Hakutulokset

  1. L

    Heinäkuiset 2024

    Kiitos kovasti, toki sitä ei nyt niin ole kauheasti enää pyöritellyt mielessä. Kuitenkin vähän sellainen peikko, et onkohan tällä toisella varmasti kaikki hyvin ja jatkuuko kehitys… Nt:ssä oli jo todella selkeästi kyllä näkyvissä kaikki rakenteet yms. Mulla itelläni on aika vahva aavistus et...
  2. L

    Heinäkuiset 2024

    Tällä on vasta nt takana, joten kauheasti mitään ei oo ollut jaettavaksi. Riskiluvut oli alhaalla, mutta toinen mennyt kesken varhaisessa vaiheessa. Kaikki hyvin jäljellä olevalla. ❤
  3. L

    Heinäkuiset 2024

    Nyt viikolla 9. Eli reippaasti vielä täällä alkuviikojen puolella. Musta tuntuu et paha olo on jotain ihan eri tasoa kuin aikaisemmassa. Silloin mulla ei ollut juuri mitään. Ihan muutama hassu etova päivä…
  4. L

    Heinäkuiset 2024

    Viikkoja vastaava sikiö löytyi. Hieman jäi auki, koska vieressä näkyy myös jotain. Sille ei kuitenkaan löytynyt sykettä. Vaihtoehtoja et onko napanuora vai onko momo kaksoset. Järki jotenkin sanoo ensimmäistä, mutta kaksi sellaista vierekkäistä pötkylää siin ultrakuvas oli. Toinen vähän lyhyempi.
  5. L

    Heinäkuiset 2024

    Täällä oli eka neuvola tänään ja la päädyttiin 28.7. Eli eiköhän tämä elokuiseksi mene. Meillä kuuluu varhaisultra neuvolaan, joten huomenna on lääkäri jo. Vähän jännittää!
  6. L

    Heinäkuiset 2024

    Mun on pitänyt kertoo jo heti silloin plussauksesta. Otti esihenkilö tosi hyvin:giggle:
  7. L

    Haaveena vauva 2024

    Voit käydä must FFP2 maskissa. Jos ne ottaa esim sen progesteronin, jolla näkee et on ovuloinut. Mulle sanottiin et jos ei käy siin verikokees ni ne ei osaa säätää lääkityksiä oikeanlaisiksi.
  8. L

    Heinäkuiset 2024

    Meil on tosi usean sukulaisen vuoksi korkea sukurasite raskausdiabetekseen, mutta ei ollut kuitenkaan edellisessä raskaudessa. Yllätyin tosi paljon. Jouduin käymään vielä kahdesti siinä sokerirasituksessa. Toivon et nyt riittäis vaan kerran, jos kaikki on mennyt hyvin. Täällä taitaa kuuluu...
  9. L

    Heinäkuiset 2024

    Liityn myös tänne varovaisesti. Jos kaikki menee hyvin niin vauva-arki alkaisi heinäkuun lopussa tai elokuun alussa. Sinne on kuitenkin vielä matkaa! En oo kovin tarkka noissa ruokajutuissa muuten kuin lihajalosteiden sekä pastöroinnin suhteen. Muuten normi monipuolinen ruokavalio, mutta...
  10. L

    Heinäkuiset 2024

    Ei saa leikkeleitä syödä kuumentamattomana. Niis on itseasiassa aika korkee listeriariski käytännös. Oon kokenut helpoimmaksi jättää kokonaan pois. Oon ollut töissä alalla. :)
  11. L

    Haaveena vauva 2024

    Voi ei kuinka pahoillani olen🥺💔
  12. L

    Haaveena vauva 2024

    Olen ilmoittanut vain, että lääkäri tai labra. Syytä en kertonut. Meillä ei saa palkallista poissaoloa muihin lääkärikäynteihin kuin työterveyslääkärin tai jos työajalla on sattunut hoitoa vaatinut tapaturma. Mutta omaan lääkärikäyntiin saa aina työnantajan luvalla lähteä ja se on palkaton. Oon...
  13. L

    Haaveena vauva 2024

    Noi alemman näytti ihan samal taval tummentuneilta kuin mul. Must noist alemmissa kuitenkin ihan tosi selkeät viivat. Apteekkarin testi näytti ihan selkeän tänään ku huomen pitäis alkaa. Toivotaan tarrasukkia! Poikaraskaus nostaa yleensä myös hieman hitaammin :giggle:
  14. L

    Haaveena vauva 2024

    Joo voi siirtää. Eli plussattu 11/23 ja 2. meille olisi tuloillaan. Tullaan sitten takaisin kuumottelemaan, jos tämän kanssa käy jotain. Viivat saa esiin jo iltapäivästäkin ettei vaan aamusta, joten jos kaikki menee hyvin niin loppukesästä alkaa vauva-arki. Jään seurailemaan tänne taka-alalle...
  15. L

    Haaveena vauva 2024

    Toivottavasti löytäisitte yhteyden ja saisitte stressiä alemmas. Sekä et teil ois mukavaa yhdessä!
  16. L

    Haaveena vauva 2024

    Ihan oikeassa kohtaa se on ja vahvistunut joka päivä päivältä. Nyt on jo selkeät kaksi punaista viivaa.:)
  17. L

    Haaveena vauva 2024

    Kiitos, näin varovaisesti! Olin ajatellut etten testaa ollenkaan ennen kuin on myöhässä, mutta niin ne ajatukset muuttuivat. Vielä ei kyllä ole ajatus, että olisi kyytiläinen mukana vaikka niiiin niiin niiiiiin toivottu on.❤ Kuinka siellä tilanne? Onko tullut testattua tai jotain...
  18. L

    Haaveena vauva 2024

    Täällä liitytään myös haamujengiin! https://aijaa.com/YvxyCb Toivottavasti tällä kertaa jarrusukat olis vähän pitävämmät kuin viimeksi.:barefoot:
  19. L

    Haaveena vauva 2024

    Ekan lapsen kiinnittyminen oli kuin noin 1-2 min olis ruuvimeisselillä porattu just siihen kohtaan mistä istukka sit löytyi. Tuo varhainen keskenmeno tuntui vähän samalta, mutta jotenkin haaleampi. Silleen et nipisteli pistemäisesti ja siinä kohdas näky sit ultras sitä materiaalia ennen kunnolla...
  20. L

    Haaveena vauva 2024

    Voisin liittyä piinailijoihin: dpo 0:lla. Gyne ultrasi tiistaina johtofollin 13 mm ja laski, että la-ma välillä olisi ovis. Ovistesti näytti plussaa tänään, joten viikon päästä sitten verikokeisiin. Edellinen kierto oli ovuloimaton, mutta sanoi sen tyypilliseksi varhaisen keskenmenon jälkeen...

Yhteistyössä