkut piristää sen verran, että...
  6. S

    Helmikuiset 2022

    Täällä tänään tasan 15 viikkoa. :giggle: Mulla oli eilen toka neuvolakäynti, luulin, että oli lääkäri, mutta olikin hoitajan kanssa. Oli kiva, että saatiin vähän purkaa tota NIPT-testiasiaa, mikä teki kummallekin minulle ja puolisolle hyvää. Verenpaineet oli taas pohjalukemissa, alapaine alle 60...
  7. S

    Haaveena vauva 2022

    Oooh, onnea @Alinna86 ! Toivottavasti pikkuinen pysyy tiukasti mukana loppuun asti! ❤️
  8. S

    Helmikuiset 2022

    Noilla viikoilla kohtu venyy ja paukkuu ja istukka porautuu kohdun seinämään, nää kumpikin voi aiheuttaa kohdun pienten verisuonten katkeilua. Varsinkin jos vuotoa tulee vain pyyhittäessä ja ei ole normaalia voimakkaampia kipuja, on todennäköistä, että vuoto on ihan harmitonta. :) Toivottavasti...
  9. S

    Helmikuiset 2022

    Sellaista, että ”päästiin” kokemaan NIPT-tutkimus, kun seulat vähän hälyytti. Takana elämäni pisin viikko, mutta kaikki onneksi hyvin. ❤️ Sukupuolikin saatiin jo tietää, mutta se jääköön vielä salaisuudeksi.
  10. S

    Helmikuiset 2022

    NT-ultrassa kaikki hyvin! Tyyppi pyöri ja hyöri hulluna ja niskaturvotustakin vain vähäsen. ❤️
  11. S

    Helmikuiset 2022

    En oo saanut yksäriä tästä.
  12. S

    Helmikuiset 2022

    Kyllä sieltä myös muita loppukuusta jakautuvia löytyy. Mukaan vaan! :)
  13. S

    Haaveena vauva 2022

    FSH ja LH näyttää ihan normaaleilta, on viitteiden puolivälissä, jos on siis kierron alkuvaiheessa otettu. Prolaktiini näyttäisi olevan hiukan alle viiterajojen, mutta en yhtään tiedä, onko sillä mitään merkitystä. Prolaktiinin määrään vaikuttaa myös dopamiiniaineenvaihduntaan vaikuttavat...
  14. S

    Helmikuiset 2022

    Mukaan mahtuu kyllä vielä! Toiveena aktiivinen osallistuminen eikä pelkästään taustailu. Voit laittaa mulle yksäriä, jossa kerrot nimen ja kuvaat fabo-profiilikuvaasi.
  15. S

    Helmikuiset 2022

    Itse otin viikolla 8, kun varhaisultran tehnyt lääkäri suositteli, koska kuulun astman takia riskiryhmään. Tällä hetkellä THL:n linjan mukaan raskaus ei ole este rokotteelle. Rokotteen on saanut globaalisti miljoonia raskaana olevia ja heistä on kerätty dataa, jonka perusteella rokote ei lisää...
  16. S

    Helmikuiset 2022

    Mulla vieläkin lievää etomista ja ajoittaista ruokahaluttomuutta. Myös unien kanssa ollut nyt muutamana yönä vähän haastetta. Mutta ei tämä lomalla niin häiritse. Ensi viikon maanantaina ultra. Positiivisin mielin sinne menossa, kun pikkuisen sykkeet kuuluu niin selvästi dopplerillakin. :)
  17. S

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Testi ei ole luotettava, jos on mennyt yli testiajan. Viivan kohdalle saattaa tulla viiva ihan vaan pissan epäpuhtauksista, kun kuivuu tikkuun.
  18. S

    "Koronarokotteen jälkeen odotettava 2kk ennen raskauden yritystä"

    Ei tartte enää odotella. Varoajoista luovuttu jo toukokuun puolella. Soitin asiasta myös HUS:in teratologiseen palveluun. Myöskään alkuraskaus ei ole este rokotteen ottamiselle, itse otin viikolla 8, kun varhaisultran tehnyt erikoislääkäri suositteli erityisesti riskiryhmäläisyyteni (astma) takia.
  19. S

    Haaveena vauva 2022

    Joo, nää liilat CB:n testit toimii just näin. Ensin tulee vilkkuva hymynaama sitten pysyvä. Tosin mulla tuli plussskierrossa vaan yksi vilkkunaama ja jo seuraavana päivänä tuli pysyvä. Kun CB:llä tuli pysyvä, RFSU:n testi näytti vielä hauiluraa. RFSU:lla tuli kunnon plussa sitten dpo 0...
  20. S

    Haaveena vauva 2022

    Sulla näkyy olevan aika saman pituinen kierto kuin itsellä (~25 päivää). Itsellä kahdessa kierrossa ennen plussaa ovis osui kiertopäivään 10/11. Eli 7. kiertopäivä on jo ihan hyvä kohta alkaa tikuttamaan ovulaatiota! Lisäksi ne siittiöt säilyy hengissä sen 3 päivää, ja sitkeimmät jopa 5 päivää...

Yhteistyössä