Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa: Tänään DPO 3. En haluaisi ajatella mitään "oireita" tai tuntemuksia. Jos kroppa vaan huijaa että jotain tapahtuu ja petyn sitten jos kuvittelen vaan. Aiempien kiertojen ovulaation jälkeinen kuivakausi uupuu. Se on alkanut yleensä heti ovista seuraavana päivänä. Nyt on edelleen...
  2. M

Haaveena vauva 2022

Kiitos eli DPO -1 tälle päivää tai DPO 0 huomiselle :giggle:
  3. M

Haaveena vauva 2022

Öööö, jälleen käy niin et ensin ovistesti nega aamulla nyt sit cb uudelleen tehtynä iltapäivällä ja hymynaama. Mahaa korventaa ja limat on kyl taas sellaiset kuin viimeksikin, siksi uusin testin. Merkataanko sit huomiselle DPO1 vai mikä? Voisiko joku viisaampi neuvoa?
  4. M

Haaveena vauva 2022

Mietin et pitäisikö itsekin tehdä vielä iltapäivällä uusi ovistesti ettei mene ohi. :unsure:
  5. M

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa: Tänään kp16, CB ovistesti vielä negatiivinen, mutta limat puolestaan alkaa olla lähes "oppikirjamaiset". Flo ennustaa ovista huomiselle ja oma kalenteri perjantaille. Kutkuttavaa aikaa tämäkin. Meil on hyvin toiminut tämä joka toinen päivä tallettelu. Piinapäiviä odotellessa. Onnea...
  6. M

Haaveena vauva 2022

Täällä vielä ovistestit negatiivisia niinkuin oletus on kun kp on vasta 12. Mulla ovis yleensä kp 17/18. Sapaahan tähän malttamattomuuteen jotain sisältöä kun testailee. :D Talleteltu on nyt joka toinen päivä, fiiliksen mukaan. En halua tehdä tästä suorittamista ja vaikka vauva ja raskautuminen...
  7. M

Haaveena vauva 2022

Minulla esikoisen synnytys kesti 6,5h, lähti liikkeelle vesien menolla. Toinen alkoi supistuksilla ja oli tuntia lyhyempi kokemus. Meillä synnytyssairaalaan 1h matka. Jännittää että tajuaa lähteä ajoissa jos kolmas tulee vielä nopeammin. Olen aiemmin ollut kotona sen pari tuntia ennen sairaalaan...
  8. M

Haaveena vauva 2022

Onnea! :love:
  9. M

Haaveena vauva 2022

Minulla Flo heitti tikuttelun kanssa kans 4 päivää. Muutin asetuksista sit vähän niitä tietoja kun tiesin milloin se ovulaatio on.
  10. M

Haaveena vauva 2022

Tähän sukupuolitoivomus asiaan voisin kommentoida minäkin. Meillä ennestään poika ja tyttö. Oon pyöritellyt mielessä kumpi tähän sopisi paremmin kolmanneksi ja tullut siihen tulokseen ettei ole sukupuolella väliä. Silloin kun odotin toista oli toiveena tyttö kun esikoinen on poika, mutta nyt ei...
  11. M

Haaveena vauva 2022

Voisin tulla kiertopäivälistalle tänään KP1/28-30 En saa laitettua punaisella.
  12. M

Haaveena vauva 2022

Aiemmin aloin syömään Minisunin Mamaa plussatestin teon jälkeen. Nyt aloitin jo yritysvaiheessa Femibionin 1 vitamiinin, sitä syönyt 3kk. Aloitetaan yritys tulevasta kierrosta jonka pitäisi alkaa tulevan sunnuntai/maanantai aikana. :)
  13. M

Haaveena vauva 2022

Mun pitää kans alkaa suht aikaisin testaa töissä kohtaamani säteily jne. vaaran vuoksi. Nyt olen onneksi pystynyt välttämään io hyvin sitä vaikkei vielä ollakaan varsin yritetty. En kans vaan haluisi testata kovin aikaisin. Se on ärsyttävintä jos/kun joutuu töissä heti kertomaan ja kaikki...
  14. M

Milloin raskaus alkoi näkyä?

Minä oon myös pitkä ja hoikka. Raskauden puolenvälin tienoilla alkoi näkyä esikoisesta. Toisesta sitten paljon aiemmin, oli jo jonkinlainen masu varmaan rv 8->.
  15. M

Haaveena vauva 2022

Aamulla ovistestit negatiiviset sekä PC että CB digi. Pongasin kuitenkin suorastaan valtoimet ovislimat nyt iltasella niin ajattelin että testaan nyt uudelleen. Selkeä ovisplussa ja hymynaama pärähti testiin. Kiertopäivä täsmälleen sama kuin viime kuussa kun oviksen bongasin. Oispa jo ens kierto...
  16. M

Haaveena vauva 2022

Yksi malttamaton oviksen tikuttaja täällä hei. Minulla oli niin oudot menkat viimeksi että en oo varma kiertopäivästä kun en osannut ehkä laskea oikeaa kuukautisten alkamispäivää (oli tiputtelua ja tuhrua ennenkuin vuoto alkoi). Flo ia Oma kalenteri ennustaa kyl oviksia ihan miten sattuu...
  17. M

Haaveena vauva 2022

Mut vois lisää ainaki yrityslistalle vaikka aloitetaankin vasta loppukuusta yrittää. Tämä kierto vielä kesken ja testailen ovista et voisi saada jonkun tiedon ensi kiertoa varten. MIRKSUKKA ya 4/21 3.lapsi
  18. M

Haaveena vauva 2022

Meillä ei vielä aloitella yritystä, tulen sit ensi kierrosta listalle mukaan. Kyl oli taas tänään vanhemmalta työkaverilta hyvä kommentti kun tarvittaisiin yksi työntekijä lisää. Totesi vaan että hän sanoi pomolle suoraan ettei kannata ottaa pärjätään kyllä näin. Minä totesin että eihän...
  19. M

Haaveena vauva 2022

Täällä odotellaan että tämä kierto lähtisi käyntiin. On kyl ollut outo tämä alku tälle kierrolle. Ei meinaa vuoto alkaa millään vaikka kierto ollut tosi säännöllinen. Torstaina tuli yhdellä vessareissulla reilusti verta ja sit ei eilen eikä tänään juuri mitään, mahaan ei koska eikä muutenkaan...

Yhteistyössä