Hakutulokset

1. W

Keskenmenot vie ilon odotukselta

Pahoittelut teille molemmille keskenmenoista, täällä yksi kohtalotoveri. Mulla takana vajaan vuoden sisällä kolme keskenmenoa, joista yksi tosin menee vissii kemiallisena virallisesti. Esikoista yritetään, joten välillä on toivo todella koetuksella. Itsekin kolmannen kohdalla pelkäsin pahinta...
  2. W

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Pahoittelut la:sta @Alinna86 ja vierailija :( Täällä fiilikset heittelevät epätoivosta "kyllä tää tästä vielä onnistuu" ajatteluun. Lähipiirissä vauvauutisia, jotka tuntuu epäreiluilta :(. Viikonloppuna täytynee testailla, kun silloin tulee 2 viikkoa oviksesta ja pitäis terot lopettaa, jos...
  3. W

Höh! No onpa kyllä tyhmää, ettei lääkäri soittanut vaikka piti ☹️. Ei varmaan auta kuin koittaa tavoitella uudelleen huomenna?
  4. W

Ymmärrän, tuo on ollut kyllä todella julma tilanne ☹☹ elämä ei todella ole reilua.... Ja oikea asenne tuo, että ette aio luovuttaa ☺ pakko se vaan on jatkaa yritystä, jos sen oman lapsen haluaa (y) toivottavasti se meille molemmille vielä suodaan :love:
  5. W

Ihana ajatus tuo, että enkelipoikanne kannustaa ja varjelee taustalla, näin varmasti on :giggle: Olen samaa mieltä tuosta, että elämää tai identiteettiä ei kannata rakentaa minkään asian, ei myöskään lapsen saannin varaan. Silti tiedän, että jos jään lapsettomaksi, tulee se olemaan todella...
  6. W

Kiitos selvennyksestä :giggle: Tuo rv 22 keskenmeno on kyllä varmasti ollut todella raskas kokemus :( Noin pitkälle edennyt raskaus mun korvaan luo myös paljon uskoa jatkoa ajatellen onnistuvasta raskaudesta! Toivottavasti teillä tärppäisi ensi kierrosta:giggle::love: Meillä myös esikoisen...
  7. W

Kiva, että sait hyviä uutisia ☺ oliko teillä muuten miten pitkään suunnilleen yritystä takana ja ilmeisesti siis yksi keskenmeno, jos oikein käsitin? Kyselen lähinnä siksi, että saisi vähän vertailutietoa omaan tilanteeseen ☺ Täällä eilen ovisplussa ja myös Terot aloitan maanantaina. Kaipaisin...
  8. W

Jep tarkistin ja juuri tätä lääkettä lääkäri suositteli (y)
  9. W

Mä selvitän sen nimen (y)
  10. W

❤️❤️ Ihana kuulla ☺️

Yhteistyössä