Hakutulokset

  1. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Olen kovin pahoillani :( Toivottavasti vuoto alkaisi itsekseen Lugesteronin lopetuksen jälkeen ja pääsisit fyysisesti mahdollissiman vähällä, minulla myös keltarauhashormonit pitävät vuodon poissa.
  2. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Ihanaa kun jaoit tarinasi tänne, minulle on todella tärkeää kuulla muista jotka ovat saaneet useamman km:n ja sitten kuitenkin elävän lapsen! Saanko kysyä löytyikö sinulta mitään syitä keskenmenoille tai sille miksi viides kerta onnistui? Hyvä myös kuulla, että olet saanut apua noihin...
  3. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Ihania uutisia, nyt koitat alkaa vaan nauttia raskaudesta, tää on nyt se teidän kerta :) keskenmenokierteessä kamppailevana ja esikoisen toivojana tämä luo muhun toivoa <3 Saanko kysyä teitkö mitään eri lailla nykyisen raskauden kohdalla, oisko jakaa mitään vinkkejä ? @Keksi82 olet joutunut...
  4. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Voimia todella raskaaseen tilanteeseen ja toipumiseen <3
  5. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Ihan mahtavia uutisia :love: :love: :love: nyt kuulostaa kyllä lupaavalta, ihanaa!!
  6. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Tulehan @Alinna86 kertomaan, miten meni varhaisultra, kyllä nyt olisi ehdottomasti teidän tuurin jo aika kääntyä!!! Mites @Spekulaattori82 tilanne, saitko lääkäristä jo jotain apua tuohon keltarauhastuki asiaan/muuten tilanteeseen? Pahoittelut keskenmenosta @Lumihiutale_ :confused: Me saatiin...
  7. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Ihanaa, että testi oli siellä vahvistanut!!! Nyt pidän kyllä kovasti peukkuja, että vahvistuisi entisestään. Mikä dpo sulla nyt on suunnilleen? Mä muistelisin (en oo kyllä yhtään varma, kannattaa kysyä lääkäriltä), että q10 pitäis plussan jälkeen lopettaa. Joo kyllä tuollainen viesti oli karua...
  8. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Joo ja käsittääkseni julkisella se apu keskittyy lähinnä sen raskauden alulle saamiseen, ja kun meillä se ei ole lainkaan se ongelma. Meidän lähete tuli takas julkiselta kommentilla "lapsettomuushoidoilla ei voida vaikuttaa raskauden jatkumiseen". Ja ei ole kyllä yhtään tullu yksityisellä...
  9. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Teidän tilanne kuulostaa vähän samanlaiselta kuin meidän! Tai meillä on ya 06/20 ja mullahan meni vuosi sitten eka raskaus kesken noin 6+0, sitten helmikuussa ehdin olla ehkä viikon raskaana, toukokuussa todettiin mun synttäripäivänä joskus viikolla 6/7 tuulimuna, joka lääkkeillä ulos ja...
  10. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Pahoittelut uuden kierron alkamisesta @Minie :( Mä oon kärsiny enemmän tai vähemmän kivuliaista kuukautisista teinistä asti, joten en osaa sanoa onko terolut vaikuttanu vai ei, mutta akupunktio tuntuu vähentäneen mun kuukautiskipuja/ vieneen ne lähes kokonaan pois. Oon käynyt akupunktiossa...
  11. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Myös mulla teroluttien lopettamisen jälkeen tuli pari päivää ensin ruskeaa tuhrua ja sit vasta alkoi kunnon vuoto! Mihin kp asti sua on ohjeistettu syömään teroluteja? Eikö niitä useimmiten syödä siihen asti kunnes tehdään raskaustesti ja, jos plussa niin vielä jatketaan? Vai syötkö johonki...
  12. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Onpa per***stä, että eivät päästäneet varhaisultraan vaikka lupasivat, nähtävästi riippuu kuka vastaa puhelimeen, en tosin valitettavasti oo yllättynyt oman kokemuksen puolesta HUS alueella.... Toi voi olla ihan hyvä idea olla menemättä varhaisultraan, jos tosiaan oma pää sen vaan kestää. Sun...
  13. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Kiva kuulla susta @Alinna86, :)sun raskaus luo mullekin toivoa omaan tilanteeseen, vaikka ymmärrän toki, että vielä ei varmasti voi uskaltaa täysin iloita Varmasti nostanut pelot pintaan tuo vuoto, mutta kuulostaa että oli jotain ihan normaalia kun kerta ei jatkunut, pahoinvointi myös vissiin...
  14. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Mitäs tänne muuten kuuluu ihmisille? Täällä tänään kp1, no eipä ainakaan onneksi ollut kemiallista tai keskenmenoa sitten tässä kuussa, jostain sitä on iloa revittävä...:ROFLMAO::confused:
  15. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Mulla oli cytotec kokemus toukokuussa vähän saman kuuloinen, tai muistan luulleeni jo että vuoto on ohi kun sitten tulikin sellaisia ryöpsähdyksiä ulos ja oli kans kipuja. Mutta ei kyllä kestänyt yhteensä kuin varmaan alle kaksi viikkoa koko tyhjennys. Eli musta toi kuulostaa normaalilta, kun...
  16. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Jee, ihan mahtavia uutisia :love: :love: varmasti todella helpottava tieto:)
  17. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Kiva kuulla, että oli helpotusta :love: Juu, sitä kovasti toivon, että vielä koittaisi se onnistunut. Sain nyt juuri yhden lääkkeen kokeiluun, josta on maailmalla saatu hyviä tuloksia. Aika jännää. Tässä itsekin kyllä huomaa kaipaavansa vertaistukea, ei ole ystäväpiirissä ketään, jolla olisi...
  18. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Hei ja isot onnittelut myös täältä raskaudesta! :love:Pystyn samaistumaan tuntemuksiisi 100%. Minulla on nyt reilun vuoden sisällä ollut neljä positiivista raskaustestiä tehtynä ja kaikki menneet enemmän tai vähemmän varhaisessa vaiheessa kesken. Mun mielestä sun HCG arvo kuulostaa erittäin...
  19. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    ihana uutinen @Alinna86 <3 tsemppiä ja tarrasukkia matkaan sinne x100000 :)
  20. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Mitä Maca jauhe tekee? Onko pahaa? :p

Yhteistyössä