Hakutulokset

1. W

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Aloititko jo? :) No en tiedä oliko physioflorilla vaikutusta vai ei, mutta mulla oli juuri kemiallinen :/Aika rankka takaisku jälleen kerran :( Huoh....lääkäri käski lopettaa physifolorit jos plussa joten nyt jatkan taas niitä suun kautta otettavia. Tein siis ensin sen viikon vaginaalisen kuurin...
  2. W

Kiitos kattavasta infosta, tuo q10 lähtee kyllä käyttöön. Mulla foolihappo raskausvitamiinissa, mut pitäiskö hän sitä sit syödä vielä isompi satsi:unsure: Toi kirja vaikuttaa mielenkiintoiselta, täytynee ehkä tilata, ei näyttänyt löytyvän kirjastostakaan
  3. W

Mielenkiintoista! Syötkö näiden lisäksi jotain monivitamiinia vai siis pelkästään näitä? Ja onko siis vielä ollut apua vai yritätkö raskautta parhaillaan? :) Melatoniini vissiin ok yritysaikana, mutta voikohan sitä syödä myös oviksen jälkeen turvallisin mielin? Raskaana olevillehan sitä ei...
  4. W

Onko täällä muita, joilla käynyt mielessä voisiko omien munasolujen laatua jotenkin kohentaa? Joko elintavoilla/ruokavaliolla tai vitamiineilla. Kiinnostaisi kovasti kuulla käyttääkö joku jotain hivenaineita tms. Itsellä käytössä vaan tuo raskaus/yritysajan monivitamiini ja raudanpuutoksen takia...
  5. W

Joo siis mä en kans tajua tätä yhtälöä ollenkaan :ROFLMAO: :ROFLMAO: aion kysyä kyllä mun arvosta vielä lääkäriltä...
  6. W

Meinaatko yrittää päästä jotain kautta uuteen tankkaukseen, jos on nyt taas nollassa? Sori tyhmä kysymys, mutta mitä tuo "sikiö vaatii 60" siis käytännössä tarkoittaa, luin ite saman netistä. Sitäkö että koko raskauden aikana vauva vie sen 60 vai mitenkä? :p:rolleyes::oops::p
  7. W

Mä sain tänään ferritiini- ja dvitamiiniarvot ja aattelin olisko täällä kellään vertailutietoa tai muuten tietoa, kun lääkäri lomalla :giggle: :love: Dvitsku oli 90, eli ilmeisesti ok, mutta voisko isompi lisä kuin monivitamiinin sisältämä olla paikallaan? Ferritiini oli nyt 6vk...
  8. W

Olen tosi pahoillani :( kovasti jaksamista tuleviin päiviin. Toivottavasti tyhjennys sujuu mahdollisimman helposti ja nopeasti <3 Me ollaan kohtalotovereita, toukokuussa mun syntymäpäivänä sain ultrassa "lahjaksi" ikävät uutiset. Elämä on epäreilua, mutta ei luovuta toivosta, näillä ikävillä...
  9. W

Mä tilasin täältä https://www.soin-et-nature.com/en/ Tilasin sekä vaginaalisia että suun kautta otettavia kun en osannu päättää:ROFLMAO::ROFLMAO:
  10. W

Sori tyhmä kysymys, mutta mikä on bv? :LOL: On tää meininki kyllä vähän tyhmää, että kantaan just vaan ilmestyy jotain ja kukaan ei edes selitä että miksi.
  11. W

Mäki oon käyny läpi vehnänalkiotien :LOL: Eli tätä physiofloria mulle suositteli lapsettomuuslääköri kun otin puheeksi että voisko km:ien taustalla olla joku tulehdus, se on sellainen joku maitohappobakteerikuuri joka parantaa kohdun tasapainoa ilmeisesti, Suomesta sitä ei saa, piti ihan...
  12. W

Mä sain muuten nyt eilen vihdoin postissa Ranskasta sen Physioflor kuurin, huomenna meinaan aloittaa (y) (y)
  13. W

Joo itseäkin ihan surettaa, kun miettii miten ekan ja vielä tokanki km jälkeen lohduttautui, että seuraavasta varmasti tärppää. :confused: Viitaten tuohon mainintaasi, että olette nuoria, saanko kysyä sun ikää @Mansikka_maanantai ?
  14. W

Kiitos <3 Kyllä sitä huomaa tästä omasta reagoinnista, että on tosi kovat paineet onnistua joka kuukausi. Oon ollu koko päivän ihan paskana tästä ovulaation pilaamis jutusta. Jotenkin mua nyt kyllä vähän myös epäilyttää, että tuleeko mulle ovis ennen aikojaan letrojen takia ja jos ne...
  15. W

Minäkin pystyn samaistumaan hyvin! Täällä myös mies suhtautuu hyvin lungisti, jos kuukautiset alkaa ja sanoo vaan että kyllä se vielä onnistuu. Toisaalta hyvä, että edes toinen meistä jaksaa olla koko ajan toiveikas. Mulla tällä hetkellä tosi ankea olo, miksi meille piti tulla tällainen...
  16. W

Isot pahoittelut menetyksestäsi @Charrypie - 86 :( Mulla oli toukokuussa myös tuulimuna ja esikoista yritämme mekin (tätä ennen myös kaksi muuta varhaista keskenmenoa). Toivottavasti saat hyvän avun ja selvyyden tilanteeseesi mahdollisimman pian! <3 Tulehan päivittelemään, kun jaksat!
  17. W

Käsittääkseni letrozolilla nimenomaan tehostetaan ovista. Mulla viimeisin raskaus, joka tosin tuulimuna, lähti käyntiin ekasta letrokierrosta. Tiedä sitten Oliko sattumaa. Nyt kp2 ja tänään otin taas ekan letron!
  18. W

Toivottavasti saat apua <3Samaistun täysin tuohon fiilisten ja päivien heittelyyn epätoivon ja toivon välillä. Täällä testattu tänään nega ja itkut itketty (ainakin tältä päivltä):LOL:. Kummasti se uuden kierron odottelu taas ja sitä mukaa toivo jo nousee jostain horisontista. Voi tosin kestää...
  19. W

Mä sain oikeestaan teroista vaan ohjeen, että jos raskaustesti plussa,niin jatketaan eli testiin asti syön. Ärsyttää, että ne tosiaan varmasti sit siirtää kuukautisia eteenpäin. Missäs vaiheessa sä meet nyt @Alinna86 ?:giggle:
  20. W

Keskenmenot vie ilon odotukselta

Kiitos, kun jaoit tarinasi. Tämä luo toivoa minullekin. :love: Oliko mitään vinkkiä antaa mitä teitte ns. erilailla onnistuneen raskauden kohdalla?

Yhteistyössä