Hakutulokset

  1. J

    Helmikuiset 2023

    Kertokaas kalkkikselle että miten pääsen käytännössä faceryhmään🙈? Kenelle laitan viestin ja mitä kautta ja mitä tietoja siihen viestiin laitetaan.
  2. J

    Helmikuiset 2023

    Kiva kuulla että ultrassa näytti kaikki hyvältä. Mulla oli merkattu ne riskiluvut siihen sähköiseen äitiyskorttiin Ipanaan.
  3. J

    Helmikuiset 2023

    Joo olin tänään nt-ultrassa. Kaikki näytti olevan oikein hyvin. Riskiluvut olivat tosi matalia. Trisomiat 1:100000, down muistaakseni 1:30000. Niskaturvotus taisi olla 1,2mm. Kätilö heitti arvauksen että saattaisi olla poika mutta ei todellakaan kannata tapetteja sen perusteella valita vielä...
  4. J

    Helmikuiset 2023

    Kiitos salmiakki vinkistä! Pitääkin laittaa verkkokauppa tilaus menemään 🙂. Tsemppiä huomiseen sokerirasitukseen, ei mukavin elämys mutta kyllä siitä selviää.
  5. J

    Helmikuiset 2023

    Vuodot on kyllä ikäviä ja todella stressaavia. Esikoisen kohdalla sitä esiintyi ehkä jollain viikoilla 6 tai 7 ja meinasin seota huolesta. Jos on kuitenkin tiedossa että on hematooma niin mielestäni voi olla aika rauhallisin mielin(jos pystyy). Huomenna olisi nt-ultra. Jännitää sairaasti kuinka...
  6. J

    Helmikuiset 2023

    Onko jollain kotidoppleria? Oletteko saaneet sykettä kuulumaan jo? Itse en ole saanut vielä, mulla on kohtu taaksepäin kallistunut joten tuskin kuuluukaan kovin aikaisin.
  7. J

    Helmikuiset 2023

    Tänään 10+0. Oireita viimeaikoina: hullu väsymys( onneksi loma alkaa 2 päivän päästä), rinnat vielä vähän arat, en ole oksentanut kertaakaan mutta etova olo edelleen, kaikki hajut ylikorostuneita, matalan verenpaineen takia huimausta. Toivottavasti etova olo ja sairaalloinen väsymys väistyisi...
  8. J

    Helmikuiset 2023

    Helmikuiset 2023 ❄ Nimimerkki / Laskettu aika / monesko lapsi Pallopöksy / 9.2.2023 / 3. lapsi Taatelinen / 17.2.2023 / 2. lapsi Jeppis83/ 15.2.2023/ 2.lapsi
  9. J

    Helmikuiset 2023

    Mulla oli kaikki oireet tänään tipotiessään ja olin aivan ihmeissäni. Tänään oli neuvola jossa onneksi pystyi katsomaan ultralla näkyikö siellä syke. Ja kyllähän se näkyi. Tänään 8+0. Ehkä nyt alkaa lähenemään ne viikot kun huono olo alkaa hyväonnisilla häviämään. Eniten kyllä säikäytti se että...
  10. J

    Helmikuiset 2023

    Tänään käyty varhaisultrassa. Siellä kellui viikkoja vastaava 7+2 pikkukaveri jonka sydän jyskytti kovin❤️
  11. J

    Helmikuiset 2023

    Heippa! Minäkin rohkenen liittyä tähän ryhmään. Taustasta sen verran että 10v lapsi ennestään ja sen jälkeen ei ole raskautuminen onnistunut ja nyt 2 vuotta lapsettomuushoitoja takana. Nyt olisi menossa 6+5 ja varhaisultra 1.7 eli perjantaina. Jännittää aivan sairaasti löytyykö sieltä mitään...
  12. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hienoa @Nato että punktio meni tällä kertaa noin hienosti👍🏻 Hyvä määrä hedelmöittyneitä, toivottavasti kaikki selviävät pakkaseen.
  13. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Toivottavasti punktio meni hyvin ja saitte hyvän saaliin. Mä en ole muuten mikään kipuherkkä tai pelkää erityisesti toimenpiteitä mutta toi punktio on mulle myös tosi epämukava ja kivulias. Ylipäätään kaikki mikä liittyy alapäähän niin tuntemusten lisäksi se on jo ajatuksen tasolla niin...
  14. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Miten @Nato n hoito edistyy? Joko punktio on takana? Jos niin millainen saalis tuli? Itsellä alkaa pistokset marraskuun puolivälissä. Jännittää nähdä tuleeko tästä parempi lopputulos kuin viimeksi.
  15. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ikävä kuulla että hoito epäonnistui. Miksi se siittiöiden totaalinen puuttuminen huomattiin vasta silloin kun munasolut oli jo kerätty? Vai oliko alkututkimuksissa näkynyt jotain elämää näytteessä?
  16. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mahtavaa että olette päässeet taas pitkän odotuksen jälkeen aloittelemaan hoitoja! Mulla oli viimeksi gonal-f lääkkeenä ja se oli tosi helppo annostella ja pistää kun oli sellainen insuliinikynän tapainen. Fyramadel vai mikä sen jarruaine nyt olikaan niin oli rasittava pistää koska neula oli...
  17. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Huh huh mikä määrä yrityksiä takana. Ikävää että näistä viimeisistä yrityksistä tullut mitään tulosta. Oliko tämä viimeinen yritys vai jatkatteko vielä?
  18. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Moikka pitkästä aikaa! @Lara83 mahtavaa kuulla että kaikki on mennyt hyvin ja olet jo loppusuoralla. Tsemppiä viimeisiin viikkoihin. Omalla kohdalla hoidot junnaa paikallaan. Kesäkuun siirron jälkeen käytiin syyskuussa suunnittelukäynnillä. Mulla on ollut prolaktiini välillä aika korkea ja se...
  19. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tsemppiä piinailuun! Toi(kin)on raskasta aikaa kun analysoi kaikkia tuntemuksia :). Toivotaan parasta että nyt pysyy matkassa :)
  20. J

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Laskin että mulla meni lääkkeisiin noin 600e +plk käynnit eli yhteensä 770e.

Yhteistyössä