Hakutulokset

  1. H

    Haaveena vauva 2024

    Vastaan siulle noihin raskausoireisiin, mulla ei esikoisesta ollu yhtää mitää ja nyt tästä nykyisestä oli se jatkuva menkkakipu rv9 saakka oikeestaan. Rv7 alkoi pahoinvointi ja ei aamuisin vaan enemmänkin iltapäivällä ja kesti iltaan asti, mitään ei tehny mieli syödä vaikka samalla teki mieli...
  2. H

    Haaveena vauva 2024

    Moikka kaikille ja hurjasti onnea nyt plussanneille!❤️ Edelleen käyn tääl lueskelemassa kuulumisia, ei ole vieläkään luottoa ettei tämä oma menisi kesken. Kävin ultrassa torstaina ja siellä näkyi alkio oikeassa paikassa 2,9mm kokoinen ja hento syke, helpotti hieman oloa...
  3. H

    Haaveena vauva 2024

    Huomenta ja onnea @Nelly31 plussasta ♡ mä voisin kans nyt siirtyä plussanneisiin.
  4. H

    Haaveena vauva 2024

    Okei jooo 😁 mä kävin sillo kp18 ultrassa ja sillo se gynekologi sano et ovis tapahtuu pian ja sit kp19 oli se kauhea kipu niin aika vahvasti veikkaan et se oli ovis sillo. No kaiketi se sit joskus selviää jos hyvin käy et minkä ne antaa lasketuksi ajaksi 😁 tää odottaminen on kamalaa mul on 2...
  5. H

    Haaveena vauva 2024

    Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan piakkoin lisää plussia. Mä vielä ite hengailen hetken tuol piinalistalla, jotenkin niin epävarma olo. Mul on ollu jonkin verran sellasta jomotusta alavatsalla et vähän huolettaa.. oon tehny valehtelmatta 20 raskaustestiä, ihan ku se jotain auttaisi. Sit...
  6. H

    Haaveena vauva 2024

    Mulla oli dpo 6 ja etenkin dpo7 aika kovaakin kipua kohdun tietämillä
  7. H

    Haaveena vauva 2024

    Hei taas, en vielä halua siirtyä plussanneisiin vaikka kyllä tässä jollain tasolla raskaana ollaan, en oo tehnytkään kun 6 testiä :D Laitan tänne ylös mitkä oireet yhdistän nyt tähän raskauteen eli : kp24/30 (DPO5) se yksittäinen lihapala joka maistui aivan maksalle ja tuli tosi paha maku...
  8. H

    Haaveena vauva 2024

    Sama homma tääl, mullahan pitäs keskiviikkona vasta alkaa menkat.
  9. H

    Haaveena vauva 2024

    https://aijaa.com/ZDQY4v Tein viel digin ❤ Seuraavaksi panikoin sitten et alkaako menkat kuitenkin/onko kemiallinen, tuulimuna yms. Saattaa olla et huomenna töissä otan verestä hcg:n ja myös jatkossa
  10. H

    Haaveena vauva 2024

    https://aijaa.com/8uAOBB Pregchek tältä aamulta dpo 10 ehkä viivanpaikka tässäkin mut näil en oo ite saanu ikinä aiemmin niitä Edit Täs myös rfsu tämä aamu https://aijaa.com/LnDknm
  11. H

    Haaveena vauva 2024

    En ilakoi vielä,mä oon saanu sillo 2021 näitä tälläsiä ja sit ei kuitenkaan mut katsotaan, esikoisesta en saanu mitää ennen dpo11
  12. H

    Haaveena vauva 2024

    https://aijaa.com/XzYy5E Viivanpaikkaa tuli tänään dpo9 mut toi on se rfsu herkkä ja ne on aika paskoja ku antaa jopa ihan räikeitä vääriä plussia, odoteltava vaan vähä aikaa ja uutta testiä. Mä oon huolissaan mun lyhyestä luteaalista mikä on sen 11 päivää. Ja eilen mun paras ystävä sai...
  13. H

    Haaveena vauva 2024

    Plussa mun mielestä kyllä 😍
  14. H

    Haaveena vauva 2024

    Eilen oli niitä menkkajomotuksia koko päivän, tänää ei juuri mitään. Ja tietty olen toiveikas että eilen olis ollu kiinnittymisestä johtuvaa kipua 🙈
  15. H

    Haaveena vauva 2024

    DPO6 ja aika matelee... eilen oli sellanen tilanne et ajattelin et nyt on jotain meneillään, söin hirvipaistia ja yhtäkkiä tuli sellanen outo maku suuhun sitä lihasta, siis riistaltahan se maistuu tietty mut ehkä vähä sellanen maksan maku (yök) ja en enää voinu syödä loppuun, eilen myös turvotti...
  16. H

    Haaveena vauva 2024

    Mulla on esikoisen syntymän jälkeen (2020) ollu oviskivut ihan omaa luokkaansa ja tässä kierrossa just silleen et ei ollu toispuoleista vaan ihan molemmin puolin koski, en nyt lääkettä joutunut ottamaan mut sama homma et ei kyl ekana tuu mieleen alkaa petipuuhiin.
  17. H

    Haaveena vauva 2024

    Mie kans piinalistalle tänään dpo 2
  18. H

    Haaveena vauva 2024

    Meneeköhän jo vähän pitkälle tää meidän yrittäminen kun mulla oli yhden labran mikroskooppi autossa menossa sairaalalle ni aattelin sit et kurkataan miehen siittiöitä vähän itsenäisesti 🤣 no selvisi ainakin et on niitä, hyvi liikkuvia ja rakennekkin hyvä 🤭 olen siis labrassa töissä et ei ihan...
  19. H

    Haaveena vauva 2024

    Onnea kaikille plussanneille! <3 ON: mehän ei olla nyt yritetty vasta kuin se neljä kiertoa, no mun vahvuuksiin ei kuulu odottelu. Ovulaation tunnen ja olen sen myös tikuttanut, se on nyt tapahtunut kp 17-20 ja kiero on ollut sen 29-32 päivää, luteaali jää toki vain siihen 11 päivään mutta...
  20. H

    Haaveena vauva 2024

    Eilen alkoi tiputtelee ja tänää nyt sit kp1 käyntiin, olihan se vähän arvattavissa mut toivo oli silti että jos kuitenkin. eli mulle voi päivittää kp1

Yhteistyössä