Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2022

    Haluan laittaa tämän tsemppinä kaikille haaveilijoille ja yrittäville. Itse tein positiivisen ovistestin kp16 ja se oli torstai, ultran mukaan kuitenkin hedelmöittyminen tapahtunut sunnuntaina, eli kannattaa jatkaa talletteluja vielä useampi päivä ovisplussan jälkeen, tulosta voi saada niinkin...
  2. M

    Tammikuiset 2022

    Minä lisäilen ryhmään. Vielä muutama mahtuu.
  3. M

    Haaveena vauva 2022

    @minttuni Super Onnittelut !!!
  4. M

    Tammikuiset 2022

    Meillä on myös pienempi ryhmä perustettu, ei löydy fb haulla.
  5. M

    Tammikuiset 2022

    Minä voin lisätä FB ryhmään. Laittakaa yv. miulle täällä nimenne ja millainen profiilikuva niin lisään kaveriksi ja sitten ryhmään. :)
  6. M

    Tammikuiset 2022

    Hyvin mahtuu vielä mukaan. :giggle:
  7. M

    Tammikuiset 2022

    Mahtuu mahtuu :giggle:
  8. M

    Haaveena vauva 2022

    @Irtokehys Mahtavaa! ONNEA! <3
  9. M

    Tammikuiset 2022

    @Hulda91
  10. M

    Tammikuiset 2022

    CB digi näytti tänään Raskaana 1-2. Kyllä se uskottava on että raskaana ollaan. LA ois jossain tammikuun lopulla. Laitoin yv. siitä faceryhmään liittymisestä.
  11. M

    Haaveena vauva 2022

    Tänään KP 28/28-30 ja CB digi näytti Raskaana 1-2. Kai se uskottava on. Raskaana ollaan. :love:Katselin että LA menis tammikuun loppupuolelle. Minut voi lisätä plussanneisiin. Toivon teille kaikille onnistumista ja plussatuulia! Etenkin teille pidempään yrittäneille. <3
  12. M

    Tammikuiset 2022

    Minä tulen myös varovasti kurkkimaan tänne jo, tänään tehty ensimmäinen vaalea plussatesti. Huomenna ajattelin tehdä digin. Olen myös halukas liittymään faceryhmään kunhan tässä vielä varmistuksen saan. Epäuskoinen olo. :sneaky:
  13. M

    Haaveena vauva 2022

    Minulla myös oli etenkin viime yö levoton ja eilen aamulla heräsin aivan pirteänä jo viideltä mikä on miulle epänormaalia. Kiitos <3 , mutta odottelen kyl viel sen digin ja hetken ennenkuin uskallan siirtyä plussanneisiin tai edes uskoa tätä todeksi.
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mites kokemuksia antaako Pregcheck törkeitä viivanpaikkoja vai miltä näyttää? Mies myönsi myös näkevänsä viivan, mutta itse en usko millään vaikka jotain näkevinäni olenkin, ajattelin huomenna tehdä digin. Tänään DPO10 Pahoittelut pimeästä kuvasta. https://aijaa.com/dsZOPf
  15. M

    Haaveena vauva 2022

    https://aijaa.com/SFK1nv Lisäksi tein Pregchekin liuskan ja siihen myös hailura punertava viiva jonka myös mies myönsi näkevänsä, koitan ottaa siitä kuvan. o_O Täytyy toivoa että vahvistuu viivat. Työni takia miun olisi tärkeä tietää mahd.pian säteilyvaaran takia jos raskaana olen. Tiistaina...
  16. M

    Haaveena vauva 2022

    En kyl usko tätä ja mulla on varmaan vaan testilasit päässä, mutta tämän aamun One Stepissä hyvin hento vaalea punertava viiva. Otin kuvankin mutta siinä näyttää enempi kyllä viivanpaikalle, livenä siinä on hieman punertavaakin. Olen turvottanut niin älyttömästi ja närästänyt että hätähousuna...
  17. M

    Haaveena vauva 2022

    Minulla myös limat lisääntyi ja selkeästi enemmän valkuaismaista kun greippimehu käytössä. Oli myös tässä kierrossa käytössä ovulaatioon asti. Onneksi tykkään sen mausta, mutta ei se ehkä kaikkien mieleen ole :D
  18. M

    Haaveena vauva 2022

    Täällä melko oireetonta tai haluan kuvitella ainakin niin, jotain oireita on mitkä voi liittyä mielikuvitukseen tai ainaki uskottelen itselleni niin. :D Joka toinen päivä olo että on raskaana ja joka toinen päivä ei. Rinnat on kipeät mitä mulla ei yleensä tavallisesti ole ja närästää, mutta en...
  19. M

    Haaveena vauva 2022

    Noo jos ei oo tullut maanantaiksi niin on mulla yks liuskatesti tuolla odottelemassa niin teen sit sen. Ne lupailee vaan että lähtisi jo saman päivän postiin jos tilaa ennen kolmea mutta saa nyt sit nähdä. :D
  20. M

    Haaveena vauva 2022

    Onko kukaan tilannut lähiaikoina raskauskeijulta? Kauan on mennyt toimituksessa? Mietin et kerkeääkö tulla raskaustestit ennen maanantaita kun eilen tilasin. Ajattelin maanantaina testata ekan kerran kun miulla vapaapäivä.

Yhteistyössä