Hakutulokset

1. S

Helmikuiset 2022

Itsellä pahoinvointi ottanut hiukan uusia kierroksia. Ei okseta, mutta mitään ei oikein tee mieli. Ainoat jutut, mitkä maistuu on mysli ja jugurtti, hedelmät ja leipä. Tänään oli pakko jättää tortilla kesken, kun vaan ei mennyt alas. Normaalisti tortillat on kuitenkin sellaista perushyvää...
  2. S

Helmikuiset 2022

Mahtuu kyllä! Voit laittaa myös mulle yksäriä. Jankesof vierailee täällä harvemmin. Eli nimi ja lyhyt profiilikuvan kuvaus. :giggle:
  3. S

Haaveena vauva 2022

Komppaan @Alinna86 :a, noi testit on surkeita. Tossa näkyy jo kuitenkin punertavaa ja negat on itsellä ollut selviä blankkoja, eli lupaavalta näyttää! ❤️ Paremmalla testillä jo tänään illasta tai huomenna aamun, niin varmasti näkyy viivat jos on sitä itseään. :giggle:
  4. S

Haaveena vauva 2022

Onpas harmillinen uutinen. :( Toivottavasti toipuminen sujuu hyvin, ja voimia toki henkisen puolen toipumiseen.
  5. S

Haaveena vauva 2022

Onstepin liuskat on surkeita. Mulla tossa kohtaa näkyi vaan hailura harmaa viiva, sulla sentään jo punertavaa. Kunnon punainen viiva tuli vasta joskus dpo 14.
  6. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Hyvältä näyttää! Toi PC:n testi on kuitenkin herkuudeltään 25 mlU/ml, joten leffaviivat tulee vasta reilummilla dpo:illa. :giggle:
  7. S

Haaveena vauva 2022

Onnea! Aivan selvä plussa on. :love: Nyt jo kaksi uutta plussaa lyhyen ajan sisään!
  8. S

Helmikuiset 2022

Harmillinen uutinen. :( Pikaista toipumista ja kaikkea hyvää jatkoon! ❤️
  9. S

Helmikuiset 2022

Jaksan näitä helteitä aika huonosti. Käyn aamulla kävelyllä ja seuraavan kerran ulkona, kun vähän viilenee. Kotona on ilmastointi, mikä tekee sisällä olosta ihan miellyttävää. En kauheasti nauti ulkonaolosta ja odotan kuin kuuta nousevaa sellaisia max. 22 asteen kelejä. Olen vielä töissä, lomaa...
  10. S

Helmikuiset 2022

Mulla on NT-ultra 27.7. Puolisolla on hankala päästä muulloin kuin iltapäivisin. Toi menee sen puolestakin kivaan kohtaan, että 1.8. on puolison veljen muksun ristiäiset. Voi sitten ehkä rohkeammin kerto sukulaisille serkkutulokkaasta. :giggle:
  11. S

Selvät plussat on nämä! Onnea! :giggle:
  12. S

Helmikuiset 2022

Ihana kuulla, että @Irtokehys kaikki on hyvin kaksosilla! ❤️ Itsellä vointi pääasiassa hyvä, lähinnä aaltoilevaa mutta siedettävää kuvotusoloa ja väsymystä. Oireet kyllä tekee tietoiseksi raskaudesta, mutta edelleen ajatus vauvasta on aika abstrakti. Ehkä hommasta tulee konkreettisempaa...
  13. S

PC:ssä en näe viivaa, mutta Apteq-markkisessä testissä kyllä! Mulla tuli tuolla Apteq-testillä dpo 11 jo varsin selvä punainen, vaikkakin vielä haalea viiva. Aikaisemmilta päiviltä ei ole kokemusta. Toivottavasti vahvistuu!
  14. S

Haaveena vauva 2022

Mulla tuolla testillä kokemusta sekä negasta että positiivisesta. Nega aivan blankko testiviivan osalta ja positiivinen vielä hiukan sun testiäkin vaaleampi. Liuskoilla tuli dpo 12 vielä ihan tosi hailura viiva, kun Apteqin testillä tuli jo selvä vaikkakin haalea punertava viiva. Onnea, ja...
  15. S

Helmikuiset 2022

Mullakin on ollut tässä alkuraskaudessa vaihtelevia tuntemuksia alavatsalla. Välillä alavatsa tuntuu sellaiselta paineiselta, vähän kuten menkoissa, välillä tulee pitkittäissuuntaisia pääasiassa lieviä kipuvihlaisuja. Samoin jos ollut pidempään käymättä pissalla, tulee alavatsa vähän sellaiseksi...
  16. S

Vahvistuu, vahvistuu! Onnea, toivottavasti pikkuinen pysyy mukana. ❤️
  17. S

Haaveena vauva 2022

Tänään tuli instassa vastaan ravitsemusterapeutin postaus, jonka mukaan alkoholilla on 3 kuukauden aikaikkuna, jolloin se vaikuttaa sukusoluihin. Maltillinen määrä, tyyliin lasillinen satunnaisesti/ yksittäiset juhlamaljat, on ok. Ja tämä siis koskee myös miehiä, myös siittiöiden laatu kärsii...
  18. S

Näyttää lupaavalta! Tällainen oli PC:llä mun eka haamu. Nyt viikolla 9+2.
  19. S

Helmikuiset 2022

Voi harmi! :cry: Onko sulla mitään käryä hedelmöityksen ajankohdasta? Kuukausi tuntuu ihan kohtuuttoman pitkältä ajalta! Jaksamista odotteluun. ❤️
  20. S

Helmikuiset 2022

@Meldarf Näin alkuvaiheessa raskautta sydänäänien hakeminen on aika tuuripeliä, kun tyyppi on niin pikkuinen vielä. Ehkä antaa vähän mielenrauhaa nt-ultraa odotellessa. :)

Yhteistyössä