Minä palaan myös linjoille. Viime kierrosta kirjoittelin vähän ristiriitaisia mietteitä liittyen mahdolliseen raskauteen. No, silloin näin ei käynyt, vaan kuukautiset alkoivat ajallaan, tai bongattuun ovulaatioo nähden ajallaan ainakin. Se tuntui ihan hyvältä, mutta sen seurauksena miehen kanssa kuitenkin puhuttiin, että ehkäpä vauva saa nyt tulla, jos on tullakseen. Että ei nyt enää ehkäistä sen enempää, vaan katsotaan miten käy. Kun ei tässä nuoremmaksi muututa, eikä sitä voi tietää, että milloin onnistuu, jos onnistuu.
Tässä kierrossa en tunnistanut ovulaatiota ollenkaan niin selvästi kuin muutamissa aiemmissa, mutta tämän viikon alkupuolelta tai ainakin viimeistään puolivälistä alkaen olen ollut aivan varma, että olen raskaana. Ja ”hupaisasti” se on tuntunut täysin erilaiselta kuin viime kierrossa, jossa vahtasin oireita, mutta nega-testi ei ollut lopulta sit kuitenkaan yllätys. Vaikea selittää. Nyt oon vaan ollut aivan varma asiasta ja jotenkin aika rauhallinen sen suhteen. Sanoin miehellekin, että nyt jos en ole raskaana, niin joku on sit muuten pahemmin vialla.
Olin ajatellut tehdä testin aikaisintaan tiistaina, mutta iltapäivällä päälle hiipi yhtäkkiä etova huono olo ja päätin kuitenkin tehdä testin jo tänään. Ja sieltähän se plussa tuli. Vielä haaleana, mutta silti aivan selkeänä. En tosiaan ole yhtään varma, että mikä kiertopäivä nyt on ja aikaista on joka tapauksessa. Mutta huh, elokuinen sieltä tekee nyt sitten tuloaan, jos vaan kaikki menee hyvin ja pysyy matkassa.