Haaveena vauva 2024

Mulla on alkanut selkeästi kierrot lyhenemään/muuttumaan epäsäännöllisiksi, mikä on ilmeisesti munasarjojen hiipumisen merkki. Juuri alkoi kuukautiset ja kierto olikin vain 23 päivää (aiemmin 28). Täytän siis parin kuukauden päästä 41. Näitä lyhyitä kiertoja on alkanut nyt tulemaan.

Puhuttiin miehen kanssa, että jätettäisiin ehkäisy nyt pois ja mentäisiin tulee jos on tullakseen -meiningillä, ilman että yrittämällä yritetään. Tämä on vähän niin kuin kompromissi, koska ei olla ihan varmoja, onko yrittämisessä oikeasti minkään kannalta järkeä. Niin annetaan ikään kuin luonnon päättää. Eipä siinä sen enempää järkeä kyllä ole :D

Saa nähdä, pystyykö sitä ottamaan mitenkään rennosti. Itse ainakin huomaan roikkuvani vauvapalstoilla koko ajan. Raskautumisen suhteen varmaan viimeiset hetket käsillä.
 
Heissan,

Tänään pärähti sitten plussa testiin.
En kyl voi uskoa ,tuntuu jotenkin uskomattomalta ja maha ollu kipee tänään että en tiedä uskaltaako tässä siltikään hurrata mutta jos kaikki menis hyvin niin elokuinen tulis

Mutta katotaan nyt alkuviikko jääkö menkat pois yms.täytyy varmaa digejä käydä ostaa ja seurata nouseeko viikot niis🫣
Onnea plussasta! 😍
 
Heissan,

Tänään pärähti sitten plussa testiin.
En kyl voi uskoa ,tuntuu jotenkin uskomattomalta ja maha ollu kipee tänään että en tiedä uskaltaako tässä siltikään hurrata mutta jos kaikki menis hyvin niin elokuinen tulis

Mutta katotaan nyt alkuviikko jääkö menkat pois yms.täytyy varmaa digejä käydä ostaa ja seurata nouseeko viikot niis🫣
Paljon paljon onnea! ❤ Teillä tärppäsi nopeasti! 😍
 
Minä palaan myös linjoille. Viime kierrosta kirjoittelin vähän ristiriitaisia mietteitä liittyen mahdolliseen raskauteen. No, silloin näin ei käynyt, vaan kuukautiset alkoivat ajallaan, tai bongattuun ovulaatioo nähden ajallaan ainakin. Se tuntui ihan hyvältä, mutta sen seurauksena miehen kanssa kuitenkin puhuttiin, että ehkäpä vauva saa nyt tulla, jos on tullakseen. Että ei nyt enää ehkäistä sen enempää, vaan katsotaan miten käy. Kun ei tässä nuoremmaksi muututa, eikä sitä voi tietää, että milloin onnistuu, jos onnistuu.

Tässä kierrossa en tunnistanut ovulaatiota ollenkaan niin selvästi kuin muutamissa aiemmissa, mutta tämän viikon alkupuolelta tai ainakin viimeistään puolivälistä alkaen olen ollut aivan varma, että olen raskaana. Ja ”hupaisasti” se on tuntunut täysin erilaiselta kuin viime kierrossa, jossa vahtasin oireita, mutta nega-testi ei ollut lopulta sit kuitenkaan yllätys. Vaikea selittää. Nyt oon vaan ollut aivan varma asiasta ja jotenkin aika rauhallinen sen suhteen. Sanoin miehellekin, että nyt jos en ole raskaana, niin joku on sit muuten pahemmin vialla.

Olin ajatellut tehdä testin aikaisintaan tiistaina, mutta iltapäivällä päälle hiipi yhtäkkiä etova huono olo ja päätin kuitenkin tehdä testin jo tänään. Ja sieltähän se plussa tuli. Vielä haaleana, mutta silti aivan selkeänä. En tosiaan ole yhtään varma, että mikä kiertopäivä nyt on ja aikaista on joka tapauksessa. Mutta huh, elokuinen sieltä tekee nyt sitten tuloaan, jos vaan kaikki menee hyvin ja pysyy matkassa.
 
Hiljais eloa, mut nyt on pakko tulla kyselemään. Loppu kierron verikokeet häämöttää ovella ja niin myös flunssa. Kuumetta ei vielä ole, mut luulen että saan myös sen kun puolisolla oli vaikka kuinka yritin häntä karttaa ja sekä siirryin toiseen huoneeseen nukkumaan. 😔 Luulen ja uskon et verikokeet ovat ehdottoman tärkeät lapsettomuushoitojen vuoksi, kerta kun lääkäri halusi loppukierrolle kokeet. Ehkä jos jätän ne väliin niin hoitoon pääsy viivästyy. Kysymys kuuluu jos saan kuumeen, voinko käydä verikokeissa? Vaikuttaako esim. tuloksiin yms? Kurkku on jo jäätävän kipeä, nieleminen toispuoleisesti koskee sekä korvat kutisevat normaalia enemmän, toinen sierain tukossa niin ja jäätävä väsymys.
 
Ihanaa, onnea plussista! Mulla kp 10 tänään ja alkaa testailut, teen tänään varmaan yhden koska uskon et ovis on vasta kp 13-14, sit testaan 2 krt päiväs tulevat päivät ettei lopu kesken. Eri asia jos tänään pärähtäis sen verran tumma että pitäis toinenkin testi tehdä.

Jännäillään et miten käy, mulla on hyvä fiilis ajotuksen suhteen et saadaan varmasti nyt oikeaan aikaan talletettua mutta noin yleisesti tuntuu et on vaikea raskautua tässä iässä, en tiedä onko siittiöt huonot vai vika minussa mutta herää ne samanlaiset tunteet ja epätoivo kuin silloin 7 vuotta sitten kun tokaa tehtiin se kaks vuotta. Sillonkin oli oikeesti aika uskomatonta et se plussa edes koskaan tuli.
 
Onnea ihanista plussauutisista, pidän sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menee hyvin. 😊

Oon täällä kurkku kipeänä ja perjantain rokotuksen aiheuttama reaktio sotkee sen verran, ettei natural cycles ole vahvistanut ovista. No aika varmasti kp 16 (+-1) ja nyt meneillään kp 19. Haluisin malttaa testailurumbalta, kun aika koittaa. 9.12. oletetut menkat olisi ohi ja siihen tuntuu olevan pieni ikuisuus..

Edit. Just NC ilmoitti, että löysi oviksen kp 15. En ymmärrä sitä, mutta ehkei mun tarvitse. 🤷 Ajoitukset silti ihan optimit. 😊
 
Viimeksi muokattu:
Ihania plussauutisia täällä monella!! ❤ Valtavasti onnea kaikille 😍 voi kun pääsisi itse mukaan plussa-aaltoon 🥰

Täällä meinasin jo luovuttaa ovulaation metsästyksen suhteen, koronassakin oltu niin hiljaiseloa palstailun suhteen. Noh viikonloppuna alkoi limaisuus alakerrassa sen verran lisääntymään, että päätin kuitenkin jatkaa ovistestailuja. Tänä aamuna kp 23 pärähtikin plussa tikkuun 🤩 eilen illasta peittoja heiluteltu, katsotaan saisinko tänäänkin houkuteltua miestä puuhiin.
 
Voi @heltsuli , en osaa sanoa vaikuttaako kuume noihin tuloksiin. Mutta toivotan täältä pikaista paranemista, jotta pääsisit sinne kokeisiin ❤ 🙏

Ei ehkä auta sinua, mutta minulla flunssan kesto on nyt monta kertaa ollut tosi lyhyt tai alkava flunssa ei ole tullutkaan, kun olen ahkerasti imeskellyt sinkkiasetaattia (Vitatabsin).
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
Hiljais eloa, mut nyt on pakko tulla kyselemään. Loppu kierron verikokeet häämöttää ovella ja niin myös flunssa. Kuumetta ei vielä ole, mut luulen että saan myös sen kun puolisolla oli vaikka kuinka yritin häntä karttaa ja sekä siirryin toiseen huoneeseen nukkumaan. Luulen ja uskon et verikokeet ovat ehdottoman tärkeät lapsettomuushoitojen vuoksi, kerta kun lääkäri halusi loppukierrolle kokeet. Ehkä jos jätän ne väliin niin hoitoon pääsy viivästyy. Kysymys kuuluu jos saan kuumeen, voinko käydä verikokeissa? Vaikuttaako esim. tuloksiin yms? Kurkku on jo jäätävän kipeä, nieleminen toispuoleisesti koskee sekä korvat kutisevat normaalia enemmän, toinen sierain tukossa niin ja jäätävä väsymys.
Voit käydä must FFP2 maskissa. Jos ne ottaa esim sen progesteronin, jolla näkee et on ovuloinut.

Mulle sanottiin et jos ei käy siin verikokees ni ne ei osaa säätää lääkityksiä oikeanlaisiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
Tänään KP 6 ja huomenna pitäisi aloitella CB Dual testaukset, viime kierrosta käytin 14 tikkua.. Katsotaan jos uusi satsi ehtii perille ja tuossa testilaitteessa riittäisi hönka tähän kiertoon vielä.

Onnea kaikille plussanneille, voimia menettäneille ja toivoa yrittäville ❤
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3.
@aninna ★ 11/23 ★ 2.
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

27.11.2023 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@marik91 kp 36/28-31
@haaveillen kp 26/25-28
@tesssa__ kp 25/26-27
@heltsuli kp 22/28
@meinaas kp 22/27-28
@Jonna_83 kp 19/26-28
@Cara-mel kp 17/24-27
@Cherrymint kp 17/26
@aida91 kp 17/25-28
@heidisofia kp 15/28-32
@rimpsukka84 kp 14/30
@Heinis2017 kp 13/27-29
@Dinaas kp 10/27-33
@Masunen kp 9/24-28
@tamuli kp 9/27
@syksynsävel_ kp 8/28
@Päivänsäde84 kp 7/25-31
@esparsetti kp 6/28
@Frija kp 6/28-30
@Noups kp 6/26-28
@Nelly31 kp 2/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@marik91 DPO 21
@tesssa__ DPO 12
@aninna DPO 9
@Jonna_83 DPO 7
@meinaas DPO 6
@heltsuli DPO 5
@Mamiks DPO 4
@Cherrymint DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
 
Hei onko tääl tietäviä: toi AMH-arvo verikokeissa, saako sen tuloksen itelle vai pitääkö oottaa lääkäriaikaa? Ilmeisesti aina nää ei kaikki verikoetulokset tule itselle (tavallisimmat vaan), niin onko tuo semmonen jota joutuu oottelemaan? Kaikki muut tulokset on vissiin nyt tullut, mutta tuota ei näy eikä kuulu. Sanottii labrasta että nopeaan tulee kaikki ja että menee hoitavan tahon tietoon automaattisesti. Tämä ei siis nyt avaa sitä että tuleeko mullekin kaikki. :D
 
Tänään testailtu aamulla puhdasta negatiivista ja myös pieni tiputtelu alkanut. Täytyy myöntää että vaihteeksi tipahdin taas korkeammalta, kuin monessa aiemmassa kierrossa, toiveet ehti nousta eilen plääh. No ei auta, uusi yrityskierto otettava taas vastaan.

Mut voipi poistaa piinailijoista.
Voi harmi! Aiotteko hakeutua tutkimuksiin/hoitoihin pian?

Täällä jännäillään dpo 8:ssa vielä. Aina oviksen jälkeen on toiveikas olo, jos tässä kierrossa onnistuis. Mitä pidemmälle päivät kuluu niin sitä pessimistisemmäksi mieli muuttuu. Eihän se nytkään onnistu, kun ei aiemminkaan. Kai mieli yrittää jotenkin suojella negapettymyksiltä.
 
Hei onko tääl tietäviä: toi AMH-arvo verikokeissa, saako sen tuloksen itelle vai pitääkö oottaa lääkäriaikaa? Ilmeisesti aina nää ei kaikki verikoetulokset tule itselle (tavallisimmat vaan), niin onko tuo semmonen jota joutuu oottelemaan? Kaikki muut tulokset on vissiin nyt tullut, mutta tuota ei näy eikä kuulu. Sanottii labrasta että nopeaan tulee kaikki ja että menee hoitavan tahon tietoon automaattisesti. Tämä ei siis nyt avaa sitä että tuleeko mullekin kaikki.
Mulla ainakin näky kannassa kaikki tulokset.
 
  • Tykkää
Reactions: syksynsävel_

Yhteistyössä