Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2024

Tääl dpo 10 ja puhdas nega oli aamulla, en toki hirveitä odottanut kun ainut seksi kerta oli se kolme pv ennen ovista. Mut kyl sitä silti vähän elätteli toiveita.
  2. H

Haaveena vauva 2024

Heips, oon ollut melkein kuukauden poissa täältä. Ite olin viime kierrosta varma et tärppää, ovis oli selkeä ja päästiin tallettelee hyvin. No ei niin ei, kierto oli 31pv ja nyt tuli elämään sellasia muutoksia tai tapahtumia että saa yrittäminen jäädä. Tässä kierrossa kuitenkin ovis oli kp 17...
  3. H

Haaveena vauva 2024

Mulle voi päivittää kp1 turhauttaa kyllä, oli olevinaan näitä kipuja viikko oviksesta ja ajattelin et kiinnittyminen luteaali nyt kuitenkin 12 pv et pitäis riittää. Ja oli kyllä niin hyvin hyödynnetyt päivät oviksen aikoihin. No ei muuta ku uuteen kiertoon.
  4. H

Haaveena vauva 2024

Tääl kans yks hätähousu testailija, dpo 9 ja ei mitään, ihan puhdas nega, en tosin esikoisestakaan saanu ku dpo 11 haalean viivan.. Mut sit kysymys, ootteko kukaan tunnustellu kohdunnapukkaa kierron aikana? Mua on jotenki inhottanut koko ajatus Mut eilen koitin ja oli siis illasta sen verran...
  5. H

Haaveena vauva 2024

Heips, tääl eletään piinapäiviä nyt oviskipujen puolesta (ovistestit loppu kesken) dpo 7 ja kp 27/28-32 ovis oli tässä kierrossa siis vasta kp 20 Oireita on olevinaan aivan kamalasti.. oikeastaan dpo4 lähtien ollut sellaista pientä kipua kohdun alueella ja myös repäisykipuja ajoittain. Tänään...
  6. H

Haaveena vauva 2024

Mä olin jo heittänyt kirveen kaivoon tästä kierrosta ku en saanu ovisplussaa. No testit loppu kp17 ja ei tässä vaiheessa vielä ovis kipuja mitkä mul kyl tosi kovat sen hetken. Ajattelin sit et olkoot, no eipäs mitään, eilen ihan yllättäen tutut oviskivut tulivat. Nyt piinaillaan sitten koska nyt...
  7. H

Haaveena vauva 2024

Onnea plussanneille ❤️ Meillä nyt menossa vasta yk2 mut en vaan osaa ottaa rennosti, viime kierto meni vähän pieleen kun tosiaan miehellä se mielialalääke mikä vaikeuttaa tulemista no nyt hän sitten oli vähän laskenut sitä annosta. Nyt kp 15 ja en oo viel saanu ovisplussaa tähän kiertoon, oli...
  8. H

Haaveena vauva 2024

Mulle voi päivittää kp1/28-32
  9. H

Haaveena vauva 2024

Mulla on niin epätoivoinen olo, kauhea vauvakuume ja vasta se yk 1 nyt ollut ja tänään siis tullut sitä tiputtelua ja eiköhän huomenna ala menkat. Ja siis tämä tietty hyvä, jätin pillerit pois tähän kiertoon ja se ovis oli vasta kp 19 ja luteaali tulisi siihen 13 pv eli siis hyvä mut nyt tietty...
  10. H

Haaveena vauva 2024

Huomenta. Täällä taas itsestäni jauhan :D nyt siis kaiketi menossa kp 32 /28 mutta koska se ovulaatio oli vasta sillo kp19 paikkeilla niin tulee vähän pidempi kierto.. alkais nyt vaan ne menkat ni pääsis tästä tuskasta, vatsassa ollut se menkkatunne jo monta päivää.. raskaustestejä tehty...
  11. H

Haaveena vauva 2024

Tämä eka kierto taisi nyt mennä harakoille mut ei muuta ku ens kierrosta uuteen yritykseen. Ovisplussan sain tosiaan eilen ja nyt ei oo kyl epäilystäkään oviksesta, niin jäätävä kipu et en muistanut Millasta tää on ku eihän pillereiden aikana tätä ollut. Ja ekan lapsen saamisen jälkeen oon vasta...
  12. H

Haaveena vauva 2024

No nyt vasta tuli positiivinen ovistesti. Saa nähä keretäänkö tallettelee. Edellisen kerran perjantaina saatu talleteltua https://aijaa.com/IkR0Gn
  13. H

Haaveena vauva 2024

Onko rfsu testi ne antaa viivan paikkoja
  14. H

Haaveena vauva 2024

Tääl ei vieläkään ovistestiin muuta ku haaleaa viiva joka kerta. Tänään kyl ollu sellanen pieni kipu alavatsalla ja olen ollut aika halukas, toissapäivänä talletettu, tänää yritetty mut miehellä lääkitys mikä vie tuntoa pois niin hänen on vähän vaikea välillä tulla.. Ja nyt tietty sit viel ku...
  15. H

Haaveena vauva 2024

Olinpas eilen huolimaton siis listalle päivitystä kp 8/28
  16. H

Haaveena vauva 2024

Kirjoittelin aiemmin nimettömänä. Mutta ikää 29v yksi lapsi 4/20 nyt uusi kumppani ja haaveena lapsi, joka hänelle ensimmäinen. Pillerit olleet käytössä sieltä 2021 syksystä asti, nyt lopetin ne. Voi lisätä listalle yk1 kp7 Yritys aloitettu 8/23
  17. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Heippa. Minäkin tulen nyt tänne kirjoittelemaan. Tilanne lyhyesti 1.6 postiviinen raskaustesti , 15.6 vatsakivut takia ultraan, jossa ruskuaispussi ja raskausontelo ja epäily tuulimunasta. 22.6 uusi ultra tilanne lähes sama, ruskuaispussin reunassa paksuuntuma, joka mahdollisesti sikiökaiku...
  18. H

Haaveena vauva 2022

Noniin eilen kävin ultrassa ja alkiolla ei enää ollut sykettä. Sain jo eilen kohdun suuta kypsyttävän lääkkeen ja huomenna menen osastolle ottamaan cytotekit että saadaan tyhjennys hoidettua elikkäs mä varmaan kuukauden kahden päästä tulen takaisin piinailemaan tänne
  19. H

Haaveena vauva 2022

Moikka pitkästä aikaa. Käyn täällä päivittäin lukemassa teidän kuulumisia. Oma tilanne nyt se, että silloin kesäkuun 1 Pv tein sen pos testin ja no tämä on ollut yhtä "löysässä hirressä" roikkumista. 15.6 kävin ultrassa vatsakipujen vuoksi, kaksi lääkäriä ultrasi ja vain ruskuaispussi ja...
  20. H

Haaveena vauva 2022

Päivittelen taas omia kuulumisia. Eli tiistaina olin siellä ultrassa ja hcg oli 11200 tänään kävin ottamassa uuden hcg:n ja nyt se oli 14800 ja gynenpolin lääkäri soitti, ettei ton perusteella osaa sanoa vielä mitään, eli tiistaina nyt sitten uudestaan ultraan. Toivon todella et olis vaan...

Yhteistyössä