Hakutulokset

1. J

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Itse tykkään clear bluen testeistä. Erityisesti digeistä. Jos on himotestaaja niin sit tietty tulee kalliiksi Mä kyllä näen tossa jotain vaalean punaista mutta osta joku toinen testi huomiseksi. Älä osta rfsu:n testiä.
  2. J

Ei ollut mies huoneessa. En tiedä johtuiko koronasta. Itse en kaipaa mitään tukihenkilöitä joten mulle sopi hyvin että olin siellä ”yksin”. Meillä monta vuotta yritystä takana. Yksi 8v lapsi ennestään. Ensikäynti oli viime toukokuussa, marraskuussa alkoi varsinaiset hoidot. Tää oli toinen...
  3. J

Jaahans....taas sitä tullaan korkealta ja kovaa alas. Eilen oli kaikki hyvin ja hcg 391 eli tosi hyvä ja tänään sitten alkoi vuoto. En kestä....ihan samantyyppistä kuin viimeksi kun tuli km. Ei auta kuin laittaa viestiä taas hoitoyksikköön, varmaan uusi verikoe loppuviikosta. @Nato ikävä juttu...
  4. J

Lokakuiset 2021

Minäkin liityn mukaan. Lauantaina pärähti plussa testiin. Tämä oli 2 alkionsiirto, eka meni kesken alkumetreillä. La pitäisi olla 15.10, toivottavasti sinne asti päästään. Ennestään meillä on 8v ja nyt olis toivottu kakkonen kyydissä :)
  5. J

RFSU:n haamu?!

Mä sain just la rfsu:lla todella hailakan haamun, toisella testillä ihan selvä plussa. En suosittele rfsun:n testiä.
  6. J

Linkkasin virheellisesti @marrasmai kun piti kommentoida @MammaMimosa lle :)
  7. J

Kiitos onnitteluista! Tänään on virallinen testipäivä ja digi näytti raskaana 2-3 eli kai se on uskottava. @Nato : tää oli 3 pv alkio, 8 soluinen muistaakseni. @marrasmai: älä huoli jos ei mitään näy vielä. Mulla ei näkynyt mitään 10pp kohdalla ja sitten 13pp kohdalla oli se ihan selkeä...
  8. J

https://aijaa.com/e6Vq3F Ei hitsi en osaa käyttää tota aijaata. No mut joka tapauksessa clear blue ei jättänyt mitään arvailujen varaan vaan oli ihan selkeä plussa. En voi uskoa tätä!! Nyt täytyy vaan pitää kädet ristissä että pieni jaksaa pysyä kyydissä. Mulla ei ole ollut mitään oireita, ei...
  9. J

Ei hitsi mä sekoan tähän touhuun!!! Huomenna olisi virallinen testipäivä mutta tein testin aamulla. Rfsun testiin tuli haamu....ei hemmetti miten voi tulla haamu tässä vaiheessa! Eikö sen pitäisi olla jo joko blancko tai kunnon viiva!! Tein vielä clear bluen digitaalin mutta idioottina pidin...
  10. J

@Katti75: tsemppiä sinne pienelle potilaalle. Toivottavasti pääsette nopeasti takaisin normielämään. @marrasmai : mahtavaa kuulla että katkarapu siellä köllöttelee masussa hyvävointisena❤️ Joo noi tukilääkkeet on rasittavia. Cyclogest meinaa valua pois jos ei ole vaakatasossa. Mulla ei oo...

Yhteistyössä